Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 396
  • 13 531

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.
Ei kai siinä mitään, jos bongaamisen takia sitä odotat. Mutta jos kyytiin pääsemiseksi jo nyt odottelet, niin sitten kuuluu ketjuun.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei kai siinä mitään, jos bongaamisen takia sitä odotat. Mutta jos kyytiin pääsemiseksi jo nyt odottelet, niin sitten kuuluu ketjuun.
Ei siihen ketään kyytiin otettaisi edes, paitsi testaajat.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ei siihen ketään kyytiin otettaisi edes, paitsi testaajat.
Kai siihen joskus joku muukin kuin testaaja kyytiin pääsee. Aika mieletöntä olisi jopa tamperelaisittain rakentaa kilometrikaupalla ratikkakiskoja ja hankkia ratikoita, jos ei niihin tarkoitus ole ihmisiä kyytiin päästää.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.

Tästä tekisi mieli ottaa mallia ja mennä testaamaan vihdoin Turun funikulaari.

Vähän OT tästä ketjusta, mutta Twitterissä bongasin kuvaa ja hienoltahan tuo näytti (aisti tuosta turkulainen kateus).
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Olin itsekin eilen ratikkajuntteilemassa, maksimoin junttiuden ottamalla kuvia.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
"Meil o jäniksen kaa sopimus, se ei syä mu ruakia, enkä mä syö..."

Totakin vielä oikeasti kuulee joskus jossain :D
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Meil o jäniksen kaa sopimus, se ei syä mu ruakia, enkä mä syö..."

Totakin vielä oikeasti kuulee joskus jossain :D

Mun mielestä parempi diili on se, että "mä en syö jäniksen ruokia, eikä jänis aja mun mopolla".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

"In an ironic twist of fate, researchers have found that hares can feast on carcasses, complementing their diet with animal meat — including meat from their own kind and even one of their predators, the lynx."

Tärkeää tehdä nuo sopimukset villien jänisten kanssa kirjallisena.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
C’mon Tim ! -huudot katsomosta Andy Murrayn Wimbledon-ottelujen aikana, en tosin tiedä miten paljon niitä on kuulunut sieltä enää viime vuosina.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mainittu varmaan monta kertaa, mutta silti:

"Soittakaa Paranoid!"
Kävelin Black Sabbath -keikalta Hartwallilta pois vuonna 2005 ja edessäni käveli varmaan noin viisikymppinen parrakas hevari, jolla oli teksti paidan selkämyksessä "Soittakaa Paranoid". Tuossa kontekstissa kyllä huvitti, vaikka muuten olikin väsähtänyt jo vuonna 2005.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kovimmat hankinnat -ketjun anti porilaisilta viimeisten viikkojen aikana. Kateellisena seuraan vierestä kun jos mainitsenkin porilaisen kierrätyksen ulkopuolella niin heti paukkuu jäähyä. Haluaisin juntteilla mukana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häät ylipäätään. Ei vittu jumalauta. Ja polttarit. Voi perkeleen persekarvat. En ole ikinään viettänyt häitä tai osallistunut polttareihin vaikka toinen avioliitto on menossa. En edes pysty junttimaisempaa paskaa kuvittelemaan vaikka mielikuvitus on villi. Lukiolaisten penkkarit pääsee muuten korkealle tällä listalla. Ei sanat riitä. Arvakkaa osallistuinko aikanaan?
Polttarit on kyllä perseestä. Olen avioitunut, mutta kaikesta pelleilystä kieltäydyin ehdottomasti.

Penkkareissa vuonna 1992 pukeuduin Alex DeLargeksi. Tiedättehän, Kellopeli appelsiini. Valkoiset vaatteet, knalli, munasuojat, maiharit. Jopa se keppi. Sillä läiskin koko päivän kaikkia selkään ja jankutin päissäni että well well well. Rekan lavalla tuli kylmä, oli 15 astetta pakkasta. Välillä toivoin että olisin ollut vaikka Uppo-Nalle, karva olisi lämmittänyt. Onneksi oli paljon viinaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Babyshower. Vauvakutsut. Vähän niin kuin kiitospäivän kinkku Rautjärvellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voileipäkakku.
Minä teen ihan saatanan hyvää voileipäkakkua. Kylmäsavulohta, katkarapuja, kantarelleja. Jos ei kelpaa, pidä vaan junttina. Minä pidän juntteina niitä, kelle ei hyvä kelpaa. Vetäkää sitten sitä perunaa siellä länsisuomessanne, typerät juntit. Ette edes ymmärrä mistä jäätte paitsi... Sääliksi käy.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Minä teen ihan saatanan hyvää voileipäkakkua. Kylmäsavulohta, katkarapuja, kantarelleja. Jos ei kelpaa, pidä vaan junttina. Minä pidän juntteina niitä, kelle ei hyvä kelpaa. Vetäkää sitten sitä perunaa siellä länsisuomessanne, typerät juntit. Ette edes ymmärrä mistä jäätte paitsi... Sääliksi käy.
En ymmärrä, että miksi voileipäkakku olisi junttimaista?
Saati sitten junttimaisinta ikinä?
Tavallinenkin voileipäkakku on pirun hyvää. Saati sitten @Evilin kakku.
Kyllä tämä oli nyt nimimerkiltä @Valapatto väärin juntitettu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös