Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 028
  • 13 531

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Tässä samasta asiasta vuosikymmenten takaa, sankarimme Karpo asialla. Hyvää retro- viihdettä koko jakso, Karpo haukkuu vähemmistön edustajan heti kärkeen tavalla, jota ei enää missään voisi näyttää =D

https://www.youtube.com/watch?v=XZB8cgPsao4

Ja linkki vie Youtubeen pätkään vanhasta Karpolla on asiaa jaksosta, taitaa olla koko jakso.

Tämä on kyllä melkoinen klassikko. Noin 3 min katsottuna ja kahvit pari kertaa lähes kuuta kiertävälle radalle. Näkymätön 86-vuotias pappa oli aika hyvä. En valehtele eikä ollut tarkoitus harhauttaa. Hätätilanne.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kohta taas kulminoituu. Alkoholiveron laskun myötä haetaan taas kilpaa alecoqeja ja sakuja lavakaupalla Etelä-Helsingistä.

”Iltalehti seuraa ensimmäisiä suomalaismatkustajia Tallinnaan.”

Tätä on nyt saanut pari päivää seurata. Jotkut vielä kehtaavat omalla nimellään ja kasvoillaan antaa haastattelua siitä, kuinka hakevat auton täyteen lonkeroa, kun kesäjuomat pitää saada. Vittu miten noloa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä on kyllä melkoinen klassikko. Noin 3 min katsottuna ja kahvit pari kertaa lähes kuuta kiertävälle radalle. Näkymätön 86-vuotias pappa oli aika hyvä. En valehtele eikä ollut tarkoitus harhauttaa. Hätätilanne.

Kokonaiset jaksothan Karpon parhaista myös löytyy tubesta, tuli ne talvella katsottua.

Tuosta ensimmäinen jakso ja sitten klikkailemaan seuraavia:

https://www.youtube.com/watch?v=9dEUodu534M

Vähän voi koukkuunkin jäädä, kovin on monet melko kummallisia juttuja, mutta silti niin totta ja kaikenlaista lainsäädäntöä sitä Suomestakin löytyy.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kalajoen BMW-kokoontuminen

Onko myös Toyota tai KIA kokoontumisia?
Onhan noita merkkikerhoja ja niiden kokoontumisajoja. Mutta BMW-harrastajien mittakaavassa ei oo mikään lähelläkään Suomen maaperällä (Saksan VW-miitit yms on asia erikseen). En tiiä sit onko American Car Show (Helsinki) /Classic Motorshow (Lahti) - akselilla mitään samoissa svääreissä liikkuvaa.

Eräs puolituttu on hyvin tienaava autonasentaja, mutta hänellä on kotonaan vitriinissä jotain autojen moottorien osia. On vaikkapa minullakin muutama koriste-esine, mutta autonosien pitäminen kotona on tämän ketjun asiaa.
Mä ainakin näen sen joissain määrin tyylikkäänä jos lasinen sohvapöytä on rakennettu, puunattu ja kunnostettu vaikkapa jonkun V8-moottorin päälle. Perus lastulevyä saa mistä tahansa Maskusta tai Ikeasta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
29.6 lauantaina klo 1.34 oli aika kivaa aikaa omassa suhteessa. Todella hyvin menneen synnytyksen jälkeen lyötiin terve flikka syliin. 52/3798 oli tekniset mitat. Yö oli ollut aika levoton kaikilla, mutta päivällä näytti kaikki menneen ihan kivasti ja meikä lähti varpajaisiin. Sitten olikin pieni katvealue sairaalan suuntaan ja ei ollut ihan putkeen mennyt emännällä ja muksulla ilta ja yö. Lopulta kätilö tarjoutui ottamaan muksun hoitoon joka ei millään rauhoittunut. Äidin unet oli kolmeen yöhön jo ollut aika nollissa.

Mulla meni sunnuntai (krapula & epävarmuus) ja maanantain (epävarmuus ja tärinä) aika sumeesti mutta alkaa tunnelin päässä näkyä valoa. Kotona sai jotai jo tehtyä eikä mennyt pelkäksi haahuiluksi. Äiti saattaa huomenna päästä jo "vapaaksi" mutta tyttö on antibiootilla vielä viisi päivää.

No voihan vittu... o_O
 

redpecka

Jäsen
Kokonaiset jaksothan Karpon parhaista myös löytyy tubesta, tuli ne talvella katsottua.

Tuosta ensimmäinen jakso ja sitten klikkailemaan seuraavia:

https://www.youtube.com/watch?v=9dEUodu534M

Vähän voi koukkuunkin jäädä, kovin on monet melko kummallisia juttuja, mutta silti niin totta ja kaikenlaista lainsäädäntöä sitä Suomestakin löytyy.
Tämä on ehdottomasti suosikkijaksoni aina ollut:

a) tykkään banjomusiikista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Karpo haukkuu vähemmistön edustajan heti kärkeen tavalla, jota ei enää missään voisi näyttää =D
Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.
Tuliko tuosta muuten aikanaan paljonkin mielensäpahoittamista?

-"...nenäkin on just näin niinku gorilloilla..."
-"NOHHH!!!"

Yle aamu-tv, Ritva Santavuori ja Obaman ruman isoäidin negroidiset piirteet.

linkki youtubeen.
 
K

Kiekkokatsoja

Minä itse. Yhtään juntimpaa, en tiedä.
Toisinaan olen jopa ylpeä siitä. Lähinnä nousuhumalassa, eli joka iltapäivä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minä itse. Yhtään juntimpaa, en tiedä.
Toisinaan olen jopa ylpeä siitä. Lähinnä nousuhumalassa, eli joka iltapäivä.

Sä olet nyt ties kuinka monessa ketjussa haukkunut itseäsi ja valittanut. Sillä ei asiat muutu, riko sitä arkea ja haasta rutiinejasi. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Sä olet nyt ties kuinka monessa ketjussa haukkunut itseäsi ja valittanut. Sillä ei asiat muutu, riko sitä arkea ja haasta rutiinejasi. Siitä se lähtee pikkuhiljaa.
Joo sori jos oon höpissyt paskaa. Jotka mut tietää, nii tajuaa että 90% siitä on vain pessimisti huumoria. Okei vähennän negatiivisuutta teksteissäni.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mites muuten, tästä on jo yli 10v. mutta veikkaan että useampikin Ylen patruuna saattaisi tukehtua kahviinsa jos vaikka tällä viikolla aamu-tv:ssä joku pohtisi kallonmittausjuttuja.
Tuliko tuosta muuten aikanaan paljonkin mielensäpahoittamista?

-"...nenäkin on just näin niinku gorilloilla..."
-"NOHHH!!!"

Yle aamu-tv, Ritva Santavuori ja Obaman ruman isoäidin negroidiset piirteet.

linkki youtubeen.
No enpä oo tätä ennen nähny. Onhan tuo 10v sittenkin ollu jo rajan ylitys, ja näkyy myös muiden reaktioissa. En kyl muista tuosta kohistun.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kädenväännön sm-kilpailut.
Joo. Toi epäjumala oli tuossa auki, ilmeisesti niistä tuli joku lähetys. Dorkaa touhua, samoin kuten voimamieskisat ja varsinkin (rip) löylykisat. Siitä vaan, jos mieli tekee. Katsomoon en tule. On noita toki muitakin. Moni täällä ei varmasti olisi tullut eilen kesäteatteriin. Kävin.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jatkoajan "Missä olet juuri nyt" -ketju on käytännössä "ketkäs kaikki istuu pöntöllä" -ketju.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös