banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onhan tänne tainnut kirjoittaa vaikka mitä, mutta oikea vastaus on: minä.
![]()
Espoolainen levyseppähitsaaja Toni, 41, kertoi lyöneensä rahoiksi bitcoineilla - sittemmin tarinasta paljastui epäselvyyksiä
Taloussanomat kertoi elokuussa Toni Laaksosesta, joka kertoi bitcoin-varallisuutensa arvoksi 6,6 miljoonaa euroa. Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan juttu ei pidä kaikilta osin paikkansa.www.is.fi
Tämä jätkä pääsee aika lähelle listan kärkeä.
Se ois laittanut puvun päälleen tehdessään nuo jutut.Mutta sitten lopulta: " Suuresta omaisuudesta huolimatta Laaksonen on päättänyt pitää jalat tukevasti maassa."
Mitäköhän olisi tapahtunut jos olisi alkanut leijumaan ja rellestämään?
Hulluja on monenlaisia, niin talossa kuin vastaanottimien ääressä.Erilaisia ihmisiä laitetaan huoneistoon, missä ne elää normaalia elämää välillä tehden jotain hassunhauskoja tehtäviä kameroiden kuvatessa. Ainii, oli sille nimikin, BB. Ja sit jotkut vielä oikeasti katsoo tuota.
Mutta onko vielä selvinnyt että kuka pani Suskia? Eiku ne oli eri bileet...Itse suolaan tätä katsovat kaverit ja sukulaiset säälimättä. Ei ne enää mun kuullen ainakaan pohdiskele et paniko Pera Marjaanaa (nimet hatusta)
Niin mutta ei kerro että puhuu viroa.Vaimon/tyttöystävän/naisystävän tms. kutsuminen "hallitukseksi".
Vaimon/tyttöystävän/naisystävän tms. kutsuminen "hallitukseksi".
![]()
Jere Karalahdesta elokuva - ”Omalla tavallaan järkyttävä tarina”
Elokuva tulee ensi-iltaan tammikuussa.www.iltalehti.fi
Jotenkin semmoinen fiilis, että tässä on klassinen aihio kohdillaan.
Häät ylipäätään. Ei vittu jumalauta. Ja polttarit. Voi perkeleen persekarvat. En ole ikinään viettänyt häitä tai osallistunut polttareihin vaikka toinen avioliitto on menossa. En edes pysty junttimaisempaa paskaa kuvittelemaan vaikka mielikuvitus on villi. Lukiolaisten penkkarit pääsee muuten korkealle tällä listalla. Ei sanat riitä. Arvakkaa osallistuinko aikanaan?Kun jakaa sosiaalisessa mediassa kuvan häistä saatteella: "pienissä häissä"
Tätä on odotettu. Vielä kun saisivat ViinaABC:n lanseerattua että voisi ensin vetää apsilla perseet ja sitten kebABC:n kautta kotiin (vai kenties yömajABC:lle?) että jaksaa aamulla apsille sumpille.Lähteä perheen kanssa ABC:lle kebabille.
![]()
Kaikki KEBABC! -annokset kaksi yhden hinnalla lauantaina 14.8.2021 ABC Liikennemyymälöissä!
Miksi mennä Apsia edemmäs KEBABCille? Saat kaksi KEBABC!-annosta yhden hinnalla vain lauantaina 14.8.www.abcasemat.fi
Itsehän muuten kuulun tähän ketjuun, olen jo kolmisen vuotta testaillut Tampereen/lähiseutujen rullakebabbeja/gyrosrullia aina uusissa kebumestoissa/kuukausi. Nyt alkaa olla jo paikat kovin vähissä.Kohta saanemme lukea kun se Suomen jokaisella ABC asemalla vieraillut ja päivittäin kaikki ruokansa ABC asemilla nauttiva herrashenkilö kertoo IL:ssä miten on käynyt testaamassa jokaisen ABC aseman kebABC annokset. "Hyvää on ja tasalaatuista."
Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.
Ei kai siinä mitään, jos bongaamisen takia sitä odotat. Mutta jos kyytiin pääsemiseksi jo nyt odottelet, niin sitten kuuluu ketjuun.Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.
Ei siihen ketään kyytiin otettaisi edes, paitsi testaajat.Ei kai siinä mitään, jos bongaamisen takia sitä odotat. Mutta jos kyytiin pääsemiseksi jo nyt odottelet, niin sitten kuuluu ketjuun.
Kai siihen joskus joku muukin kuin testaaja kyytiin pääsee. Aika mieletöntä olisi jopa tamperelaisittain rakentaa kilometrikaupalla ratikkakiskoja ja hankkia ratikoita, jos ei niihin tarkoitus ole ihmisiä kyytiin päästää.Ei siihen ketään kyytiin otettaisi edes, paitsi testaajat.
Minä juuri nyt. Odotan ratikkaa tässä Kalevassa, kun eka testiajo menossa.