Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 177
  • 13 833
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Karpo haukkuu vähemmistön edustajan heti kärkeen tavalla, jota ei enää missään voisi näyttää =D
Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.
Tuliko tuosta muuten aikanaan paljonkin mielensäpahoittamista?

-"...nenäkin on just näin niinku gorilloilla..."
-"NOHHH!!!"

Yle aamu-tv, Ritva Santavuori ja Obaman ruman isoäidin negroidiset piirteet.

linkki youtubeen.

K

Kiekkokatsoja

Minä itse. Yhtään juntimpaa, en tiedä.
Toisinaan olen jopa ylpeä siitä. Lähinnä nousuhumalassa, eli joka iltapäivä.

K

Kiekkokatsoja

Sä olet nyt ties kuinka monessa ketjussa haukkunut itseäsi ja valittanut. Sillä ei asiat muutu, riko sitä arkea ja haasta rutiinejasi. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.
Joo sori jos oon höpissyt paskaa. Jotka mut tietää, nii tajuaa että 90% siitä on vain pessimisti huumoria. Okei vähennän negatiivisuutta teksteissäni.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.
Tuliko tuosta muuten aikanaan paljonkin mielensäpahoittamista?

-"...nenäkin on just näin niinku gorilloilla..."
-"NOHHH!!!"

Yle aamu-tv, Ritva Santavuori ja Obaman ruman isoäidin negroidiset piirteet.

linkki youtubeen.
No enpä oo tätä ennen nähny. Onhan tuo 10v sittenkin ollu jo rajan ylitys, ja näkyy myös muiden reaktioissa. En kyl muista tuosta kohistun.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kädenväännön sm-kilpailut.
Joo. Toi epäjumala oli tuossa auki, ilmeisesti niistä tuli joku lähetys. Dorkaa touhua, samoin kuten voimamieskisat ja varsinkin (rip) löylykisat. Siitä vaan, jos mieli tekee. Katsomoon en tule. On noita toki muitakin. Moni täällä ei varmasti olisi tullut eilen kesäteatteriin. Kävin.

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jatkoajan "Missä olet juuri nyt" -ketju on käytännössä "ketkäs kaikki istuu pöntöllä" -ketju.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kädenväännön sm-kilpailut.
Älä. Olen seurannut vierestä kun hormonispedet vääntää. Sitten jossain vaiheessa kun kuuluu *naps* ja ranne menee poikki, niin nauretaan. Hienoa meinikiä, hienoa. Joka jätkällä on ainakin 5cm kulli.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, se voi olla että tämä on ollut viimeinen kerta

Miksi nämä on pitänyt lopettaa. Miksi joku ennen normaali asia on nykyään junttiketjussa.

Missähän se oli, kun oli nussimisen jättiskabat, pisteitä sai toimittamalla tuomareille käytettyjä kondomeja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy