Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 762
  • 13 829
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Nämä sankarit olivat lisäksi spa-osastolla kuseneet saunan kiukaalle. Kyllä tämä reissu menee junttimaisuudessa aika korkealle.
Tätä piti juur tulla kommentoimaan ja laittaan sama linkki. Nyt on kyllä TJ Otto vetäny semmosen mainoskamppiksen että liäneeköhän viä ens jouluna firmaa minkä kans lähtee pikkujouluileen?

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Noh noh, siellä on vaan vaihdettu vähän vapaalle. En tosin tiennyt että siihen kuuluu kiukaalle kuseminen, mutta näköjään jossain on vähän erilainen meno.

Kyllä tuo koko suoritus on ihan täysin tämän ketjun kamaa. Tiktok-videolla soinut Petri Nygårdin musiikki vielä kirsikka kakun päällä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tätä piti juur tulla kommentoimaan ja laittaan sama linkki. Nyt on kyllä TJ Otto vetäny semmosen mainoskamppiksen että liäneeköhän viä ens jouluna firmaa minkä kans lähtee pikkujouluileen?
Valeksi-ketjussa ilmeni, että ko. "aikuisjonnen" firma on lentänyt ulos työmaalta eli työt loppu koko porukalta, voivat näin jatkaa harrastuksiaan...

Onhan se paska juttu, tuo töiden loppu, mutta jotenkin ei jaksa surettaa hirveesti - on nk. itse aiheutettua...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Valeksi-ketjussa ilmeni, että ko. "aikuisjonnen" firma on lentänyt ulos työmaalta eli työt loppu koko porukalta, voivat näin jatkaa harrastuksiaan...

Onhan se paska juttu, tuo töiden loppu, mutta jotenkin ei jaksa surettaa hirveesti - on nk. itse aiheutettua...
Mä en voi ymmärtää miten toi pelle muka voi osata pyärittää firmaa jolla on jopa asiakkaita. Mää oon pitäny itteeni suht älykkäänä, mutta en osais tehdä mitään yrityshommaa. Vittu, mää en ymmärrä edes naisia vaikka ne pyärii kokoajan miälessä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä en voi ymmärtää miten toi pelle muka voi osata pyärittää firmaa jolla on jopa asiakkaita. Mää oon pitäny itteeni suht älykkäänä, mutta en osais tehdä mitään yrityshommaa. Vittu, mää en ymmärrä edes naisia vaikka ne pyärii kokoajan miälessä.
Tuota... Eihän tuo nyt oikein osannutkaan <imho>

Mitä naisiin tulee, niin ei meidän miesten kuulu niitä ymmärtääkkään, vain totella nöyrästi... ja nauttia sitten välillä (ansaitsemattomista) suosionosoituksista.
On kuitenkin hyvä ja rauhoittavaa kuulla, veliseni, että sinulla pysyy miehen elämän perusasiat mielessä...

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä Otto Kranni, joka noita kalusteita viskeli sviitistä mereen, aiheutti ongelmia laivalla ja oli mukana pissaamassa laivan saunan kiukaalle on kunnostautunut näissä idioottitouhuissa ennenkin. Tiivistetään:

- 2015 tuomittiin 70 päiväsakkoon ajettuaan kolmostiellä 100 km/h rajoitusalueella 162, 167 ja 173 km/h.
- 2019 tuomittiin 20 päiväsakkoon vastustettuaan järjestystä ylläpitävää henkilöä sekä pahoinpideltyään tätä sen jälkeen kun järkkäri oli estänyt häntä osallistumasta tappeluun ravintolan edustalla.
- 2020 tuomittiin 20 päiväsakkoon luvattomasta poissaolosta kertausharjoituksista.
- 2021 tuomittiin 16 päiväsakkoon kun oli varastanut liikennemerkkiä Tampereella.
- 4/2022 tuomittiin 80 päiväsakkoon tismalleen samasta kuin aiemmassa järjestyksenvalvojan pahoinpitelyssä ja vastustamisessa. Oli kuristanut järkkäriä kaksin käsin.
- 7/2022 tuomittiin kolmen kuukauden ehdolliseen vankeuteen ajettuaan kolmostiellä 220 km/h satasen rajoitusalueella.

Eli yhteensä kolme kuukautta ehdollista vankeutta ja 206 päiväsakkoa. Ja siis kaikki tuo pelkästä perseilystä ja kusipäisyydestä. Eli kun tämä Kranni on Valevuoren podcastissa ilmeisesti vakuuttanut häpeävänsä laivaepisodia ja olevansa vilpittömästi pahoillaan, niin jokainen voi miettiä onko hän oikeasti pahoillaan tästä laivareissun juntteilustaan, vai siitä, että häneltä lähti työmaa alta sen seurauksena.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä Otto Kranni, joka noita kalusteita viskeli sviitistä mereen, aiheutti ongelmia laivalla ja oli mukana pissaamassa laivan saunan kiukaalle on kunnostautunut näissä idioottitouhuissa ennenkin. ...
Tää "järjen jakojäännös", kahden miehen "firman" toimitusjohtaja, toteuttaa omaa mottoaan uskollisesti:
"Kun perseillään, perseillään isosti!" (ja jatkuvasti)

Tämmöisiin oman elämänsä sankareihin törmää aina silloin tällöin ja muutamaakin tapausta sivusta seuranneena heidän kohtalonaan on pidemmän päälle yleensä vankilakierre ja/tai alkoholismi, jos ylipäätään onnistuu hengissä pysymään...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katellaan ny ku ollaan päästy vittuun siältä sukuhelvetistä, arvakkaa mitä...? No vittu raskasta joulua. Oli tossa ny kyllä Elize Ryd... Voitteko rakkaat antaa anteeks...? Mua itkettää... On tämä kamalaa katteltavaa...

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Katellaan ny ku ollaan päästy vittuun siältä sukuhelvetistä, arvakkaa mitä...? No vittu raskasta joulua. Oli tossa ny kyllä Elize Ryd... Voitteko rakkaat antaa anteeks...? Mua itkettää... On tämä kamalaa katteltavaa...
Lähetyshän on kohta jo puolessa välissä (heh). Täällä pyörii myös. Noorakin oli aika maukas näky.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lähetyshän on kohta jo puolessa välissä (heh). Täällä pyörii myös. Noorakin oli aika maukas näky.
Noora on kyllä mehukas. Parempi oli tosin sillon vähän muhkunpana. Yllättikö...?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun on kuitenkin vähän hengellinen meininki, niin haluisin Papa Emerituksen tuonne julistamaan sanaa

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä kaikkea junttimaisuutta olen naama levynä joutunut katselemaan, mutta kiukaalle kuseminen menisi yli oman sietokykyni. Vetäisin lättyyn reaaliajassa.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
On tää kyllä aika junttimainen tapahtuma nykyään, siis tää raskasta joulua. Ikävä tulee aikoja, jolloin oltiin katsomassa Tampereella ylioppilastalolla ja tulliklubilla kyseistä tapahtumaa. Silloin ei ollut "miljoonaa" laulajaa, vaan aikoinaan laulaja lauloi useamman laulun. Oi niitä aikoja...

Avoin kirja

Jäsen
Suosikkijoukkue
PEPO, Blue Jays
On tää kyllä aika junttimainen tapahtuma nykyään, siis tää raskasta joulua. Ikävä tulee aikoja, jolloin oltiin katsomassa Tampereella ylioppilastalolla ja tulliklubilla kyseistä tapahtumaa. Silloin ei ollut "miljoonaa" laulajaa, vaan aikoinaan laulaja lauloi useamman laulun. Oi niitä aikoja...
Itseä enemmän häiritsee ihmisten kyky eläytyä ja heittäytyä. Toki vika myös järjestäjässä kun ihmiset laitetaan kyseisen genren keikalla istumaan, mutta ei kyllä ihan joka maassa artistin tarvitse noin paljon paimentaa yleisöä laulamaan ja taputtamaan. Tietysti onhan tuo aika yleinen näky monella tapaa kotimaisilla keikkapaikoilla.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset... Tallinnan laivat... Tallinna... Voisiko joku mennä pieleen?
Odotin kyllä ehkä jopa hieman... eeh... perinteisempää menoa, mutta on todettava heti, että mitään känniperseilyjä ei näkynyt, ei laivalla eikä hotellissa...
Osaltaan tämä selittyy porukan ikärakenteella, osaltaan ilmeisesti ajankohdalla...

Ainoa asia, joka pisti silmään, oli pukeutuminen esim. Jouluillalliselle, mutta jos joku tuntee olonsa kotoisaksi yltiövärikkäässä, kuviollisessa t-paidassa ja salihousuissa, ei kai se minulta ole poissa. Itselläni oli tumma puku, tietysti, joskin Joulun kunniaksi minulla oli perusväriltään punainen, hillitysti kirjailtu kravatti.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomensuomalainen suomeksi räppäävä pappi.
Myötähäpeä on melkoinen
Ja olen ateisti, mutta telkkarin kanava jäi vahingossa vaihtamatta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Suomensuomalainen suomeksi räppäävä pappi.
Myötähäpeä on melkoinen
Ja olen ateisti, mutta telkkarin kanava jäi vahingossa vaihtamatta.
Mitäs jos se olis Suomenruotsalainen?

Jou.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras Suomiräppäri evö:
...
Aikaslailla samaa, mitä nää muutkin Suomen toivot, wannabe_tupac_shakurit suoltaa...
Tuossa pätkässä on silti huomionarvosita, että se on tehty jo vuosikymmeniä sitten eli paljon aiemmin kuin nämä nykyiset edes leipoivat paskakakkuja omissa vaipoissaan, ja että tilanne ao. genressä oli jo tuolloin tiedostettu...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy