Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 107
  • 13 531

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Vaatekaapissani lojuva Suomi - Maailmanmestari 1995 t-paita voisi mennä tähän kategoriaan. Toki tiedostan että kyseinen paita on aarre josta ei toinne luopua.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän tuossa ole mitään vääntämisen arvoista. Täyttä paskaahan se on aina ollut.

2-3 kertaa vuodessa Twitterissä:

"Bounty on ihan hirveetä!"
"Mä tykkään"
"Oot outo ihminen!"
"Bounty on just paras!"
"Hyi helvetti, Bounty on ongelmajätettä"

Aikuiset hiekkalaatikolla.
 

Glove

Jäsen
"Hyi helvetti, Bounty on ongelmajätettä"
Tästä täysin samaa mieltä, mutta tämä on varmaan ensimmäinen kerta kun sen tuon julki. Ei kyllä tulisi pieneen mieleen käydä tuommoista yllämainittua keskustelua jossain twitterissä. En minä siellä kyllä olekaan enkä missään muussakaan somessa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
2-3 kertaa vuodessa Twitterissä:

"Bounty on ihan hirveetä!"
"Mä tykkään"
"Oot outo ihminen!"
"Bounty on just paras!"
"Hyi helvetti, Bounty on ongelmajätettä"

Aikuiset hiekkalaatikolla.

Kinkku vai juusto päällä ähhihhihi.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Vaatekaapissani lojuva Suomi - Maailmanmestari 1995 t-paita voisi mennä tähän kategoriaan. Toki tiedostan että kyseinen paita on aarre josta ei toinne luopua.

Minultapa löytyy tämmöinen Suomi-Ruotsi 6-1 paita vuodelta 2011.

(Hienoa, että kyseessä on lasten paita ja kuvassa on mies. Ehkä se on mieslapsi, näyttää vähän siltä)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
”En oo rasisti, mutta ________________.”
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
”En oo rasisti, mutta ________________.”
Tää on tätä. En usko moiseen lausahdukseen päätyneeni tälläkään alustalla, vaikkenkaan muitakaan käytä. Alustoja.
Enkä sitä varmaan ole käytänytkään tietoisesti, vaikkakin vierestä elän päivittäin.

Mutta kyllä mulla vaan on niin ennakoivan valikoiva mieli kui olla ja voi. Eikä tule muuttumaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää on tätä. En usko moiseen lausahdukseen päätyneeni tälläkään alustalla, vaikkenkaan muitakaan käytä. Alustoja.
Enkä sitä varmaan ole käytänytkään tietoisesti, vaikkakin vierestä elän päivittäin.

Mutta kyllä mulla vaan on niin ennakoivan valikoiva mieli kui olla ja voi. Eikä tule muuttumaan.
No onhan täällä ihmisiä jotka vakuuttavat etteivät ole rasisteja ja haukkuvat muita ihmisiä rasistireppanoiksi, mutta heti kun on kyse mustalaisista niin koko porukkaa pidetään yhteiskuntaan sopimattomina. Mustalaisia ei autettaisi vaikka olisivat tulessa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiä onko kovin yleistä, mutta itte junttina liikun piireissä jossa kuulee tämän tämän tästä elintärkeän kysymyksen: "Kumpaa panisit, Kulmunia vai Marinia?" Junttina vastaan aina että kumpaakin, mutta älkää kertoko vaimolle. Sitten meen sänkyyn sikiöasentoon ja itken itteni uneen.
Ajat muuttuu. Ei kyselleet 80-luvulla että panisitko Virolaista vai Sorsaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ajat muuttuu. Ei kyselleet 80-luvulla että panisitko Virolaista vai Sorsaa.
Ehkä et liikkunut oikeissa piireissä?
Se ois ollut kyllä todella edistyksellistä.
 
2-3 kertaa vuodessa Twitterissä:

"Bounty on ihan hirveetä!"
"Mä tykkään"
"Oot outo ihminen!"
"Bounty on just paras!"
"Hyi helvetti, Bounty on ongelmajätettä"

Aikuiset hiekkalaatikolla.
Mitäs vittua. Ei ole kauan kun tämä keskustelu käytiin työpaikan kahvihuoneessa lähes sanasta sanaan. Olen kai kasvanut tynnyrissä kun luulin tuota keskustelua ihan ainutkertaiseksi. Nyt häpiän. Ja piän Bountya ihan paskana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lieksalainen puhumassa slangii.

Voin kuvitella paikallisen kuppilan tiskillä tapahtuvan sananvaihdon:

-Hiffoot sie
-Älä dissaa minnuu

ketju lukkoon
Etelän vetelät valittaa jos kirjoitan että mie, ja sitten ne valittaa jos yritän niiden kieltä. Päättäisitte jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös