Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 005
  • 13 571

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Hupparin käyttö ilman t-paitaa. Juuri äsken näin kuvan sellaiseesta, ei vittu.

Itse julistauduin aiemmin päivällä megajuntiksi. Posti toi tilaamani hupparin, testasin sitä nopeasti ilman paitaa, vain pyyhe näyttävän alavartaloni verhona.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Tallinnan laivat ja niiden väki. Kyllä pitää kaikille tutuille soitella että tässä ollaan menossa oikeen Eestiin asti.
Tosin olin kyllä itsekin eilen.. Juntti mikä juntti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän nyt pelkän hupparin pitäminen on kategoriassa: junttia.
Nyt olen kyllä varmasti tyhmä tai jotain, mutta tarkoitetaanko tässä nyt jotain vetoketjullista hupparia joka on auki? Eihän tavallisen hupparin alta näy onko siellä jotain aluspaitaa..?
 
Kyllä... Hieman sama kuin kayttäisi hihatonta aluspaitaa ilman sen alla olevaa verkkopaitaa. Todella junttia.

Verkkopaita mainittu! Siinä todella junttimainen kapistus, varsinkin pelkältään pidettynä.

Ei muuten oikein avaudu miksi aluspaidan alla pitäisi pitää vielä yhtä paitaa?

Eikös niin että on junttia pitää kauluspaitaa jonka alla ei ole mitään? Minä olen tänään niin junttimaisella päällä. On vain niin saatanan kuuma.
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt olen kyllä varmasti tyhmä tai jotain, mutta tarkoitetaanko tässä nyt jotain vetoketjullista hupparia joka on auki? Eihän tavallisen hupparin alta näy onko siellä jotain aluspaitaa..?

Tätähän tässä pääosin haettiin. Muuten en olisi kyseisestä kuvasta voinut edes mitään tajuta, jollei vetoketju olisi ollut napaan asti auki.

Jos on niin helvetin kuuma, ettei voi pitää sitä t-paitaa hupparin alla, niin miksei kulje pelkällä t-paidalla? Mä ole ikinä edes aatellu pitäväni pelkkää hupparia päällä, ja mun mielestä se on todellakin junttimaista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos on niin helvetin kuuma, ettei voi pitää sitä t-paitaa hupparin alla, niin miksei kulje pelkällä t-paidalla? Mä ole ikinä edes aatellu pitäväni pelkkää hupparia päällä, ja mun mielestä se on todellakin junttimaista.

No jos ei vaikka ole ollut T-paitaa mitä laittaa päälle siihen hätään? Ja koska ilman paitaa kulkeminenkin on kuulemma junttia niin jotainhan pitää sitten laittaa päälle.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No tän voi tiivistää yhteen lauseeseen: vaatteiden pesemättä jättäminen vasta junttia onkin.

Huppari on kyllä aika junttia, mutta kyllä toi pesemättömien vaatteiden pitäminen ja paskalle haiseminen on todella junttia.
 

DaHolla

Jäsen
Verkkopaita mainittu! Siinä todella junttimainen kapistus, varsinkin pelkältään pidettynä.

Ei muuten oikein avaudu miksi aluspaidan alla pitäisi pitää vielä yhtä paitaa?

Eikös niin että on junttia pitää kauluspaitaa jonka alla ei ole mitään? Minä olen tänään niin junttimaisella päällä. On vain niin saatanan kuuma.

Tänään on pakko vetää pelkkä kauluspaita päällä mutta kuuluuko normaalisti aina olla jonkin tyyppinen aluspaita alla? Käytän aika usein ohuita v-aukollisia t-paitoja aluspaitana, olenko siis juntti?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Junttimaista on keskustelupalstalla väitellessä yrittää viestin lopussa laittaa vastaväittelijöitä halvalla jollain hölmöllä nimityksellä ja korostaa sitä typerällä hymiöllä :) :D ;)
 
Tässä teille junttimaisuutta kerrakseen:

Vaimo ja lapset ovat mökillä jonne minäkin kohta suuntaan. Kyselin vaimolta mitä tänään tehdään. Nesterallissa ajetaan tänään kuulemma Mynnilän EK jota ennen autot menevät tankkaamaan Sysmän Nesteelle. Ja me monien muiden kesäsysmäläisten kanssa menemme Sysmän Nesteelle katsomaan ralliautojen tankkausta. Pistäkää paremmaksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Aikuinen mies vetämässä röökiä tulipesä kämmenen sisään "piilotettuna". Salaako se polttaa? Tosi junttia.

Polttelee mahdollisesti salaa tai jos ympärillä on ihmisiä, niin suojaa fiksusti tupakkansa. Nimimerkillä useaan kertaan vähemmän junteilta tupakoitsijoilta kekäleen hihaansa saanut.
 

Ameno

Jäsen
Äsken kun olin syömässä, niin sinne tuli joku tyyppi, jolla oli tennissukkien varret vedetty kokonaan ylös. Näin oli helppo huomata että ne olivat eriparia. Sukat olivat kolmesta viivasta päätellen samaa mallia, mutta samanvärisiä ne eivät olleet. Toinen oli musta/tummansininen ja toinen vaaleansininen. Ravintolassa on myös jokin rajoitus leiville, olisikohan joku neljä siivua/syöjä. Kyseinen tyyppi ottikin vain kaksi. Nämä "siivut" olivat vain noin 15 senttiä leveitä"kantapaloja". Näistä herra sitten voiteli sen voideltavan puolen ja pisti pokkana poskeensa.

No eipä siinä mitään, itsekin käytin hupparia.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Polttelee mahdollisesti salaa tai jos ympärillä on ihmisiä, niin suojaa fiksusti tupakkansa. Nimimerkillä useaan kertaan vähemmän junteilta tupakoitsijoilta kekäleen hihaansa saanut.

Kovalla tuulella tuo on ainoa(?) tapa suojata tulipäätä, joka saattaa lähteä tuulen mukana livohkaan. Suojaa myös sateelta.

Junttia? Ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös