Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Olin itsekin eilen ratikkajuntteilemassa, maksimoin junttiuden ottamalla kuvia.
Jokohan viimein voitaisiin lukita ketju lopullisesti, suurimman osan täällä mainittujen asioiden kanssa junttimaisuudella ei ole mitään tekemistä. Jos ei pidä jostain asiasta, ei se tee siitä välttämättä junttia.Tiedän erään lestadiolaisperheen, joiden sukunimi on Juntti.
Ketju lukkoon.
"Meil o jäniksen kaa sopimus, se ei syä mu ruakia, enkä mä syö..."
Totakin vielä oikeasti kuulee joskus jossain :D
Näkyikö Marttia ja Jamesia?Olin itsekin eilen ratikkajuntteilemassa, maksimoin junttiuden ottamalla kuvia.
Jos tarkoitat Martti Syrjää ja James Hirvisaarta, en nähnyt kumpaakaan.Näkyikö Marttia ja Jamesia?
Kävelin Black Sabbath -keikalta Hartwallilta pois vuonna 2005 ja edessäni käveli varmaan noin viisikymppinen parrakas hevari, jolla oli teksti paidan selkämyksessä "Soittakaa Paranoid". Tuossa kontekstissa kyllä huvitti, vaikka muuten olikin väsähtänyt jo vuonna 2005.Mainittu varmaan monta kertaa, mutta silti:
"Soittakaa Paranoid!"
Polttarit on kyllä perseestä. Olen avioitunut, mutta kaikesta pelleilystä kieltäydyin ehdottomasti.Häät ylipäätään. Ei vittu jumalauta. Ja polttarit. Voi perkeleen persekarvat. En ole ikinään viettänyt häitä tai osallistunut polttareihin vaikka toinen avioliitto on menossa. En edes pysty junttimaisempaa paskaa kuvittelemaan vaikka mielikuvitus on villi. Lukiolaisten penkkarit pääsee muuten korkealle tällä listalla. Ei sanat riitä. Arvakkaa osallistuinko aikanaan?
Minä teen ihan saatanan hyvää voileipäkakkua. Kylmäsavulohta, katkarapuja, kantarelleja. Jos ei kelpaa, pidä vaan junttina. Minä pidän juntteina niitä, kelle ei hyvä kelpaa. Vetäkää sitten sitä perunaa siellä länsisuomessanne, typerät juntit. Ette edes ymmärrä mistä jäätte paitsi... Sääliksi käy.Voileipäkakku.
En ymmärrä, että miksi voileipäkakku olisi junttimaista?Minä teen ihan saatanan hyvää voileipäkakkua. Kylmäsavulohta, katkarapuja, kantarelleja. Jos ei kelpaa, pidä vaan junttina. Minä pidän juntteina niitä, kelle ei hyvä kelpaa. Vetäkää sitten sitä perunaa siellä länsisuomessanne, typerät juntit. Ette edes ymmärrä mistä jäätte paitsi... Sääliksi käy.
Minä olen jaksanut taas tällä viikolla väkertää vähän enemmän aamupalaleipien kanssa niin sotkenut levitteeksi tuorejuustoa ja tonnikalatahnaa, sitten ohuet sipulisiivut, kinkkua, salaattia, tomaattia ja kurkkua. Ja on se vaan ihan pirun hyvää vaikka läskeilyn puolelle menee. En oikein makeasta edes niin tykkää niin voileipäkakku on juhlaruokana (menisi arkiruokanakin) ihan helvetin pätevä keksintö. Jotain mansikkakermakakkua saattaa siivun syödä, tönkkösokeroitujen kanssa meneekin sitten jo överiksi, samoin junttapullasuklaakakkujen.Aina jossain juhlassa on voileipäkakkua, mikä sinällään on hieman junttimaista. Menisi myös ketjuun "asia joka ei avaudu minulle" tuo voileipäkakun suosio. Kylmää leipää kylmillä täytteillä. Sama kun tekisi vaan leivän itselleen.
Ei minua vituta juuri voileipäkakku. Se vaan oli sopivasti tapetilla. Vituttaa nirsoilevat hipsterit, joille ei kelpaa mikään. Ja se, että tuomitaan joku ruokalaji kaikkineen jonkun epäonnistuneen kokeilun perusteella. Mummovainaani sanoisi tähän, että sitten kun tulee sota niin sullekin kelpaa ruuaksi jopa männynkaarna.Voileipäkakun puolesta loukkaantuminen. Olisin muuten sanonut uhriutuminen, mutta sekin olisi ollut junttia.