Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 454
  • 13 571

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tätä ketjua lukeneena pitäisi perustaa "keskiluokkaisinta mitä tiedät" -ketju. Siellä syödään sisäfilettä (possua, koska nauta on liian kallista) joka päivä, mennään töihin klo 7 ja lapset viedään päiväkotiin farmarilla, koira kusetetaan aamulla ja töiden jälkeen kerätään eläimen paskaa muovipussiin niityltä. Velkaa maksetaan kuin viimeistä päivää ja haukutaan 1h vapaa-ajalla juntteja jatkoajassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli mieleen kun lähiketjussa puheltiin Kaivopihan Alepubin inttipojista, että junttimaisinta nevöevö ovat naiset armeijassa. Siinä on jotakin syvällisimmin pervoa kun nainen on armeijassa. Sitä uhoa sitten ja miehistelyä. Oon nääs katellu heidän mekkalointiaan eräässä Dragsvikin varuskunnan lähellä sijaitsevassa baarissa. Onko se -vik vai -fjärd? Siis Tammisaaressa.

Nainen on minun mielestäni hellä ja hoivaava, myös soturia kohtaan. No, tämä oli huumoria, tietyllä tapaa, mutta pitääkö akkojenkin ruveta tappaamaan?
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Tuli mieleen kun lähiketjussa puheltiin Kaivopihan Alepubin inttipojista, että junttimaisinta nevöevö ovat naiset armeijassa. Siinä on jotakin syvällisimmin pervoa kun nainen on armeijassa. Sitä uhoa sitten ja miehistelyä. Oon nääs katellu heidän mekkalointiaan eräässä Dragsvikin varuskunnan lähellä sijaitsevassa baarissa. Onko se -vik vai -fjärd? Siis Tammisaaressa.

Nainen on minun mielestäni hellä ja hoivaava, myös soturia kohtaan. No, tämä oli huumoria, tietyllä tapaa, mutta pitääkö akkojenkin ruveta tappaamaan?

Ymmärrän tämän mielipiteen niin kauan kun ei ole päässyt kokemaan mitä Luvatun maan urheat puolustajat pystyvät tarjoamaan.

Kylmä on Suomen talvi.
Kesän hedelmät jäätyvät.
Pakenin pohjoisen tuulia,
päädyin luvattuun maahan.
Olin kibbutsilla,
appelsiinien diskossa tanssittiin.
Kohtasin lentosotanaisen,
joka sai minut kuumaksi.
Tel Aviv, Tel Aviv,
huudan yöhön pimeään
Tel Aviv, Tel Aviv.
Ihanan kirpeä, makea sabra
uuvun hetkeen himmeään.
Joillekin sota on mennyt veriin
niinpä tarinamme lyhyeksi jäi.
Sabrani lausui: "Isänmaa kutsuu"
ja heilautti kättään hyvästiksi.
Israelin valtio
tarkkaan valvoo kaikkea omaansa.
Nyt kaipan lentäjänaista,
joka maataan puolustaa.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuuluu varmaan raportoida tänne ketjuun uudesta paidasta. Näin Tampereella eräällä herrasmiehellä paidan, jossa luki isolla rinnassa ISÄNMAA ja lähempänä onneksi tarkennettiin Suomi - Finland, jotta ei jäänyt epäselväksi mikä maa. Paita tottakai musta. En kysynyt mistä on ostanut.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Kuuluu varmaan raportoida tänne ketjuun uudesta paidasta. Näin Tampereella eräällä herrasmiehellä paidan, jossa luki isolla rinnassa ISÄNMAA ja lähempänä onneksi tarkennettiin Suomi - Finland, jotta ei jäänyt epäselväksi mikä maa. Paita tottakai musta. En kysynyt mistä on ostanut.

Ehkä vähän junttia, mutta mikäpä siinä jos isänmaataan niin rakastaa, että haluaa siitä kertoa muillekin. Vai oliko siinä vielä iso leijonavaakuna?
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Junttimaisinta on tällaisen vanhan miehen hommata tällainen pilvenpiirtäjän kokoinen kankkunen, ja vielä työpäiväksi. Junttimaisinta on se, ettei ikinä opi!
 

Nick Neim

Jäsen
Komppaan ylläolevaa. En tosin ymmärrä niitä jotka stögäävät tumpit sinne auton tuhkikseen, miehekkäämpäähän ne on heittää tienpientareelle. Joku luulee muuten neidiksi.

Nih saatana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tupakointi ylipäätään, sopii ehkä jonnekin ysäri neuvostoliittoon mutta ei enää suomeen ja tälle vuosi tuhannelle, ei sitä sattumalta baareissa kielletty.
Vuosituhat on yhdyssana.

Asiaan sen verran, että kyllähän kapakoihin kuuluu tupakansavu. Rokkiklubeissa ja yökerhoissa olisi oltava savuista edelleen. Jos joku ei siitä tykkää, niin ainahan voi harrastaa jotain muuta. Ruokaravintoloissa tosin ei tarvitse polttaa, siellä käy lapsetkin.

Vaikka en nykyisin poltakaan kuin satunnaisen sikarin, niin ryhdyin heti boikotoimaan kaikkia kapakoita kun tuo tupakkikielto tuli voimaan. Ihan surkeaa, löysää paskaa koko systeemi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
ryhdyin heti boikotoimaan kaikkia kapakoita kun tuo tupakkikielto tuli voimaan. Ihan surkeaa, löysää paskaa koko systeemi.
Tuota se systeemi juuri haluaa, että et kävisi rilluttelemassa vaan oppisit tavoille. Kotona juomista ei ole vielä sanktioitu mutta eiköhän siihenkin jotakin vielä keksitä. Minä protestoin tuo tupakointikieltoasiaa sillä tavalla, että meinasin aloittaa tupakoinnin, että kävisin sitten illan aikana jossakin kopissa tai ulkosalla savuttelemassa. Viisikymppisenä olisin sitten kuollut keuhkosyöpään ja virne naamallani ähissyt viime sanoinani: näytinpä systeemille, saatana.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Yksi ihan vitun junttimainen piirre ihmisissä on omista harrastuksista jauhaminen koko ajan. Erityisesti he, jotka harrastavat lisääntymistä, jaksavat ulista kakaroistaan koko saatanan ajan, eikä mitään muuta keskusteltavaa enää ole. Luonnollisestikaan muiden harrastukset, kuten esim. ryyppääminen, eivät ole keskustelun arvoisia, vaan juttu on pakko saada taas kääntymään siihen omaan ihanaan vauveliin, joka teki taas jotain niin hemmetin hauskoja temppuja. Junttimaisuuden lisäksi myös äärimmäisen itsekästä.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Popeda
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Yksi ihan vitun junttimainen piirre ihmisissä on omista harrastuksista jauhaminen koko ajan. Erityisesti he, jotka harrastavat lisääntymistä, jaksavat ulista kakaroistaan koko saatanan ajan, eikä mitään muuta keskusteltavaa enää ole. Luonnollisestikaan muiden harrastukset, kuten esim. ryyppääminen, eivät ole keskustelun arvoisia, vaan juttu on pakko saada taas kääntymään siihen omaan ihanaan vauveliin, joka teki taas jotain niin hemmetin hauskoja temppuja. Junttimaisuuden lisäksi myös äärimmäisen itsekästä.

Tämän olen huomanut. Jokainen maanantain aamupalaveri käynnistyy sillä, että lapselliset kertaavat jälkikasvunsa kommellukset viikonlopulta ja yleensä siihen tulee mukaan eri sairaudet eritteineen päivineen. Kiinnostaa ( ), Ei kiinnosta (x). No sen aikana voi olla kuuntelematta ja lähettää vaikka pari meiliä. Time well spent!
 
On JUNTTIMAISTA KIRJOITTAA ISOILLA KIRJAIMILLA asiaa jota haluaa korostaa. ERITYISEN JUNNTI MAISTA ON SE ETTÄ KOKO TEKSTI KIRJOITETAAN ISOILLA KIRJAIMILLA JA YHDYS SANOJA EI OSATA KIRJOITTAA YHTEEN.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
kirjoitusvirheistä mussuttavat on aika saatanan junttia jos tekstistä kuitenkin saa selviön

Meillä on maassamme ilmainen koulutusjärjestelmä, jonka yhtenä tarkoituksena on opettaa edes ne peruasiat kirjoittamiseen liittyen. Jos silti ei siihen kykene, niin se vasta on junttia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yksi ihan vitun junttimainen piirre ihmisissä on omista harrastuksista jauhaminen koko ajan. Erityisesti he, jotka harrastavat lisääntymistä, jaksavat ulista kakaroistaan koko saatanan ajan, eikä mitään muuta keskusteltavaa enää ole. Luonnollisestikaan muiden harrastukset, kuten esim. ryyppääminen, eivät ole keskustelun arvoisia, vaan juttu on pakko saada taas kääntymään siihen omaan ihanaan vauveliin, joka teki taas jotain niin hemmetin hauskoja temppuja. Junttimaisuuden lisäksi myös äärimmäisen itsekästä.

Joissakin piireissä on todella hankalaa olla yli 30-vuotias lapseton yksineläjä. Kerta kaikkiaan tuntuu, ettei joidenkin lapsiperheiden vanhempien kanssa voi puhua muusta kuin heidän lapsiensa harrastuksista, ruokavaliosta, peloista, puhevioista ja etenkin niiden korjaantumisesta, perseenpyyhkimisestä ja niin edelleen. Tilanne on kiusallinen silloin, jos muista asioista ei yksinkertaisesti synny keskustelua.

Vielä kiusallisemmaksi, peräti vittumaiseksi tilanne kehittyy silloin, kun lapseton ihminen jätetään kokonaan keskustelun ulkopuolelle näillä keskusteluaiheilla. Lapseton tuntee itsensä aivan ulkopuoliseksi ja jopa toisen luokan ihmiseksi ainakin sillä hetkellä. Minulle kävi taannoin näin, kun olin viidentenä pyöränä illanvietossa. Olin vieläpä selvin päin, äitet juoskentelivat viiniä ja isät olutta. Minulle ei tarjottu saunaan mennessä edes vettä juotavaksi, enkä minä viitsinyt kysyä esimerkiksi mehua, kun tilanne oli niin jäätävä ja tahdoin vain pois sieltä vaikka olin kuskina.

Niinpä lähdin pois muuvvanteen tekosyyhyn vedoten, ja väki jäi ilman ravintolaan vievää kuskia. Tämä tympäisi vähän siksi, että paras kaverini jäi myös kuskitta. Hän yritti vaihtaa välillä puheenaihetta, jotta myös minä tuntisin oloni viihtyisäksi, tuloksia ei syntynyt. Minulle ei sanottu edes hei hei, niin vähän minun asiani kiinnostivat etenkin perheen äitiä.

Sanotaan vielä, että pidän kovasti kersoista ja varmaan omiakin olisin hankkinut, jos olosuhteet olisivat eräinä vuosina olleet hieman paremmat kuin vapaapudotus ja täysi pimeys. Olen vielä varmaankin kersoja hankkiva, jos joku itseensä tarpeeksi suuttunut nainen suvaitsee niitä synnyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös