Mä en ole kyllä koskaan heittänyt koiranpaskaa maahan.Joo, eiväthän ne natsat hyvältä näytä, mutta ei niihin toisaalta pakota mikään koskemaan. Ja vähemmän inhottavaa on astua natsaan kuin koiranpaskaan.
Mä en ole kyllä koskaan heittänyt koiranpaskaa maahan.Joo, eiväthän ne natsat hyvältä näytä, mutta ei niihin toisaalta pakota mikään koskemaan. Ja vähemmän inhottavaa on astua natsaan kuin koiranpaskaan.
Aikanaan kun tuli körssiteltyä, niin kannoin natsan kiltisti roskakoriin. Välillä sai kävellä pitkiäkin matkoja se haiseva röökifiltteri kädessä, mutta elämä on. Jos sattui jossain metsässä tms. paikassa olemaan niin sitten jämä tosiaan johonkin purkkiin tai vastaavaan.Olen joskus lukenut tyypistä, joka laittaa natsat mukanaan kantaamaansa peltirasiaan. Joku pastillirasia tms. alunperin. Miksi et tekisi samoin?
Tätä en ole koskaan oppinut ymmärtämään. Jo yläasteella tupakkinurkalla kiinnitin asiaan huomiota. Siellä istui aina pari jätkää, Pasi ja Rane (80-luvun yläasteet oli täynnään Paseja ja Raneja), jotka joka tupakin aikana syljeskelivät sellaisen pesäpallossa käytettävän syöttölautasen kokoisen limajärven eteensä. Miksi? Kiinalaiset sylkevät, koska kulttuuri on opettanut heille että suussa asuu pahoja henkiä, joista voi päästä eroon vain sylkemällä ne pois. Valtio on nyttemmin kieltänyt syljeskelyn sakon uhalla, minkä ymmärrän. Jos miljardi kiinalaista sylkee alvariinsa, ovat Shanghain kadut pian jo lähempänä Venetsiaa. Tekisi mieli viedä nuo Pasit ja Ranet Kiinaan.Tupakoitsijoiden pakollinen klimppaus maahan se vasta junttia onkin. Opetetaan varmaan jo amiksen autopajalla, kaikki yli 3 metrin kaaret 10 opintopisteen arvoisia. Josta muuten tuli mieleen, amiksen liikuntatunnit ne vasta junttia onkin.
Dokaaminen kun lapsia on paikalla.
Lenkkeilijän olisi varmaan pitänyt pysähtyä kaksikon rinnalle, turvaväli huomioiden, ja jäädä seuraamaan kolmannen toimitusta. Jos sitten naiskatsoja olisi ollut tyytyväinen.Tämäkin ketju sitten piti korkata.
Kolmen hengen seurue, joista kaksi seisoo/töllistelee keskellä kevyenliikenteen väylää, rintamasuunta kohti tien vieressä olevaa risukkoa. Kyseisessä risukossa mieshenkilö seisoo virtsausasennossa. Pyörätiellä seisoskelevat seurueen jäsenet eivät hievahdakaan sijoiltaan, kuin vasta viime hetkellä kun lenkkelijä on jo melkein kohdalla. Kun lenkkelijä on seurueen kohdalla, seurueen nainen yskii nyrkkiinsä, ilmeisen mielenosoituksellisesti.
(Jossain päin eteläistä Oulua, klo 18:00, 18.4. 2020)
.
Dokaamisesta voi vielä tinkiä lasten takia, mutta eniten hermoja kiristää se, että nussimisestakin joutuu tinkimään. Pikkulapsi- ja lapsiperhe-elämä on oikeasti ihan hevonpaskaa tällaisen levottoman heteromiehen näkökulmasta.
Tämä lämmittää Setämiehen mieltä. Onkohan tästä tehty jo vientituotetta jos kerran kalsarikänneistäkin? Voisikin tästä lähteä vetämään pussyrallya ja tulla sitten riipaisemaan pantsdrunkit.- Pilluralli on palannut takaisin!!
Oikein tippa herahti silmään! Vielä ehdin nähdä tämänkin kalevalaisen kansanperinteen elpyvän!
Lammaslaumoja on ollut taas liikkeellä: Kansa jonotti sumpussa Lidlin halpislenkkareita ympäri Suomen: ”Turvaväleistä ei tietoakaan”Lidlin "kesän hittilenkkarit". Hipsteriä, joka noi ekana bongas, vituttaa varmaan rankasti. Nyt kun noi karmealta näyttävät lenkkarit on myyty jo loppuun useista Lidleistä, niin eihän pesunkestävä hipsteri voi niitä enää käyttää.
Ei avaudu tämmöinen eikä muutkaan ämpärin jonottamiset. Pitää varmaan olla vannoutunut Lidlin asiakas, jos noista popoista maksaa jossain huutonetissä 600 €.Lammaslaumoja on ollut taas liikkeellä: Kansa jonotti sumpussa Lidlin halpislenkkareita ympäri Suomen: ”Turvaväleistä ei tietoakaan”
Minä jonotin viimeksi keikalle. Se oli jotain 2000-luvun puoliväliä. Taitelijaryhmittymä Klamydiaa en kuitenkaan päässyt katsomaan koska Linnainmaan Pub Liverpool ei vetänyt tarpeeksi väkeä. Kiukuttelin loppuillan.Mitähän mä olisin viimeksi oikein jonottamalla jonottanut, siis jotain sellaista hyödykettä, tai palvelua, jolle tiedän muitakin ottajia ja joka tilaisuus ei toistu enää. Toki koittanut saada puhelimitse ja netitse konserttilippuja, tai vastaavia, mutta ne eivät kuulu tähän. Mieleeni tulee 1991, kun menin aikaisin aamulla Karhuvuoren Urheilutalon, eli nykyisen Steveco-areenan kulmille saalistamaan irtolippua KTP-HoNsu ratkaisevaan viidenteen finaalipeliin. Tuli sinne muitakin pian, mutta mä olin ekana ja ihan liian aikaisessa. Sain kuitenkin lipun ja KTP voitti, eli homma kannatti.
Mä voisin hyvin ostaa tuollaiset 15 eurolla. Enempää en kyllä maksaisi ja nyt on myöhäistä.Kun näin noiden Lidl-lenkkareiden kuvan alkuviikosta ilmestyneessä kuvastossa, ensimmäinen ajatus oli, että miksi kukaan yli 6-vuotias haluaisi tuon väriset kengät? Näemmä kun jotkut riittävän "trendikkäät" blobettajat ja tuggarit kehuvat, lammaslaumoille saadaan vaikka viikon vanhasta koiranpaskasta hittituote, josta tapellaan.
Huh. Tulipa huonoja muistoja lapsuudesta mieleen itsellänikin.Tästä on lapsena paljonkin kokemusta. Junttia todellakin. En vain käsitä, miksei sitä voi viedä muksuja hoitoon vaikka sitten isovanhemmille tai jonnekin jos pitää kaataa? Kesäisin näkee pieniäkin lapsia istumassa ravintoloiden terasseilla kun selvästi humaltuneet aikuiset kittaa kolmosta.