Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 565
  • 13 531

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja heittäny sviitistä mööpelit mereen. Näin meillä täällä Mansessa.
Mulla oli oikea rock’n’roll-meininki toukokuussa 2005. Joku saattaa muistaa lätkän MM-kisat ja sen matsin Ruotsia vastaan, jota johdettiin jo 5-1 mutta… No joo, pelin jälkeen vitutti niin että meinasin jo raahata telkkarin parvekkeelle ja viskata alas (kolmas kerros). Sitten mietin kuitenkin taloudelliselta kannalta asiaa. Heitin kaukosäätimen patterit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mulla oli oikea rock’n’roll-meininki toukokuussa 2005. Joku saattaa muistaa lätkän MM-kisat ja sen matsin Ruotsia vastaan, jota johdettiin jo 5-1 mutta… No joo, pelin jälkeen vitutti niin että meinasin jo raahata telkkarin parvekkeelle ja viskata alas (kolmas kerros). Sitten mietin kuitenkin taloudelliselta kannalta asiaa. Heitin kaukosäätimen patterit.
Jumalauta. Livin' on the edge!
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla oli oikea rock’n’roll-meininki toukokuussa 2005. Joku saattaa muistaa lätkän MM-kisat ja sen matsin Ruotsia vastaan, jota johdettiin jo 5-1 mutta… No joo, pelin jälkeen vitutti niin että meinasin jo raahata telkkarin parvekkeelle ja viskata alas (kolmas kerros). Sitten mietin kuitenkin taloudelliselta kannalta asiaa. Heitin kaukosäätimen patterit.
2003.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla oli oikea rock’n’roll-meininki toukokuussa 2005. Joku saattaa muistaa lätkän MM-kisat ja sen matsin Ruotsia vastaan, jota johdettiin jo 5-1 mutta… No joo, pelin jälkeen vitutti niin että meinasin jo raahata telkkarin parvekkeelle ja viskata alas (kolmas kerros). Sitten mietin kuitenkin taloudelliselta kannalta asiaa. Heitin kaukosäätimen patterit.
2005 MM-kisoissa 5-1 lukemat oli kyllä läsnä, silloin Ruotsi voitti alkusarjassa Suomen 5-1. Toki hienoahan se on jos eläytyy noin kovalla tunteella jo alkusarjassa, oikea meno Eevili!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Aina jaksaa kyllä riemastuttaa tämä avoimen rehellinen, ironiavapaa ja kannustava ilmapiiri täällä. Ilo olla taas osa porukkaa. Hienoja ihmisiä vailla mitään itsetunto-ongelmia; ei tarvetta päteä toisten kustannuksella. Mahtavaa!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aina jaksaa kyllä riemastuttaa tämä avoimen rehellinen, ironiavapaa ja kannustava ilmapiiri täällä. Ilo olla taas osa porukkaa. Hienoja ihmisiä vailla mitään itsetunto-ongelmia; ei tarvetta päteä toisten kustannuksella. Mahtavaa!
Hienoa, että olet itsekin kokenut heräämisen tällä saralla. Jatka samaan malliin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hienoa, että olet itsekin kokenut heräämisen tällä saralla. Jatka samaan malliin.
Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
Nyt kun @Evil olet kuolleista noussut, niin eikö olisi parempi muuttaa nimimerkki luettuna lopusta alkuun, siis Live. Samalla siinä olisi mukana jonkinlaista pahuutta, kun "levyä" olisi kuunneltu takaperin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt kun @Evil olet kuolleista noussut, niin eikö olisi parempi muuttaa nimimerkki luettuna lopusta alkuun, siis Live. Samalla siinä olisi mukana jonkinlaista pahuutta, kun "levyä" olisi kuunneltu takaperin.
Joo, on Black Sabbathit ja Miles Davisit tuttuja. Ei paskempi idea. Ei vaan viitsi hämätä ihmisiä liikaa. Tuntuu että paluussanikin on jo kylliksi sulattelemista joillekin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Johan mie olen monet kerrat sanonut, että olen muuttunut mies. Evil 2.0. Nykyisin puolustan henkeen ja vereen jokaisen - sinunkin - myötäsyntyistä oikeutta olla väärässä.
Mää oon niin pettyny. Elämä kumpuaa ironiasta ja vittuilusta. Mutta nekin voi tehrä tyylillä.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nyt junttimaisinta, mutta junttia käytöstä silti. Ikävää, että Suomessa ei voi tälläisessä tapauksessa laittaa tekijän nimeä ja kuvaa lehteen, oppisi ehkä jatkossa käyttäytymään ihmisiksi.

Sama jätkä taas vauhdissa. Kyllä juntti vaan on juntti.

Opiksi olen toden totta ottanut, hän sanoi joulukuussa.

 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ei voi olla noin IDIOOTTI!! Onnea vaan työn metsästykseen, voi olla vaikeaa saada töitä tuolla historialla.
Vaikuttaa kyllä sen verran holtittomasta tuo kännikäyttäytyminen (tai missä aineissa onkaan) että varmasti paras ratkaisu olisi hakea apua.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vaikuttaa kyllä sen verran holtittomasta tuo kännikäyttäytyminen (tai missä aineissa onkaan) että varmasti paras ratkaisu olisi hakea apua.
Ehdotan avuksi Hannibal Lecter -tyyppistä varustusta kuonokoppineen, kun tän uuvatin pitää liikkua oman kotinsa ulkopuolella...
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös