Se, että ei käy tarkistamassa sähköpostiaan vähintään kerran päivässä.
Et suinkaan käynyt ostoksilla siellä? Sehän on tarkoitettu jonneille ja sanneille, eli teinihemmoille. Herrasmiehet menevät herrasmiesten kauppaan.New Yorker
Olevinaan jotenkin trendikäs vaateliike, mutta siellä on niin junttia pintamuotia, ettei mitään rajaa. Jotain paitoja joissa lukee kauttaaltaan "fuck" ynnä muuta. Halpaa paskaa.
New Yorkeriin verrattuna Henkkamaukka on tyylikästä ylellisyyttä.
Et suinkaan käynyt ostoksilla siellä? Sehän on tarkoitettu jonneille ja sanneille, eli teinihemmoille. Herrasmiehet menevät herrasmiesten kauppaan.
Että on ok helsinkiläiselle kirjoittaa mä, mutta pohjoiskarjalainen ei saa kirjoittaa mie?Miekieli.
Nyt ketju lukkoon.
No just.Hesalaiset pellet kuolkkaa vittu. Evil tulloo Lieksasta ja käänttää kaikki solommuun.
Voi. On aika paljonkin. Helsingissä on enemmän, koska siellä on yli 50 kertaa enemmän ihmisiä.Voiko Lieksassa olla mitään junttia? En muuten usko.
Että on ok helsinkiläiselle kirjoittaa mä, mutta pohjoiskarjalainen ei saa kirjoittaa mie?
That's just racist!Ymmärsit väärin. Tässä ei ole ookoosta eikä ei-ookoosta kysymys vaan juntista. Mie on junttia. Junttia.
Eihän se ole negatiivinen asia ollenkaan.Ymmärsit väärin. Tässä ei ole ookoosta eikä ei-ookoosta kysymys vaan juntista. Mie on junttia. Junttia.
Tähänhän on Suomessa pitkä perinne. Ei haittaa jos oma Toyota hajoaa, kunhan naapurilta hajoaa Mersu. Eikä vituta, jos Leijonat jää neljänneksi, kunhan Ruotsi tippuu jo puolivälierässä. Eli oma vitutus laimenee, jos kaveria vituttaa enemmän.Lomautukset paukahtamassa päälle eräässä firmassa. Tiimissä noin kymmenkunta henkeä, joista kahta ei lomauteta, koska heille löytyy saman firman muista toiminnoista töitä hankitun ammattitaidon, sekä valmiuden tehdä ns. mitä vaan töitä takia.
Sitten muutama näistä lomautetuista vinkuu, että solidaarisuuden takia kaikkien pitää olla vuorollaan lomautettuna. Itse eivät ole edes valmiita kokeilemaan muita kuin omia töitä.
Eli vittu mitä juntteja nämä maksan satasen, että työkaveri ei saa viittäkymppiä tyypit.
Joo nyt jos koskaan ei välittäisi lukea, kun disinfoo on muutenkin tarpeeksi. Eikä edes naurata, niih.Hassunhauskat aprillipilat.
Tämä. Ei vittu.Hassunhauskat aprillipilat.
Hassunhauskat aprillipilat.
Aprillipäivä pitäis perua kokonaan kaikilta vuosilta. Mutta ei. Junttien tuulipuvut suhisee, kun keksitään hassunhauskoja jekkuja. Mä häpeän tätä kansaa välillä.Aprillipäivä ja pilat pitäis perua tältä vuodelta koska mikään keksitty juttu ei enää päihitä sitä kaikkea uskomatonta paskaa mitä uutiset ovat viime kuukaudet olleet pullollaan.
No voi sitä aprillata. Sehän on vanha perinne. Mutta jutun pitää olla hyvä, ja se näyttää vain harvoin onnistuvan. Jutussa pitää saada kuulija/lukija uteliaaksi. Ja tekemään/tarkistamaan kerrottu asia.Aprillipäivä pitäis perua kokonaan kaikilta vuosilta. Mutta ei. Junttien tuulipuvut suhisee, kun keksitään hassunhauskoja jekkuja. Mä häpeän tätä kansaa välillä.
Jussi on syönyt Suomen jokaisella ABC:llä – nämä kaksi asemaa ovat suosikit 145:n joukosta
Jussi Kulonen on syönyt jokaisella Suomen ABC-asemalla. Ja syö yleensä joka päivä.www.is.fi
Heittämällä junteinta mitä tiedänJussi on syönyt Suomen jokaisella ABC:llä – nämä kaksi asemaa ovat suosikit 145:n joukosta
Jussi Kulonen on syönyt jokaisella Suomen ABC-asemalla. Ja syö yleensä joka päivä.www.is.fi
Syljeskely tai ainakin tauoton syljeskely on tapa, jota en ole ymmärtänyt ynnä harrastanut koskaan. Tykitetään räkäpalloja asfaltille vähintään joka toinen minuutti. Minä en ole toki sanomaan mitään toisten tapoihin, mutta maankamaran täyttäminen kuolalla menee melkeinpä junttimaisuuden puolelle.
Syljeskely tai ainakin tauoton syljeskely on tapa, jota en ole ymmärtänyt ynnä harrastanut koskaan. Tykitetään räkäpalloja asfaltille vähintään joka toinen minuutti. Minä en ole toki sanomaan mitään toisten tapoihin, mutta maankamaran täyttäminen kuolalla menee melkeinpä junttimaisuuden puolelle.
Tähän samaan kastiin laittasin röökin natsojen maahanheiton. En nyt haluaisi väittää tupakoitsijoita kategorisesti keskivertoa vähempi älyisiksi. Helvetin tyhmältä tumppien maahan nakkelu kuitenkin näyttää. Yleensä roskis tai töhis löytyy läheltä jos haluaa löytää. Tästä voisi alkaa antaa sakkoja, STNA.
Joo, eiväthän ne natsat hyvältä näytä, mutta ei niihin toisaalta pakota mikään koskemaan. Ja vähemmän inhottavaa on astua natsaan kuin koiranpaskaan.