Oliko näin? Hyväksyn. Tässä iässä ilahduttaa, että edes vuosikymmen meni oikein.2003.
Oliko näin? Hyväksyn. Tässä iässä ilahduttaa, että edes vuosikymmen meni oikein.2003.
2005 MM-kisoissa 5-1 lukemat oli kyllä läsnä, silloin Ruotsi voitti alkusarjassa Suomen 5-1. Toki hienoahan se on jos eläytyy noin kovalla tunteella jo alkusarjassa, oikea meno Eevili!Mulla oli oikea rock’n’roll-meininki toukokuussa 2005. Joku saattaa muistaa lätkän MM-kisat ja sen matsin Ruotsia vastaan, jota johdettiin jo 5-1 mutta… No joo, pelin jälkeen vitutti niin että meinasin jo raahata telkkarin parvekkeelle ja viskata alas (kolmas kerros). Sitten mietin kuitenkin taloudelliselta kannalta asiaa. Heitin kaukosäätimen patterit.
Hienoa, että olet itsekin kokenut heräämisen tällä saralla. Jatka samaan malliin.Aina jaksaa kyllä riemastuttaa tämä avoimen rehellinen, ironiavapaa ja kannustava ilmapiiri täällä. Ilo olla taas osa porukkaa. Hienoja ihmisiä vailla mitään itsetunto-ongelmia; ei tarvetta päteä toisten kustannuksella. Mahtavaa!
Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.Hienoa, että olet itsekin kokenut heräämisen tällä saralla. Jatka samaan malliin.
Nyt kun @Evil olet kuolleista noussut, niin eikö olisi parempi muuttaa nimimerkki luettuna lopusta alkuun, siis Live. Samalla siinä olisi mukana jonkinlaista pahuutta, kun "levyä" olisi kuunneltu takaperin.Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
Joo, on Black Sabbathit ja Miles Davisit tuttuja. Ei paskempi idea. Ei vaan viitsi hämätä ihmisiä liikaa. Tuntuu että paluussanikin on jo kylliksi sulattelemista joillekin.Nyt kun @Evil olet kuolleista noussut, niin eikö olisi parempi muuttaa nimimerkki luettuna lopusta alkuun, siis Live. Samalla siinä olisi mukana jonkinlaista pahuutta, kun "levyä" olisi kuunneltu takaperin.
Mää oon niin pettyny. Elämä kumpuaa ironiasta ja vittuilusta. Mutta nekin voi tehrä tyylillä.Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
Sama jätkä taas vauhdissa. Kyllä juntti vaan on juntti.Ei nyt junttimaisinta, mutta junttia käytöstä silti. Ikävää, että Suomessa ei voi tälläisessä tapauksessa laittaa tekijän nimeä ja kuvaa lehteen, oppisi ehkä jatkossa käyttäytymään ihmisiksi.
Nettivideo raivostuttaa: Rakennusliikkeen toimitusjohtaja paiskoi sviitin huonekaluja mereen
Tallink Silja on laskuttanut tekijöitä kalusteista. Mahdollisista lisätoimista ei vielä ole päätetty. Netissä leviävä video on raivostuttanut suomalaisia.www.iltalehti.fi
Opiksi olen toden totta ottanut, hän sanoi joulukuussa.
Sama jätkä taas vauhdissa. Kyllä juntti vaan on juntti.
Baltic Princessin irtaimistonpaiskoja sikaili taas
Pirkanmaalaisen rakennusalan yrityksen toimitusjohtaja kertoo juhlineensa seurueensa kanssa perhehotellin uima-altaan ”sulkukuntoon”.www.iltalehti.fi
Vaikuttaisi olevan terävä kaveri. Joko Valavuori on kutsunut toiselle kierrokselle showhun.Sama jätkä taas vauhdissa. Kyllä juntti vaan on juntti.
Pirkanmaalaisen rakennusalan yrityksen toimitusjohtaja kertoo juhlineensa seurueensa kanssa perhehotellin uima-altaan ”sulkukuntoon”.www.iltalehti.fi
Tyhmyys ja ylimielisyys ovat aina yhtä viehättävä yhdistelmä ihmisessä.Miten voi olla noin tyhmä? Ja uskomattoman ylimielistä kommentointia.
Vaikuttaisi olevan terävä kaveri. Joko Valavuori on kutsunut toiselle kierrokselle showhun.
Ei voi olla noin IDIOOTTI!! Onnea vaan työn metsästykseen, voi olla vaikeaa saada töitä tuolla historialla.Baltic Princessin irtaimistonpaiskoja sikaili taas
Siellä on toimitusjohtaja Kranni taas edustanut. Ottaako Vala taas vieraaksi?
Vaikuttaa kyllä sen verran holtittomasta tuo kännikäyttäytyminen (tai missä aineissa onkaan) että varmasti paras ratkaisu olisi hakea apua.Ei voi olla noin IDIOOTTI!! Onnea vaan työn metsästykseen, voi olla vaikeaa saada töitä tuolla historialla.
Ehdotan avuksi Hannibal Lecter -tyyppistä varustusta kuonokoppineen, kun tän uuvatin pitää liikkua oman kotinsa ulkopuolella...Vaikuttaa kyllä sen verran holtittomasta tuo kännikäyttäytyminen (tai missä aineissa onkaan) että varmasti paras ratkaisu olisi hakea apua.
Siellä on toimitusjohtaja Kranni taas edustanut. Ottaako Vala taas vieraaksi?
Eipä tuo lopu, ennen kuin joku vetää rakennusyrittäjää kunnolla tauluun, mutta taitaa olla niin idiootti, että tuskin silloinkaan. Selkeesti hyvä rohdot.Jotenkin tää kaveri ja sen ”ystävät” antaa kyl hienot kasvot pirkanmaalaisille raksayrittäjille :D
Piti just kirjoittaa samaa ja Turhis ite saa mennä metsän laitaan parkumaan elämän kovuutta!!Retroäänestykset. Nyt niitä tekevät kaikki hoopot. Mää häpeen.
Vaikuttaa kyllä sen verran holtittomasta tuo kännikäyttäytyminen (tai missä aineissa onkaan) että varmasti paras ratkaisu olisi hakea apua.
Ei tämän tyypin kohdalla voida mistään raksayrittäjästä puhua. Työllistää itsensä ja veljensä ihan duunarina, firman liikevaihdon perusteella lähinnä sekamiehenä.Jotenkin tää kaveri ja sen ”ystävät” antaa kyl hienot kasvot pirkanmaalaisille raksayrittäjille :D