Realcowboy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Kirjailija Reijo Mäellä on ollut inspiroiva lapsuuden kasvuympäristö.Tämä on ehdottomasti suosikkijaksoni aina ollut:
a) tykkään banjomusiikista.
Kirjailija Reijo Mäellä on ollut inspiroiva lapsuuden kasvuympäristö.Tämä on ehdottomasti suosikkijaksoni aina ollut:
a) tykkään banjomusiikista.
Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.Karpo haukkuu vähemmistön edustajan heti kärkeen tavalla, jota ei enää missään voisi näyttää =D
Minä itse. Yhtään juntimpaa, en tiedä.
Toisinaan olen jopa ylpeä siitä. Lähinnä nousuhumalassa, eli joka iltapäivä.
Joo sori jos oon höpissyt paskaa. Jotka mut tietää, nii tajuaa että 90% siitä on vain pessimisti huumoria. Okei vähennän negatiivisuutta teksteissäni.Sä olet nyt ties kuinka monessa ketjussa haukkunut itseäsi ja valittanut. Sillä ei asiat muutu, riko sitä arkea ja haasta rutiinejasi. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.
Joo sori jos oon höpissyt paskaa. Jotka mut tietää, nii tajuaa että 90% siitä on vain pessimisti huumoria. Okei vähennän negatiivisuutta teksteissäni.
Juu, totta se.Se oli vaan ihan ystävällinen neuvo siis.
No enpä oo tätä ennen nähny. Onhan tuo 10v sittenkin ollu jo rajan ylitys, ja näkyy myös muiden reaktioissa. En kyl muista tuosta kohistun.Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.
Tuliko tuosta muuten aikanaan paljonkin mielensäpahoittamista?
-"...nenäkin on just näin niinku gorilloilla..."
-"NOHHH!!!"
Yle aamu-tv, Ritva Santavuori ja Obaman ruman isoäidin negroidiset piirteet.
linkki youtubeen.
Mites käteenvedon sm-kilpailut? Eipä noita taideta kyllä enää järjestää.Kädenväännön sm-kilpailut.
Joo. Toi epäjumala oli tuossa auki, ilmeisesti niistä tuli joku lähetys. Dorkaa touhua, samoin kuten voimamieskisat ja varsinkin (rip) löylykisat. Siitä vaan, jos mieli tekee. Katsomoon en tule. On noita toki muitakin. Moni täällä ei varmasti olisi tullut eilen kesäteatteriin. Kävin.Kädenväännön sm-kilpailut.
Eiköhän kaikki urheilu ole aika lailla junttia.
Curlinki lajina on aika uuupeaaa.Curling ei oo...
Tietenkin, koska: Urheilu on ihanaaaa, kun pääsee porukalla pelaamaan. Vaimo ja lapset saa jäädä kotia.Curlinki lajina on aika uuupeaaa.
Jatkoajan "Missä olet juuri nyt" -ketju on käytännössä "ketkäs kaikki istuu pöntöllä" -ketju.
Mites käteenvedon sm-kilpailut? Eipä noita taideta kyllä enää järjestää.
Älä. Olen seurannut vierestä kun hormonispedet vääntää. Sitten jossain vaiheessa kun kuuluu *naps* ja ranne menee poikki, niin nauretaan. Hienoa meinikiä, hienoa. Joka jätkällä on ainakin 5cm kulli.Kädenväännön sm-kilpailut.
Joo, se voi olla että tämä on ollut viimeinen kerta
Joo ja YouTubessa on video, missä Jaajo soittaa tuolle voittajalle.Joo, se voi olla että tämä on ollut viimeinen kerta: https://www.como.fi/uutiset/muistat...sa-mies-juhlii-suomen-nopeinta-siemensyoksya/
Ujo pissa ja ujo kakka. Vai jääköhän jotkut tarkoituksella odottelemaan.Jatkoajan "Missä olet juuri nyt" -ketju on käytännössä "ketkäs kaikki istuu pöntöllä" -ketju.
Ei ole.Joo ja YouTubessa on video, missä Jaajo soittaa tuolle voittajalle.
Ei ole.