Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 621 048
  • 13 543

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämänhetkinen top 3:

- Julkisilla paikoilla räkiminen.

- Laittaa rööki huuleen ennen kun on paikassa, jossa sen meinaa polttaa ja kävellä sinne sytyttämätön rööki huulessa.

- Udella toisten palkkatietoja tai yleensä raha-asioita.


Nuo kolme olen jo tainnut itsekin mainita täällä, mutta olen nyt pienen hetken sisään törmännyt sen verran pro-tyyppeihin noissa, että oli pakko laittaa uudelleen.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eilinen Satuhäät oli kyllä ehdottomasti tämän ketjun kamaa. Katsoin sitä noin viisi minuuttia ja sinä aikana ehdittiin näyttää kahteen kertaan sulhasen kuseskelua tien varteen. Maastohousuihin ja hihattomaan t-paitaan sonnustautunut sulhanen myös valitti kuinka pitää käydä paskalla ennen kuin ehtii lähteä mihinkään. Sitä toimitusta ei ainakaan minun katseluaikana näytetty.

Edit: ai niin, ehtihän sulhanen valittaa myös että "mulkku ei mahdu housuihin". Oletettavasti intohimoinen hääyö edessä.

En ole kyseiseen ohjelmaan tutustunut, mutta näyttää siltä, että tarjoaa hyvinkin kiinnostavaa tietoa "taviksista" ja heidän elämästään. Suoranaisia roolimalleja kenties? Sopii kyllä tähän ketjuun.

Samaan sarjaan tulee mieleen "pykk maksin" -mainokset, joissa on kuvattuna jos jonkinmoisen sankarin linnunpöntön rakennuksen tasoista puuhastelua. Varmaan jokaisen mainoksen ihmiset sopivat tähän ketjuun, ilmeisesti markkinoivat ketjuaan junttimaisille ihmisille.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Söin tänään Hesburgerissa kerroshampurilaisen, lippis päässä ja toki lippa taaksepäin.
 

Puoliveltto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks.
Eilinen Satuhäät oli kyllä ehdottomasti tämän ketjun kamaa. - - -

Ketjun otsikkoon liittyen, pariskunta oli käynyt (ensimmäisenä yhteisenä yönä?) suunnilleen seuraavan dialogin:

Neiti: Haittaax jos mä oksennan?
Herra: Ei mtn, mä kusen täs vieressä.

Ja sitten oli oksennettu ja kaiketi myöskin kustu.

Herkkää.
 
Viimeksi muokattu:

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketjun otsikkoon liittyen, pariskunta oli käynyt (ensimmäisenä yhteisenä yönä?) suunnilleen seuraavan dialogin:

Neiti: Haittaax jos mä oksennan?
Herra: Ei mtn, mä kusen täs vieressä.

Ja sitten oli oksennettu ja kaiketi myöskin kustu.

Herkkää.

Oliko muiden mielestä yllättävää että molemmat pariskunnasta olivat huomattavan läskejä, ja ainakin mies tupakoi? Tuo lihavuus ja tupakointi ovat usein junttien lempiharrastuksia.
Minun mielestä tuo jakso pitäisi näyttää kaikille tuleville pareille jotka suunnittelevat jotain reality-häitä. Te näytätte juuri tuolta. Joo, te kuvittelette olevanne spesiaaleja ja tyylikkäitä, mutta tuolta te oikeasti näytätte.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minusta julkisilla paikoilla kuseskelu on juntimpaa. Julkipaskominen olis vielä juntimpaa mutta siihen en ole törmännyt, kuseskeluun kyllä.

Eipä toi julkipaskominenkaan ihan tavatonta ole. Viime kesänä törmäsin siihen Espan puistossa ja toisen kerran erään taksitolpan välittömässä läheisyydessä. Sukupuolten osalta tilanne noissa meni tasan 1-1 ja molemmat tapaukset tapahtuivat aamuyön tunteina. Kaverini asui aikoinaan eräässä stadin lähiöistä ja lähes poikkeuksetta joka viikonloppu joku oli vääntänyt skeidat rappukäytävään. Selitys tälle asialle löytyi myöhemmin, mutta jätän sen kertomatta.

Osalla ihmisistä on myös omituinen huumorintaju - julkisissa käymälöissä jätetään vetämättä ja lyödään pöntön luukku kiinni. Kertoipa aikoinaan eräs julkkiskin tätä 'pienoisena kepposena' silloin tällöin harrastavan. Käsitys huumorista voi näköjään olla hyvinkin erilainen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Naapurini on uskomaton juntti: mies asuu itse kerrostalossa eikä ymmärrä, kuinka hyvin äänet kantautuvat pihalta asuntoihin. Viime yönä klo 02:30 tämä arjen sankari taas huuteli ikkunamme alla: "Makkoneeeeeeeen! Hei, vittu, Makkonen, venaa, vittu. Hei Makkoneeeeen, oikeesti hei, vittu."

Todella nautinnollista herätä itse tuohon meteliin ja sitten tunnin verran nukuttaa lasta, joka myös heräsi samaan meteliin.

Naapuri, ammu itsesi - ja se vitun Makkonen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Naapurini on uskomaton juntti: mies asuu itse kerrostalossa eikä ymmärrä, kuinka hyvin äänet kantautuvat pihalta asuntoihin. Viime yönä klo 02:30 tämä arjen sankari taas huuteli ikkunamme alla: "Makkoneeeeeeeen! Hei, vittu, Makkonen, venaa, vittu. Hei Makkoneeeeen, oikeesti hei, vittu."

Todella nautinnollista herätä itse tuohon meteliin ja sitten tunnin verran nukuttaa lasta, joka myös heräsi samaan meteliin.

Naapuri, ammu itsesi - ja se vitun Makkonen.

Naapurisi ei ole käytöksensä perusteella niinkään juntti vaan kusipäinen häirikkö ja alkoholisti (oletan hänen olevan kännissä, jos hän huutaa Makkosta puoli kolmelta yöllä). Toki kyseessä on varmasti myös juntti, mutta ainakin minun mielestäni junttius on pohjimmiltaan harmitonta, sen sijaan häiriköinti ja rettelöinti on jotain muuta. Jotain sellaista, mikä kaipaisi tuekseen ketjua "kusipäisintä mitä tiedät".

Naapurisi ja sen Makkosen kyllä luultavasti joutaisi ampua. Kotirauha säilyisi jatkossa paremmin. Tekisi kyllä terää päästä eroon kaikista tämän maan Makkosista ja kännimölisijöistä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos ei ole Saravo, niin entäs Andy McCoy? Onko sattunut huutamaan Homo-Makkosen perään koskaan, tai onko parvekkeelta kuulunut rytinää?
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Jos ei ole Saravo, niin entäs Andy McCoy? Onko sattunut huutamaan Homo-Makkosen perään koskaan, tai onko parvekkeelta kuulunut rytinää?

En usko, että kyseessä olisi ollut McCoy, koska setti olisi tuolloin ollut ennemminkin tällaisessa muodossa:

"Makkoneeeeeeeen. Hey, viddy, Makkonen, venaa, viddy. Hey Makkoneeeeen, oikeesdi hey, viddu."

Ja huuteluunhan miehestä ei ole, sillä äijältä tippuisi sellaisesta ponnistelusta hampaat katukivetykselle.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei ollut Jouko Turkkakaan, koska hän olisi huutanut notta:

""Ööääh, SAATANA Makkoneeeeeeeen! Hei, vittuPERKELE, Makkonen HAHHAHHAaaaöäähh venaa jumaLAUTAvittu, hei Makkoneeeeen SAATANA, oikeesti hei, HAH HAH vittuöäh!.""
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Nyt lienee sopiva hetki avautua tähän ketjuun, kun Pekko aikamiespoikakin juo sumppia telkkarissa. Törmäsin aivan uskomattomaan junttiuteen vähän aikaa sitten, eräs tyyppi saapui työhaastatteluun paskaset verkkarit jalassa ja tulitakki niskassa. Hän ei saanut kyseistä duunia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt lienee sopiva hetki avautua tähän ketjuun, kun Pekko aikamiespoikakin juo sumppia telkkarissa. Törmäsin aivan uskomattomaan junttiuteen vähän aikaa sitten, eräs tyyppi saapui työhaastatteluun paskaset verkkarit jalassa ja tulitakki niskassa. Hän ei saanut kyseistä duunia.
Edistää perin heikosti työnhakijan asiaa haetusta tehtävästä riippumatta.

Olin kauan sitten palkkaamassa entiseen työpaikkaani IT-tukihenkilöä. Muuan sinänsä ok ja hyväkäytöksinen hakija saapui paikalle ns. yhdistelmäpuvussa. Yhdistelmä vaan oli rakennettu siten, että yläosaan kuuluivat kauluspaita ja pikkutakki, mutta alaosan virkaa toimittivat tuulipuvun housut ja linttaan astutut tummansiniset talvilenkkarit. Oli kieltämättä naurussa pitelemistä.

Kaveri ei lopulta saanut paikkaa, joskaan pukeutumisella ei ollut päätökseen vaikutusta. Täpärässä valintatilanteessa tuokin asia olisi voinut tulla mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo eihän se pukeutuminen tosiaan ratkaissut työpaikan saantia ainakaan kokonaan. Vähän jäi mietityttämään, että millaiset on kaverin ns. arkivaatteet sitten jos noi olivat ne vähän hienommat kuteet. Uuno Turhapuro tyyppiset pussihousut ja verkkopaita lienee ihan jees.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös