Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 621 638
  • 13 543
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
- Pilluralli on palannut takaisin!!
Oikein tippa herahti silmään! Vielä ehdin nähdä tämänkin kalevalaisen kansanperinteen elpyvän!
Tämä lämmittää Setämiehen mieltä. Onkohan tästä tehty jo vientituotetta jos kerran kalsarikänneistäkin? Voisikin tästä lähteä vetämään pussyrallya ja tulla sitten riipaisemaan pantsdrunkit.
 

redpecka

Jäsen
Tästä on lapsena paljonkin kokemusta. Junttia todellakin. En vain käsitä, miksei sitä voi viedä muksuja hoitoon vaikka sitten isovanhemmille tai jonnekin jos pitää kaataa? Kesäisin näkee pieniäkin lapsia istumassa ravintoloiden terasseilla kun selvästi humaltuneet aikuiset kittaa kolmosta.
Lisäksi niillä kissat ja koirat ja ferretit sidottuina pöydänjalkaan, mutta nämä penskat juoksevat ihan vapaina.
 

redpecka

Jäsen
Saisko sellaisen fiksun 18-vuotiaan pojan, jolle voisi olla isähahmo ja hyvä kaveri. Ilman niitä vaikeita paskavaippa-aikoja ja muita vaikeita aikoja.
Tämmönen todellakin olisi kiva järjestely. Tai siis tyttö tai poika tai minkä sukupuolinen nyt ikinä olisikaan, ei vanhat pysy perässä.

Voin kuvitella kun mökillä pelaisimme yatsia, ulkona salamoisi, olisimme kuitenkin lämpimissä villavaatteissa takkatulen äärellä ja 15-vuotias poikani sanoisi että iskä hei, sä oot tosi mukava ja erittäin älykäs.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mitähän mä olisin viimeksi oikein jonottamalla jonottanut, siis jotain sellaista hyödykettä, tai palvelua, jolle tiedän muitakin ottajia ja joka tilaisuus ei toistu enää. Toki koittanut saada puhelimitse ja netitse konserttilippuja, tai vastaavia, mutta ne eivät kuulu tähän. Mieleeni tulee 1991, kun menin aikaisin aamulla Karhuvuoren Urheilutalon, eli nykyisen Steveco-areenan kulmille saalistamaan irtolippua KTP-HoNsu ratkaisevaan viidenteen finaalipeliin. Tuli sinne muitakin pian, mutta mä olin ekana ja ihan liian aikaisessa. Sain kuitenkin lipun ja KTP voitti, eli homma kannatti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitähän mä olisin viimeksi oikein jonottamalla jonottanut, siis jotain sellaista hyödykettä, tai palvelua, jolle tiedän muitakin ottajia ja joka tilaisuus ei toistu enää. Toki koittanut saada puhelimitse ja netitse konserttilippuja, tai vastaavia, mutta ne eivät kuulu tähän. Mieleeni tulee 1991, kun menin aikaisin aamulla Karhuvuoren Urheilutalon, eli nykyisen Steveco-areenan kulmille saalistamaan irtolippua KTP-HoNsu ratkaisevaan viidenteen finaalipeliin. Tuli sinne muitakin pian, mutta mä olin ekana ja ihan liian aikaisessa. Sain kuitenkin lipun ja KTP voitti, eli homma kannatti.
Minä jonotin viimeksi keikalle. Se oli jotain 2000-luvun puoliväliä. Taitelijaryhmittymä Klamydiaa en kuitenkaan päässyt katsomaan koska Linnainmaan Pub Liverpool ei vetänyt tarpeeksi väkeä. Kiukuttelin loppuillan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun näin noiden Lidl-lenkkareiden kuvan alkuviikosta ilmestyneessä kuvastossa, ensimmäinen ajatus oli, että miksi kukaan yli 6-vuotias haluaisi tuon väriset kengät? Näemmä kun jotkut riittävän "trendikkäät" blobettajat ja tuggarit kehuvat, lammaslaumoille saadaan vaikka viikon vanhasta koiranpaskasta hittituote, josta tapellaan.
 

444

Jäsen
Kun näin noiden Lidl-lenkkareiden kuvan alkuviikosta ilmestyneessä kuvastossa, ensimmäinen ajatus oli, että miksi kukaan yli 6-vuotias haluaisi tuon väriset kengät? Näemmä kun jotkut riittävän "trendikkäät" blobettajat ja tuggarit kehuvat, lammaslaumoille saadaan vaikka viikon vanhasta koiranpaskasta hittituote, josta tapellaan.
Mä voisin hyvin ostaa tuollaiset 15 eurolla. Enempää en kyllä maksaisi ja nyt on myöhäistä.
P.S Olen yli 6-vuotias, ainakin fyysisesti.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä on lapsena paljonkin kokemusta. Junttia todellakin. En vain käsitä, miksei sitä voi viedä muksuja hoitoon vaikka sitten isovanhemmille tai jonnekin jos pitää kaataa? Kesäisin näkee pieniäkin lapsia istumassa ravintoloiden terasseilla kun selvästi humaltuneet aikuiset kittaa kolmosta.
Huh. Tulipa huonoja muistoja lapsuudesta mieleen itsellänikin.

Lapsuuden aikaisen parhaan ystäväni isä oli aika paha alkoholisti. Ystäväni häpesi aina isänsä juomista ja kärsi siitä. Noh, entisestä ystävästänikin tuli alkoholisti.
 

lihaani

Jäsen
Ikiaikaiselle perinteelle tulee rajoituksia. Pillurallista voi rapsahtaa satasen sakko.
Tänään puoli yhdeksän uutisissa oli oikein juttu asiasta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On todella äärimmäisen junttimaista puolustella uhkailijaa, koulukiusaajaa.

Mutta kyseinen uhkailija osaa pyöritellä pikkurillinsä ympärille muutamia tapauksia.

Onneksi suurin osa näkee moisen skeidan läpi.

Ja kyseinen nimimerkki aivan satavarmasti kirjoittaa vielä tällekin palstalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yhdelle henkilölle lähetetyn privaviestin puinti palstalla kolmen eri nimimerkin toimesta. Varsinkaan kun viestin lähettäjä ei edes enää kirjoita palstalle. Vielä junttimaisempaa touhusta tekee viestin sisältöön nähden naurettava ylireagointi.

Eikö ihmisten välisiä erimielisyyksiä voitaisi sopia kahden kesken? Tuo kuvaamani toiminta alkaa muistuttaa jo jotain olikohan japanilaista tms tyyliä että virheen tehnyt lynkataan koko yhteisön edessä (ja tuomittu tekee harakirin, tässä tapauksessa ei tee).
Jaa, onko tässä jäänyt jotain minulta huomaamatta? Vai pitäisikö jättää tutkimatta/tökkimättä hommaa?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saatte kyllä tunkea tuollaiset pikkurilliepäilyt pois. Tuntuu enemmänkin siltä, että olette itse tulleet kieritetyksi moisen ympärille.
Kuvakaappaus on kyllä aito ja sitä voi ihan itse nähdä miten kyseinen selkärangaton uhkailee ottavansa yhteyttä yhden nimimerkin perheeseen. Siis minä kyllä tiesin jo kyseisen uhkailijanimimerkin aivan nollatason tyypiksi, mutta pikku hiljaa näyttää lisäävän kierroksia idiotisminsa saralla muitakin kohtaan.

Se toinen nimimerkki vaan sanoi taas sille, kun se otti yhteyttä, ettei halua olla tekemisissä sen tyypin kanssa. Sen jälkeen alkoi perheasioilla uhkailu.

Eli tasaväkinen "tappelu" kun toinen ei halua keskustella sen kanssa, ei olla yhteyksissä, ja toinen haluaa, kun ei saa vastakaikua, uhkailee.

Ei, kyllä uhkailija itse on se mulkku.

Käsittämätöntä että moista käytöstä voitte edes te puolustella. Mitä vittua, oikeasti.

Ei tarvitse vastata. Tämä riitti kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vastaus on Jari. Ketju lukkoon. Jari on kova kaveri koska menisi heittämällä myös hinttimäisintä mitä tiedät -ketjuun.

Jari.

Linkki Hesariin Jarista.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Suorat lähetykset siitä kun lapset palaa kouluun. Ja ne ketkä noita katsoo. Ja vielä uutisissa asti näytetään.
Meillä 3-luokkalainen on ollu odottavissa tunnelmissa jo monta viikkoa, ja oikein innostu kun pääsee takas kouluun. Ei toi etäkoulu ihan helppoa ole.

Lapset näkee kavereitaan monen kuukauden jälkeen, jos tästä saa junttimaista että näytetään tätä hommaa että koulut on ollut kiinni poikkeuksellisesti niin olkoon.

Meidän poika ainakin ollut ilonen ja tytötkin palannu eskari/päiväkotiin ja ilosia ovat.

Jos se ei ole sulle iso asia, monelle on. Vaihda kanavaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Eikai tässä nyt siitä ollut kyse, että kuka on iloinen ja kuka ei?

Kylläpä täällä vedetään herneitä nenään ihme asioista.
En vetäny mitään nenään, en vain tajua mikä on junttimaista. Saatan ja olenkin itse juntti, mut voiskohan olla kyse että monet, myös juntit haluaa nähdä ton.

En tiiä saatana, en nähnyt lähetyksiä, ja en muista omalta elinajalta vastaavaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En vetäny mitään nenään, en vain tajua mikä on junttimaista. Saatan ja olenkin itse juntti, mut voiskohan olla kyse että monet, myös juntit haluaa nähdä ton.

En tiiä saatana, en nähnyt lähetyksiä, ja en muista omalta elinajalta vastaavaa.
Koululaiset on ollut kesälomaan verrattavan ajan poissa koulusta ja paluu näytetään suorina lähetyksinä. Kyllä se mun mielestä ylittää junttikynnyksen medioilta.

Ei paniikkia. Kaikki hyvin. Saa ja pitää olla iloinen kouluun paluusta. Vanhemmat sekä lapset.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Koululaiset on ollut kesälomaan verrattavan ajan poissa koulusta ja paluu näytetään suorina lähetyksinä. Kyllä se mun mielestä ylittää junttikynnyksen medioilta.

Ei paniikkia. Kaikki hyvin. Saa ja pitää olla iloinen kouluun paluusta. Vanhemmat sekä lapset.
Ok, näinhän se on että pitää olla iloisia. Ollaan mekin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös