Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 512
  • 13 571
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
BK:iin, Starbucksiin ja vastaavanlaisiin paikkoihin jonottaminen on junttia. Siis jonottaminen vain siksi, että se on uutta.
Nyt pasautan tänne niin ylivertaisesti junttimaisen humble bragin, että oksat pois. Olen nimittäin jonottanut siinä samassa McDonalds -mestassa, joka avattiin ensimmäisenä Moskovaan. Tosin vuosi oli 1998 tai 1999 eikä jonoa ollut enää oven ulkopuolelle saakka.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt pasautan tänne niin ylivertaisesti junttimaisen humble bragin, että oksat pois. Olen nimittäin jonottanut siinä samassa McDonalds -mestassa, joka avattiin ensimmäisenä Moskovaan. Tosin vuosi oli 1998 tai 1999 eikä jonoa ollut enää oven ulkopuolelle saakka.

Joo mutta itsenipä kävi vuonna 1996 Pietarin Carrolsissa, koska tiesin jo silloin, että se on paljon parempi kuin tulevaisuuden Mäkkärit Oulussa. Tietysti söin pari Clubii ja tavallisen hampurilaisen, jonka täytteenä oli yksi siivu suolakurkkua, ja ihan vitun ohut sellainen. Muistan kun pari mukana ollutta tyttöä panikoi, koska he olivat juoneet samassa mestassa lemunaatia, jossa oli jääpaloja. Tähän hätääntymiseen oli syynä Pietarin vesijohtoveden rutto- ja aids-bakteerit. Ainakin heidän mielestään vähintään noita oli vedessä. Se siitä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Pipari, ÖHÖÖHÖHÖHÖHÖHHÖHÖHÖHÖÖHHÖHÖHÖHÖHÖ!"

Valtakunnan toiseksi laajalevikkisin paska-aviisi, Aamulehti, on tällä päivämäärällä oikein repäissyt em. Kotiteollisuus-genren hassuttelussa; Matkahuollon piparkakkulippu-kampanjasta kertovassa lyhyessä uutisessa mainitaan pipari-sana toistakymmentä kertaa, mutta "piparkakkua" ei kertaakaan. Jutun "hilpeimpiä" kaksimielisyyksiä ovat kuitenkin piparimatkaaja- ja piparilla maksava asiakas -termit.

Ähhi-vitun-hi.
 

Ralph

Jäsen
Junttia ei ole vihata joulua, se on outoa. Mutta junttia on jatkuvasti mainita siitä, että vihaa joulua. Jos et pidä joulusta, älä mainitse asiasta tai pilaat muidenkin joulumielen.

Tuli vain mieleen, kun tälläkin palstalla monet tykkäävät vuorotellen joka ketjuun mainita siitä kuinka vihaavat joulua, kun ovat viisivuotiaana saaneet vääränväriset polkupyörät.

Samat juntit taas liikkeellä. Pellet.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kyllähän tähän joulun aikaan liittyy junttius monessa muodossa. Käsittääkseni rauhallisuus ja läheisyys on olevinaan nykymuotoisen juhlan tarkoitus, mutta siitä ei ole mitään tietoakaan, kun katselee vaikkapa tuota kaupungissa stressaantuneena pyörivää ihmislaumaa. Väkinäiset lahjomiset, joulurauhan julistus ja tapauskovainen joulukirkko on jotain niin uskomattoman junttia, että tätä myötähäpeää ei voi sanoin kuvata.

Junttiuden lisäksi myös sairasta on se, että jotkut pitävät tätä juhlaa jotenkin suomalaisena tai kulttuuriimme kuuluvana. Joulupukit, Coca-Cola, rosolli. Todella kotimaista.

Hyvää talvipäivänseisauksen aikaa kuitenkin kaikille. Ryypätkää maltillisesti.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Juntteja ovat myös nämä joulunrakastajat, joiden mukaan joulusta saa olla vain positiivisia mielipiteitä tai olet outo. Ja jos olet outo, niin pitäisi olla hiljaa, ettei teennäinen kulutusjuhlan houhou-tunnelma vain kärsi. Samat ihmiset ovat usein myös itse outoja ja juntteja siinä mielessä, että nyt on muka huutava vääryys jos lunta ei olekaan maassa, mutta heti joulun jälkeen kuitenkin ulistaan kaikesta lumen aiheuttamasta vaivasta pihoilla ja maanteillä.
 

Ralph

Jäsen
Juntteja ovat myös nämä joulunrakastajat, joiden mukaan joulusta saa olla vain positiivisia mielipiteitä tai olet outo.

Jos et pidä joulusta, olet mielestäni outo, olet erilainen kuin mihin minä olen tottunut. Mutta junttia on siis juosta ketjusta toiseen, sosiaalisesta mediasta toiseen ja huutaa joka väliin kuinka ei vietä joulua. Jos et vietä joulua, älä mainitse asiasta vaan tee mitä lystäät tänään.

Paska esimerkki, mutta jos minua ei kiinnosta finaali Tappara-Ässät niin minun ei tarvitse hyppiä jokapaikkaan toitottaen ettei minua se kiinnosta.

Tunnen yhden ihmisen netin ulkopuolelta joka ei vietä joulua. Hän ei asiasta mitään mainitse ja antaa muille joulurauhan. Peukku sille.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jos et pidä joulusta, olet mielestäni outo, olet erilainen kuin mihin minä olen tottunut.

Tunnen yhden ihmisen netin ulkopuolelta joka ei vietä joulua. Hän ei asiasta mitään mainitse ja antaa muille joulurauhan. Peukku sille.

No heh, vielä kun kaikki muut jättäisivät meidät ei joulua viettävät rauhaan. Kunhan esimerkiksi joulukorttien ja jouluviestien tuleminen loppuu, niin lupaan lopettaa omalta osaltani. En tiedä mitä vittuilua sekin on, kun kaikki tietää etten joulusta välitä, niin silti onnitellaan ja muistutellaan. Ja voi, sitten herkimmät ovat kuin paskoisin heidän tonttulakkiinsa, kun totean joulun kiinnostavuuden olevan tasoa kilo kiviä.

No, onneksi on sentään uusi vuosi pian. Siinä on sentään jotain ihan juhlistettavaakin, koska 2014 ei yksinkertaisesti voi olla niin paska vuosi, kuin 2013. Tai mistä minä tiedän, ehkäpä satasten paukkuessa alkaa uusi maailmansota,
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
No, onneksi on sentään uusi vuosi pian. Siinä on sentään jotain ihan juhlistettavaakin, koska 2014 ei yksinkertaisesti voi olla niin paska vuosi, kuin 2013. Tai mistä minä tiedän, ehkäpä satasten paukkuessa alkaa uusi maailmansota,

Ajan katkaiseminen tuollaisiksi pätkiksi on hyvin keinotekoista touhua. Ei se, että maapallo sattuu olemaan kiertänyt auringon kertaalleen tarkoita muuta kuin sitä, että jonkun aikaa vastaan tulee enemmän hölkkääjiä ja McDonald'siin ei ruuhka-apulaisia kaivata.
 

Perateutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Jos et pidä joulusta, olet mielestäni outo, olet erilainen kuin mihin minä olen tottunut. Mutta junttia on siis juosta ketjusta toiseen, sosiaalisesta mediasta toiseen ja huutaa joka väliin kuinka ei vietä joulua. Jos et vietä joulua, älä mainitse asiasta vaan tee mitä lystäät tänään.
Mäkää en pidä joulusta. Ihan helvetin teennäistä, että vuodessa on 1 päivä jolloin pitää hymyillen toivotella "hyvää joulua". En oo ikinä ostanu ajatusta mistään hyvästä joulusta. Vuodessa on 365 päivää, mikä tästä päivästä tekee niin helvetin spesiaalin? Miksei se läski kummitäti Kalajoelta soita vaikka lokakuussa ja kysele kuulumisia? Olis kokonaa soittamatta ni ei vituttais näin paljon.

Ja ke hemmetin akat kaupungilla ja toreilla, jotka aivopestyjen lasten kanssa hoilaa ihan kamalan kuulosia jouluvirsiä! Mitä vittua? Miksi pitää pilata muiden päivä laulamalla niin helvetin korkealta niin helvetin paskoja lauluja? En vaan ymmärrä mitä hienoa on jossain daavidin poika hoosiannassa? Onko ne ämmät
ihan täysissä järjissään, kun nolaavat itsensä julkisesti vapaaehtoisesti.

Joulu nykyäänhän on todellista pippelinmittauskisaa. Facebook tulvii erilaisia kuvia, eri ihmisten erilaisista joulupöydistä. Eniten tykkäyksiä kerännyt voittaa. Miten helvetissä mua kiinostaisi paskaakaan mitä siellä Minnan pöydässä tänään on ollut. Mulla on oma jääkaappi ja siellä omat ruoat, eikä mun tartte kuvailla sitä todistaakseni muille miten helvetin ihana joulu meillä on. Ei ole. Samanlaiseksi ulosteeksi se kaikki mahassa muuttuu, veti sitten rosollia tai sienisalaattia.

Ja Joulurauhan julistus! Hahahah, hitto miten paljon oksettaa. Se sama läskikasa on siellä vanhalla suur-torilla julistamassa Joulurauhaa, vaikka edellisenä päivänä vittuili lähikaupan Mikalle miten hidas hän työssään on.

Mulla menee tää aatto mutsilla. Nähdään paljon myös vuoden muina päivinä. Tämä näkemiskerta ei eroa muista muuten kuin että syödään kinkkua. Suoraan sanoin että kun rupee puheluja tulemaan, kertoo terveiset eikä pyydä minua puhelimeen. Jos joku sukulainen soittaa esimerkiksi vaikka kesäkuussa kun mulla on synttärit, voin vastata. Harmi vaan kun kukaan ei sitä neljättä päivää kesäkuussa muista.

Pahaa joulua kaikille-suurin osa on kuitenkin sen ansainnut.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Saatana, voisko sen bemarin tai mersun siirtää bensatankin edestä pois, seuraavia asiakkaita varten. Ei, ei nämä oman napansa ympärillä etusormeaan pyörittävät juntit näin voi tehdä. Junttimaisnta on tankata ja jättää auto siirtämättä.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kassalla ostosten maksamisen jälkeen jäädään tutkimaan kuittia tuote tuotteelta. Takana vaivaantuneen oloiset asiakkaat ja kassaneidin väkinäinen hymy eivät aiheuta muuta, kuin ehkä tarkistetaan vielä kassalta, menikö varmasti jonkin tuotteen alennus oikein. Hyvää joulua!
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Saatana, voisko sen bemarin tai mersun siirtää bensatankin edestä pois, seuraavia asiakkaita varten. Ei, ei nämä oman napansa ympärillä etusormeaan pyörittävät juntit näin voi tehdä. Junttimaisnta on tankata ja jättää auto siirtämättä.

Mulla on tapana jättää auto siihen tankin viereen ja mennä maksamaan bensat siirtämättä autoa. Ei aina, mutta jos on kauhea kiire. Ja ajan muuten VW-merkkisellä autolla. Tämän "taidon" olen oppinut isältäni, joten kiitos vaan isäukko.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Saatana, voisko sen bemarin tai mersun siirtää bensatankin edestä pois, seuraavia asiakkaita varten. Ei, ei nämä oman napansa ympärillä etusormeaan pyörittävät juntit näin voi tehdä. Junttimaisnta on tankata ja jättää auto siirtämättä.

Käyvätkö jotkut juntit vielä maksamassa kassalle kun ovat tankanneet auton?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Käyvätkö jotkut juntit vielä maksamassa kassalle kun ovat tankanneet auton?

Ei, vaan tekemässä ne muut (elintarvike)ostokset. Aika välinpitämätöntä ja junttia toimintaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Käyvätkö jotkut juntit vielä maksamassa kassalle kun ovat tankanneet auton?

Jos eivät käy niin syyllistyvät rikokseen. Monilla huoltsikoilla kun on yksi kortti/setliautomaatti ja muutama perinteinen tankkauspiste, jonka lasku maksetaan kassalle. Ihan vitun junttia on jonottaa kortti/seteliautomaatille jos muita vapaita tankkauspaikkoja on tarjolla. Ehkäpä tästäkin juntimpaa on vedota siihen, ettei laiskuuttaan viitsi kävellä sisälle maksamaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jos eivät käy niin syyllistyvät rikokseen. Monilla huoltsikoilla kun on yksi kortti/setliautomaatti ja muutama perinteinen tankkauspiste, jonka lasku maksetaan kassalle. Ihan vitun junttia on jonottaa kortti/seteliautomaatille jos muita vapaita tankkauspaikkoja on tarjolla. Ehkäpä tästäkin juntimpaa on vedota siihen, ettei laiskuuttaan viitsi kävellä sisälle maksamaan.
Olet nyt unohtanut, että tämä on Jatkoaika, jossa varmaan 99% kirjoittajista on jotain jonneja ja muita vitun urpoja, jotka ovat kadottaneet kyvyn niinkin ihmeelliseen asiaan, kuin ihmiskontaktiin, jo vuosia sitten. Kaikki pitäisi pystyä hoitamaan tietokoneella, tahi jollain vitun automaatilla, ettei tarvitse vaan vahingossa kommunikoida ihmisten kanssa. Pizza Online, anyone?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olet nyt unohtanut, että tämä on Jatkoaika, jossa varmaan 99% kirjoittajista on jotain jonneja ja muita vitun urpoja, jotka ovat kadottaneet kyvyn niinkin ihmeelliseen asiaan, kuin ihmiskontaktiin, jo vuosia sitten.

Onneksi huorissa käydessä ihmiskontakti ei ole kadonnut mihinkään, jos olisi kadonnut niin sepä olisikin perin ikävä asia.

vlad.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onneksi huorissa käydessä ihmiskontakti ei ole kadonnut mihinkään, jos olisi kadonnut niin sepä olisikin perin ikävä asia.

vlad.
Tänne kirjoittavilla pikkupettteripojilla on myös vilkas mielikuvitus. Vai pitääkö huorissa ollessaankin kirjoitella Jatkoaikaan? Niin tai no jos on niin pitkälle päässyt, niin ymmärtää sen että ei siinä varmaan kahta minuuttia kauempaa mene, loppuajan voikin käyttää jotain hotellin(?) wifiä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänne kirjoittavilla pikkupettteripojilla on myös vilkas mielikuvitus. Vai pitääkö huorissa ollessaankin kirjoitella Jatkoaikaan? Niin tai no jos on niin pitkälle päässyt, niin ymmärtää sen että ei siinä varmaan kahta minuuttia kauempaa mene, loppuajan voikin käyttää jotain hotellin(?) wifiä.

Mitäs sitten jos näillä olisi tilanne, että sähköt on poikki pitemmän aikaa ja kännykästäkin akku loppu. Olisivatko aivan kusi sukassa ?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tänne kirjoittavilla pikkupettteripojilla on myös vilkas mielikuvitus. Vai pitääkö huorissa ollessaankin kirjoitella Jatkoaikaan? Niin tai no jos on niin pitkälle päässyt, niin ymmärtää sen että ei siinä varmaan kahta minuuttia kauempaa mene, loppuajan voikin käyttää jotain hotellin(?) wifiä.

Ollakseni rehellinen niin itsekullakin meistä on vapaus kirjoitella tänne silloin kun haluaa, mutta itse pyrin välttämään sitä, että kirjoittelisin tänne silloin kun olen jonkun henkilön päällä tahi alla. Silloin on muuakin tekemistä kuin rustailla viestejä jonnekin Jatkoaikaan - niin arvostettava palsta kuin se onkin.

vlad.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tietyt facebook-kuvat edustavat junttiutta. Esimerkiksi nuorilla miehillä sellaiset kuvat, jossa mukamas puhutaan kännykkään aurinkolasit (mallia halpis-Aviatorit peililinsseillä) silmillä, tai otsalla, ja näytetään jotenkin pohdiskelevalta tai "fiksulta". Tosimies™ vielä vetää tuon poseerauksen ilman paitaa ja mahdollisesti vielä rööki sormien välissä tai Karhu-tölkki kädessä. Yleensä myös leijonaristi, kiitos-paita ja tribaalitatuoinnit kuuluvat tämän kuvatyypin tunnusmerkkeihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös