Mitäs junttia tuossa nyt on? Tosin saman kysymyksen saisi melkein kysyä jokaisen tähän ketjuun kirjoitetun viestin kohdalla...
Olet siis juntti.
Hupparin käyttö ilman t-paitaa. Juuri äsken näin kuvan sellaiseesta, ei vittu.
Kyllä...hieman sama kuin käyttäisi t-paitaa ilman hihatonta aluspaitaa. Todella junttia.
Juntti.
Nyt olen kyllä varmasti tyhmä tai jotain, mutta tarkoitetaanko tässä nyt jotain vetoketjullista hupparia joka on auki? Eihän tavallisen hupparin alta näy onko siellä jotain aluspaitaa..?Kyllähän nyt pelkän hupparin pitäminen on kategoriassa: junttia.
Kyllä...hieman sama kuin käyttäisi t-paitaa ilman hihatonta aluspaitaa. Todella junttia.
Juntti.
Kyllä... Hieman sama kuin kayttäisi hihatonta aluspaitaa ilman sen alla olevaa verkkopaitaa. Todella junttia.
Nyt olen kyllä varmasti tyhmä tai jotain, mutta tarkoitetaanko tässä nyt jotain vetoketjullista hupparia joka on auki? Eihän tavallisen hupparin alta näy onko siellä jotain aluspaitaa..?
Jos on niin helvetin kuuma, ettei voi pitää sitä t-paitaa hupparin alla, niin miksei kulje pelkällä t-paidalla? Mä ole ikinä edes aatellu pitäväni pelkkää hupparia päällä, ja mun mielestä se on todellakin junttimaista.
No jos ei vaikka ole ollut T-paitaa mitä laittaa päälle siihen hätään?
No tän voi tiivistää yhteen lauseeseen: vaatteiden pesemättä jättäminen vasta junttia onkin.
Verkkopaita mainittu! Siinä todella junttimainen kapistus, varsinkin pelkältään pidettynä.
Ei muuten oikein avaudu miksi aluspaidan alla pitäisi pitää vielä yhtä paitaa?
Eikös niin että on junttia pitää kauluspaitaa jonka alla ei ole mitään? Minä olen tänään niin junttimaisella päällä. On vain niin saatanan kuuma.
Käytän aika usein ohuita v-aukollisia t-paitoja aluspaitana, olenko siis juntti?
Tottakai olet, pitääkö tuota edes kysyä?Käytän aika usein ohuita v-aukollisia t-paitoja aluspaitana, olenko siis juntti?
Junttimaista on keskustelupalstalla väitellessä yrittää viestin lopussa laittaa vastaväittelijöitä halvalla jollain hölmöllä nimityksellä ja korostaa sitä typerällä hymiöllä :) :D ;)
Voi kun sä kulta pieni otat internetskun niin kovin tosissaan. ^_^
Aikuinen mies vetämässä röökiä tulipesä kämmenen sisään "piilotettuna". Salaako se polttaa? Tosi junttia.
Polttelee mahdollisesti salaa tai jos ympärillä on ihmisiä, niin suojaa fiksusti tupakkansa. Nimimerkillä useaan kertaan vähemmän junteilta tupakoitsijoilta kekäleen hihaansa saanut.