Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 950
  • 13 571

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mie olen ope, mutta nuo räkälät eivät suinkaan ole kaikki minun. Tosin stereoissanikin lukee "open" kun otan levyn ulos, ja stereot ovat minun.

Onhan melkolailla jokainen parturi-kampaamokin Salon, vaikka olisikin esim Forssassa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onhan melkolailla jokainen parturi-kampaamokin Salon, vaikka olisikin esim Forssassa
Ei, kun ne kaikki parturit on syntyneet Salossa. Salon Maija, Salon Raija, Salon Emmanuelle...
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mielestäni on melko junttimaista jos Helsingissä asuva perhe omistaa kaksi autoa, joitain poikkeuksia on. Ei joukkoliikenne täydellisesti toimi, mutta kyllä silti ilman toista autoa pärjää erinomaisesti.

Tämä pisti mietityttämään? Jos perhe asuu Hesassa, toinen on töissä vaikka Nurmijärvellä ja toinen Keravalla, toinen menee duuniin aamuksi kello 06:00 ja toinen kello 07:00 ja muksut pitää viedä hoitoon ja hakea hoidosta, niin mitä junttimaista on kahdessa autossa? Kaikkien pitää kulkea junalla ja bussilla, vaikka matka kestäisi puolet kauemmin, kunhan on ekologista?
Minä olen omistanut samaan aikaan parhaillaan neljä autoa, vaikka olen ollut perheen ainoa kortillinen, tosin en ole koskaan asunut Tsadissa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tämä pisti mietityttämään? Jos perhe asuu Hesassa, toinen on töissä vaikka Nurmijärvellä ja toinen Keravalla, toinen menee duuniin aamuksi kello 06:00 ja toinen kello 07:00 ja muksut pitää viedä hoitoon ja hakea hoidosta, niin mitä junttimaista on kahdessa autossa? Kaikkien pitää kulkea junalla ja bussilla, vaikka matka kestäisi puolet kauemmin, kunhan on ekologista?
Minä olen omistanut samaan aikaan parhaillaan neljä autoa, vaikka olen ollut perheen ainoa kortillinen, tosin en ole koskaan asunut Tsadissa.

Kirjoitinkin että joitain poikkeuksia on, tuollainen täyttää sen kuvauksen. Yleisesti pidän turhana/typeränä kahden auton omistamista Helsingissä.

Uteliaisuudesta, miten on mahdollista että omistat neljä autoa samaan aikaan ja olet perheen ainoa kortillinen? :D
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Deko ja Pepsi: Tällä hetkellä omistuksessa on vain yksi auto, joka on samaan aikaan harraste ja käyttöauto. Enkä leiju, melkoinen saavutus olisikin yli sadan kilon elopainolla...
Jossain vaiheessa oli volvo amazon, harraste. Fury, harraste, Taunus, harraste ja volvo 740 käyttöauto. Sitten Fury, harraste. Vani, matkailuauto, Amazon, harraste ja Aspen käyttöauto. Etc...
Tällä hetkellä vain Sierra, harraste ja käyttöauto.
 
Tällainen "Vankka hetero" -t-paita.

Lihansyönnillä, alkoholin suurkulutuksella ja heteroseksuaalisuudella leveily. Usein tuon kaltaiset "äijät" harrastavat myös oman hyvin lihavan vatsansa esittelyä ja antavat sille jopa lempinimiä.
 
K

kiwipilot

Nimimerkki -Niks-; todisteita löytyy reilun parintuhannen viestin edestä. Uusimmat Norjan verilöly -ketjusta.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nimimerkki -Niks-; todisteita löytyy reilun parintuhannen viestin edestä. Uusimmat Norjan verilöly -ketjusta.

Kiitos kohteliaisuudesta!

Edit: Tuohon Norjan verilöyly- ketjuun liittyen jos hieman viitsisit lukea enemmän, en toki pakota mutta olisi voinut aueta vähän enemmän kuin se kohta minkä näit karvakäsistä. Juntti voin olla mutta tuolla jäi tuo asia vituttamaan. Äläkä nyt ota henk.koht. se ei ollut tarkoitus, itse olin holtiton juttujeni kanssa ja tänään sen älysin kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Junttiuden asiantuntijoille kysymys:

Juteltuani muutaman nykynuorison edustajan kanssa tänään huomasin, etten osaa nimetä ainuttakaan Lady Gagan, Jennifer Lopezin tai Shakiran biisiä. Olenko todella juntti vai päinvastoin erittäin epäjuntti?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
^ Minusta tuosta on joskus keskusteltu Jatkiksessa. Tämä tulee nyt todella hämärällä mutulla, mutta oisko tuosta joku epätieteellinen tutkimuskin, jossa jollain mittarilla on määritelty osa älykkyydestä, fiksuudesta tai vastaavasta ominaisuudesta sillä perusteella mitä ei tiedä.

Mulle tämä tulee päivittäin mieleen, kun töissä vedetään leikillään kahvitunnilla Metro-lehden 10-kysymystä. Tietyt tyypit tietää aina mm. paskamusiikin tekijöiden perhesuhteisiin liittyvät vastaukset, mutta eivät koskaan osaa esim. nimetä jotain ministeriä.
 
Joko täällä on mainittu Ruotsin laivalle tulokuvat? Mitä kuvattavaa siinä on, että joku astuu sisälle laivaan? Helvetin junttia.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei siinä itse kuvaamisessa vielä mitään, mutta että sen kuvan menee ostamaan (varmaankin sikahinnalla luulen ma), siinä vasta harjoitetaan suurta junttiutta.

5 eur. Ostin, kun tyttö halusi. En ole juntti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vyölaukku ja hawaijipaita tyyliin mr.mallorca

Valitettavan usein suomalainen keski-ikäinen mieshenkilö luulee espanjaan lomamatkalle lähdettyään, että nämä kuuluvat ns. pakolliseen varustukseen. :)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tyttösi on.

Tuskin edes vielä tietää mikä juntti on. Saanko edes vähän armoa, kun kerron ettemme olleet tavallisella junttiristeilyllä vaan pidemmällä Svedujen reissulla, jolta toin kavereille paljon nuuskaa. Se lasketaan täällä kyllä junttimaiseksi.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tänään erään citymarketin parkkiksella parkkiruutuun ajeli tälläinen vanhemman luokan moottoripyörä, itselläni ei ole hajua noista mutta saatanan ruma oli. No tässähän tapahtui se että vanhemmat äijät alkoivat pyöriä pyörän lähellä omistajan lähettyä ja ihailivat. Itse en edes kehtaisi tehdä tuollaista vaikka suht juntti olen monessa asiassa!

JUNTTI!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joko täällä on mainittu Ruotsin laivalle tulokuvat? Mitä kuvattavaa siinä on, että joku astuu sisälle laivaan? Helvetin junttia.

Nokitan mainitsemalla karikatyyrit.

Yksi junttimaisimmista teoista on soittaa hätänumeroon turhaan.

"Missä on lähin Alko?"

Soittamalla hätänumeroon turhaan (Missä on Alko? Missä mä oon? Hei mun kämpässä on orava, auttakee!) ottaa sen riskin, että joku oikeasti apua tarvitseva menehtyy. Siinä ei enää ole kyse junttimaisuudesta, vaan kusipäisestä piittaamattomuudesta, johon syyllistyvän melkein toivoisi jäävän ilman apua, jos sitä joskus oikeasti tarvitsee.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nokitan mainitsemalla karikatyyrit.



Soittamalla hätänumeroon turhaan (Missä on Alko? Missä mä oon? Hei mun kämpässä on orava, auttakee!) ottaa sen riskin, että joku oikeasti apua tarvitseva menehtyy. Siinä ei enää ole kyse junttimaisuudesta, vaan kusipäisestä piittaamattomuudesta, johon syyllistyvän melkein toivoisi jäävän ilman apua, jos sitä joskus oikeasti tarvitsee.

Tuli muuten juuri tänään radiossa juttua näistä turhista puheluista häkeen ja meinasin tipahtaa tuolilta kun kuulin määän: 800 000 turhaa puhelua vuodessa hätäkeskukseen! Vittu mitä juntteja tässä maassa oikein on! Ihan älytön määrä. Nykyään on ilmeisesti jo systeemi, jolla näitä karsitaan (numerot lukitaan?), mutta tätä systeemiä ei juurikaan käytetä, vaikka näköjään kannattaisi.

Edit: linkki uutiseen: HäKen pilapuhelut-uutinen
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Jussi-paita koiralle!! Mitä vittua???

Tuossa on jo tehty junttiudesta suorastaan taidetta... Koirista taas tuli mieleeni, että koirapuistoissa tuntuu välillä olevan tavallista enemmän juntteja, minä mukaan luettuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös