Ei, kun ne kaikki parturit on syntyneet Salossa. Salon Maija, Salon Raija, Salon Emmanuelle...Onhan melkolailla jokainen parturi-kampaamokin Salon, vaikka olisikin esim Forssassa
Ei, kun ne kaikki parturit on syntyneet Salossa. Salon Maija, Salon Raija, Salon Emmanuelle...Onhan melkolailla jokainen parturi-kampaamokin Salon, vaikka olisikin esim Forssassa
Mielestäni on melko junttimaista jos Helsingissä asuva perhe omistaa kaksi autoa, joitain poikkeuksia on. Ei joukkoliikenne täydellisesti toimi, mutta kyllä silti ilman toista autoa pärjää erinomaisesti.
Tämä pisti mietityttämään? Jos perhe asuu Hesassa, toinen on töissä vaikka Nurmijärvellä ja toinen Keravalla, toinen menee duuniin aamuksi kello 06:00 ja toinen kello 07:00 ja muksut pitää viedä hoitoon ja hakea hoidosta, niin mitä junttimaista on kahdessa autossa? Kaikkien pitää kulkea junalla ja bussilla, vaikka matka kestäisi puolet kauemmin, kunhan on ekologista?
Minä olen omistanut samaan aikaan parhaillaan neljä autoa, vaikka olen ollut perheen ainoa kortillinen, tosin en ole koskaan asunut Tsadissa.
Minä olen omistanut samaan aikaan parhaillaan neljä autoa, vaikka olen ollut perheen ainoa kortillinen, tosin en ole koskaan asunut Tsadissa.
Nimimerkki -Niks-; todisteita löytyy reilun parintuhannen viestin edestä. Uusimmat Norjan verilöly -ketjusta.
Ei siinä itse kuvaamisessa vielä mitään, mutta että sen kuvan menee ostamaan (varmaankin sikahinnalla luulen ma), siinä vasta harjoitetaan suurta junttiutta.Joko täällä on mainittu Ruotsin laivalle tulokuvat? Mitä kuvattavaa siinä on, että joku astuu sisälle laivaan? Helvetin junttia.
Ei siinä itse kuvaamisessa vielä mitään, mutta että sen kuvan menee ostamaan (varmaankin sikahinnalla luulen ma), siinä vasta harjoitetaan suurta junttiutta.
Tyttösi on.5 eur. Ostin, kun tyttö halusi. En ole juntti.
Tyttösi on.
Joko täällä on mainittu Ruotsin laivalle tulokuvat? Mitä kuvattavaa siinä on, että joku astuu sisälle laivaan? Helvetin junttia.
Yksi junttimaisimmista teoista on soittaa hätänumeroon turhaan.
"Missä on lähin Alko?"
Nokitan mainitsemalla karikatyyrit.
Soittamalla hätänumeroon turhaan (Missä on Alko? Missä mä oon? Hei mun kämpässä on orava, auttakee!) ottaa sen riskin, että joku oikeasti apua tarvitseva menehtyy. Siinä ei enää ole kyse junttimaisuudesta, vaan kusipäisestä piittaamattomuudesta, johon syyllistyvän melkein toivoisi jäävän ilman apua, jos sitä joskus oikeasti tarvitsee.
Jussi-paita koiralle!! Mitä vittua???
Kyllä tuo menee jo enemmän huumorin puolelle, sillä tuskin kukaan "ihan vakavissaan" pukee koiralleen Jussi-paitaa.Jussi-paita koiralle!! Mitä vittua???
Kyllä tuo menee jo enemmän huumorin puolelle, sillä tuskin kukaan "ihan vakavissaan" pukee koiralleen Jussi-paitaa.