Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 537
  • 13 531

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onhan se junttimaista hankkia ergonominen tuoli ja sitä kautta vältellä harrastuksesta tulevia kipuja. Samalla tavalla nojatuolit ja tietokonetuolit ovat junttimaista. Tai hyvien juoksukenkien hankkiminen.
Surkea harrastus, jos pitää pelata niin kauan, että tarvitsee ergonomisen tuolin. Tietokonetuoli onkin junttimainen. Nojatuolissa ei istu juntti, vaan herrasmies siemailemassa esim. viskiä hyvän kirjan ääressä.
Oikein hyviä tuoleja istua, varsinkin kun ajoittain joutuu istumaan 8h (etä)työpäiviä niissä.

Minkälaisessa tuolissa sinä istuskelet?
Sohvalla ja nojatuolissa.
Pelituoleja käyttää just sellaset jätkät, jotka laittaa leivän päälle ensin juuston ja sitten leikkeleen.
No sinäpä sen sanoit. Juusto tulee aina päälle. Sen tietää lapsikin.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minäpäs ostinkin itselleni imetystuolin, on muuten paras tuoli missä olen ikinä istunut. Kelpaa katella urheilua tai pelata Xboxia. Vaimokin jo lopettanut imettämisen, niin ei tule kinaa kumpi saa istua. Eipä tuo edes paljon siinä imettänyt, sohvalla suurimmaksi osaksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minäpäs ostinkin itselleni imetystuolin, on muuten paras tuoli missä olen ikinä istunut. Kelpaa katella urheilua tai pelata Xboxia. Vaimokin jo lopettanut imettämisen, niin ei tule kinaa kumpi saa istua. Eipä tuo edes paljon siinä imettänyt, sohvalla suurimmaksi osaksi.
Saisinpa joskus imutustuolin... On se vaan niin kuninkaallinen olo istua alasti laiskanlinnassa, konjamiinilasi kädessä ja äsken nautitun nakkisämpylän kastikkeet rinnuksilla kun mamma elvyttää yksisilmästä. Huoh, oi aikoja...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ylipäätään tietokoneella pelaaminen on ihan saatanallisen junttia. Kuka urvelo vielä tänä päivänä tekee niin?

Sen sijaan jatkoaikaan kirjoittelu on osoitus akateemisesta ja modernista maailmankuvasta, josta on joystick - junttius kaukana.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tiputtaa lumet omakotitalon katolta, sitten ottaa kuva alaviistosta ja lähettää se iltapaskalehteen että meilläpä on täällä näin paljon lunta. Sitten iltapaskalehti julkaisee kuvat että Juuka hukkuu lumeen - katso kuvat. Koko tämä tapahtumaketju.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hiihdon katselu. Ihmiset suksii sauvat käsissä ja porukka tuijottaa sitä telkkarista. Junttimaista.
Etenkin näin Suomessa. Tiedä sitten onko jääkiekko vähemmän junttia. Kymmenen tyyppiä jahtaa samaa kumikiekkoa ja välillä joku saa aivovamman.

Sitten on se kun isot miehet lyö palloa ja yrittää saada sitä kiinni ja juoksevat ympäri kenttää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sateenvarjon käyttämättä jättäminen
En ole ikinä käyttänyt sateenvarjoa. Ei ole koskaan haitannut, jos vesi vähän minua kastelee. Aina se on kuivunut pois. Pitäisikö perustaa ketju ”Neitimäisintä mitä tiedät”, ja avata se kirjoittamalla että sateenvarjon käyttäminen... No joo, ymmärränhän mie, että itku voi päästä jos kampaus vaikka menee pilalle.

Itseltäni meni tämä ohi, mutta varmasti oli hauska, kunhan tajuan.
Ihmiseltä, joka käyttää sanaa itseltäni, menee varmasti elämässä paljonkin ohi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole ikinä käyttänyt sateenvarjoa. Ei ole koskaan haitannut, jos vesi vähän minua kastelee. Aina se on kuivunut pois. Pitäisikö perustaa ketju ”Neitimäisintä mitä tiedät”, ja avata se kirjoittamalla että sateenvarjon käyttäminen... No joo, ymmärränhän mie, että itku voi päästä jos kampaus vaikka menee pilalle.
Viestisi on oikeassa ketjussa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Viestisi on oikeassa ketjussa.
Mie en ymmärrä. Miksi on junttia jos ei käytä sateenvarjoa? Ensinnäkään sateella ei ole pakko mennä ulos. Jos on mentävä, voi mennä autolla. Jos on kännissä, voi soittaa ovelle taksin. Ja jos nyt muutama pisara osuu päähän, niin mitä se haittaa? Eikö kaupunkilaisjuppi kestä sitä? Vai onko se sellainen knalli ja sateenvarjo -systeemi, että esteettisistä syistä sitä mukana suotta kannetaan?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä aloin käyttää sateenvarjoa jo muutama vuosi sitten. Ehkä se tulee joskus suosituksi ja mä olin ekojen joukossa. Tai en silleen kun jupit käytti jo ennen mua.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä aloin käyttää sateenvarjoa jo muutama vuosi sitten. Ehkä se tulee joskus suosituksi ja mä olin ekojen joukossa. Tai en silleen kun jupit käytti jo ennen mua.
No ok, kai se minunkin pitää sellainen hankkia jos sullakin on. 46 vuotta pärjäsin ilman, mutta nyt tuli äkillinen tarve sijoittaa turhaan esineeseen, joka jää ensimmäisen ulkoilutuksen jälkeen pomminvarmasti eteisen naulaan roikkumaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mie en ymmärrä. Miksi on junttia jos ei käytä sateenvarjoa? Ensinnäkään sateella ei ole pakko mennä ulos. Jos on mentävä, voi mennä autolla. Jos on kännissä, voi soittaa ovelle taksin. Ja jos nyt muutama pisara osuu päähän, niin mitä se haittaa? Eikö kaupunkilaisjuppi kestä sitä? Vai onko se sellainen knalli ja sateenvarjo -systeemi, että esteettisistä syistä sitä mukana suotta kannetaan?
Kyllä minä kestän vettä. Toisaalta mieluummin pysyn kuivana ja käytän sateenvarjoa. Sateenvarjon käyttämättä jättäminen, koska se on ”neitimäistä”, nyt sattuu olemaan aika juntti syy olla käyttämättä sateenvarjoa. Jos kulkee autolla niin sateenvarjon käyttäminen autossa olisi vähän erikoista ja näin käyttämättä jättäminen ei olekaan niin junttia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mie en ymmärrä. Miksi on junttia jos ei käytä sateenvarjoa? Ensinnäkään sateella ei ole pakko mennä ulos. Jos on mentävä, voi mennä autolla. Jos on kännissä, voi soittaa ovelle taksin. Ja jos nyt muutama pisara osuu päähän, niin mitä se haittaa? Eikö kaupunkilaisjuppi kestä sitä? Vai onko se sellainen knalli ja sateenvarjo -systeemi, että esteettisistä syistä sitä mukana suotta kannetaan?
Sateenvarjon käyttämättä jättäminen ei ole junttia. Sen sijaan on junttia sanoa sateenvarjon käyttöä neitimäiseksi. Katso kaikilla ei ole varaa kulkea taksilla tai edes hankkia omaa autoa. Saattaa joutua kulkemaan sateella ihan pitkiäkin matkoja.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Itse kyllä käytän sateenvarjoa - pääsääntöisesti. Usein vaan jossain Helsingissä kulkiessa tuulee samalla niin helvetisti, että sateenvarjo on samantien kääntynyt väärinpäin ja hyöty on pyöreä nolla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sateenvarjon käyttämättä jättäminen ei ole junttia. Sen sijaan on junttia sanoa sateenvarjon käyttöä neitimäiseksi. Katso kaikilla ei ole varaa kulkea taksilla tai edes hankkia omaa autoa. Saattaa joutua kulkemaan sateella ihan pitkiäkin matkoja.
Yhtä junttia on sanoa sateenvarjon käyttämättömyyttä junttimaiseksi. Tekeekö se juntiksi, jos ei käytä esinettä jota ei tarvitse? En minä käytä tamponeitakaan, enkä vesuria, enkä suksivoidetta, enkä solmionpidikettä. En tarvitse niitä. Enkä lypsyjakkaraa, enkä Twitter-tiliä. Ehkä se on sitten junttimaista, jos karsii elämästään pois sellaiset asiat, joille ei ole mitään käyttöä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yhtä junttia on sanoa sateenvarjon käyttämättömyyttä junttimaiseksi. Tekeekö se juntiksi, jos ei käytä esinettä jota ei tarvitse? En minä käytä tamponeitakaan, enkä vesuria, enkä suksivoidetta, enkä solmionpidikettä. En tarvitse niitä. Enkä lypsyjakkaraa, enkä Twitter-tiliä. Ehkä se on sitten junttimaista, jos karsii elämästään pois sellaiset asiat, joille ei ole mitään käyttöä.
Joo hyvin todennäköisesti molemmat ovat yhtä juntteja asioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös