Keksin junteimman:
METRILAKU
Olisi edes METRIlaku, mut ei. Vajaat 80 senttiä. Junttimaista kusetusta ja markkinaepeleiden venkoilua?
Keksin junteimman:
METRILAKU
Nyt sulla menee naisen metrilaku ja miehen metrilaku sekaisin.Olisi edes METRIlaku, mut ei. Vajaat 80 senttiä. Junttimaista kusetusta ja markkinaepeleiden venkoilua?
Kuopiosta lähtöisin ollut ystäväni kertoi Kuopiossa hänen lapsuudessaan asuneen hyvin pitkä mustalainen, jota kutsuttiin jatkoromaniksi.Keksin junteimman:
METRILAKU
Tässä Metri-huijauksessa on niin paljon elementtejä ettei tiedä mistä ekaks ottais kiinni jos olis vaikutusvaltaa. Toisiks viimeisellä kerralla toistaiseksi kun Suomessa kävin niin ostin muka metripizzan S-Marketista. No voitte arvata miten kävi kun pääsin pajaani mittanauhan kanssa.Takuulla sama salajuoni metripitsassakin takana.
Kai kirjoitit tuohtuneen tekstiviestin paikallislehden palstalle? Nimim. Koettelemusten alhoTässä Metri-huijauksessa on niin paljon elementtejä ettei tiedä mistä ekaks ottais kiinni jos olis vaikutusvaltaa. Toisiks viimeisellä kerralla toistaiseksi kun Suomessa kävin niin ostin muka metripizzan S-Marketista. No voitte arvata miten kävi kun pääsin pajaani mittanauhan kanssa.
Eli takaisin kävelemään pizza repussa markettiin ja kun olen kassoilla kaljoineni niin enää niinku ei myydäkään olutta tähän aikaan kun kello yli 21!! Ja siinäkin oli jonoa... oisinko ehtinyt jos oisin kiilannut jotain urpoja joilla on vain jotain salaatinlehtiä ja limonaadia kärryssä? muttei siinä mitään enää voinut. Ja se pizzakin minkä tähden olin matkaan lähtenyt tuli syötyä ekalla viidellä kilsalla, ei ollut siitäkään todisteita jälkellä.
Tuohdutuksesta että lohtulenkkimakkarasta lisäenergiaa saaneena jaksoin kävellä takas mökkiin - sellainen reipas 12km iltakävely. Siitä en sinänsä kitise kun tykkään kävellä mutta olisin voinut jonkun tseefferin ottaa siihen kaverikseni. Ei ollut just nyt saatavilla. Kaiken näköstä sitä.
Tositarina, hieman ehkä väritetty. Itä-Uusimaa. redpecka. Kirjoitin tämän paikalliseen Jatkikseen eli tähän.Kai kirjoitit tuohtuneen tekstiviestin paikallislehden palstalle? Nimim. Koettelemusten alho
En ole sun sinänsä hienon puheenvuoron kanssa ihan samaa mieltä ehkä. Tai joojoo, samaa mieltä alfoista ja omegoista tietenkin, mutta voi olla, että uusi sodanjälkeinen sukupolvi paneekin riettaammin... - Aikansa, kunnes sekin loppu kun olla fyysiseti raskasta ja lapset tehdään labrassa ja orgasmit saadaan helpommin kuin jossain hikisessä nusnus-kanssakäymisessä.Panemisella kehuskeleminen keskustelupalstoilla. Vanha kansakin jo tiesi, että paneskeluillaan pullistelevat, nussivat tod.näk. vähiten. Paneminen on ihan normaalia arkipäivään kuuluvaa touhua, enkä yhtään tajua, miksi siitä pitää julkisesti kertoa ja vielä erikseen, kuinka nuorta on setämiehen tullut polkaistua. Enkä ole kade, olen turvallisesti avioliitossa ja pillua saan aina, kun siltä tuntuu. Lisäks vielä ne juntit, jotka tätä touhua ihastelevat tyyliin "on se äijä, saatana".
En ole sun sinänsä hienon puheenvuoron kanssa ihan samaa mieltä ehkä. Tai joojoo, samaa mieltä alfoista ja omegoista tietenkin, mutta voi olla, että uusi sodanjälkeinen sukupolvi paneekin riettaammin... - Aikansa, kunnes sekin loppu kun olla fyysiseti raskasta ja lapset tehdään labrassa ja orgasmit saadaan helpommin kuin jossain hikisessä nusnus-kanssakäymisessä.
Itte sanoisin että katsotaan näitä jotka vielä jaksaa tehdä sitä perinteistä kovaa duunia... Heidänlaisekseen evoluutio virtuaaliseksipartnerit kumminkin visualisoi aikoijen saatossa kun siinä on sitä alkukantaista alkuvoimaa.
Olkoon nyt näin niin kauan kun...Melkein luulisin mun sukupolven hoitavan asian vielä vanhalla ja tutulla kaavalla. Sitä seuraava saattaakin olla mullistava kaikessa uutukaisuudessaan.
No ei kai oikeasti vielä tarvetta. Mutta jos tässä junttimaisuusketjussa... Olen minä junttikin, mutta välillä tämä erakkonäkökulma tuskin kohtaa reaalimaailmaa enää. Viimeiseksi haluaisin a ilkeillä kellekään tai b muutenkaan vittuilla. En tiedä mikä saatana saa muakin järkevää ihmistä aina välillä kirjoittelemaan ihan älyttömyyksiä.Tässä huomaa erinomaisesti sukupolvien eron. En ymmärtänyt varmaan puoliakaan sun kirjoituksestas, sorit siitä. Olisko täällä jossain Jatkis 50+ - osiota?
Keksin junteimman:
METRILAKU
Ylen sivuilla menee näköjään suora lähetys kaljakellunnasta. Itse tapahtumasta on täällä ollut aika paljon kommentteja, mutta entä sen seuraaminen paikan päältä, saati sitten suorana lähetyksenä selostuksien kera?
Kaljakelluntaa selostetaan suorassa lähetyksessä?
Joskus kun olin sählyä pelaamassa niin ainoa tyhjä pullo oli Jack Danielsin litran pullo. Mutta joo jos tuo on tapa niin aika junttia.Kuntosalilla juomapullona viinapullo, jossa vettä. Tai vitustakos minä tiedän, vaikka olisi ehtaa syntetisoitua viljaperäistä tuotetta.
Junttimaisinta on kävellä ne Peltorit päässä kaupoissa ja yleensäkin julkisilla paikoilla. Peltorit tässä tapauksessa yleisnimitys näille nykypäivän kuulokkeille, jotka on tosiaan kokoluokkaa kuulosuojaimet.
Kaverin puolesta kyselen että lasketaanko kuntosali julkiseksi paikaksi? En haluaisi... tai siis kaverini ei haluaisi turhaan kerätä ylimääräisiä junttipisteitä. Setämies-pisteitä on tarpeeksi joten josko junttipisteet pysyisivät minimissä.