pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Jaajo ei siis soittanutkaan sinulle voittosi ansiosta? Mikä pettymys.
Saattoi se soittaa, mutta amerikkalainen palvelu ei anna pitää sitä listoillaan.
Jaajo ei siis soittanutkaan sinulle voittosi ansiosta? Mikä pettymys.
Vuonna 1981 minulla ei ollut siemensyöksyjä. Tämä johtui hyvin nuoresta iästäni.Jaajo ei siis soittanutkaan sinulle voittosi ansiosta? Mikä pettymys.
Mut mä oonkin trollitehdas, joka levittää fake newsejä ;)Vuonna 1981 minulla ei ollut siemensyöksyjä. Tämä johtui hyvin nuoresta iästäni.
Jaajo soitti kisojen pronssimitalistille, ei voittajalle.
Faktat kuntoon hei.
Järkytyksekseni kuulin ahkerasti Jaajon ohjelmaa kuuntelevalta kaveriltani (olemme ehkä oikeassa ketjussa), että nämä puhelut ovat järjestään feikattuja. Eli soitti oikeasti jollekin ihan pätevän kuuloisesti ronssirunkkaria esittäneelle hepulle.Vuonna 1981 minulla ei ollut siemensyöksyjä. Tämä johtui hyvin nuoresta iästäni.
Jaajo soitti kisojen pronssimitalistille, ei voittajalle.
Faktat kuntoon hei.
Tätä en osta. Ainakaan juuri tässä nimenomaisessa tapauksessa. Liian aidon kuuloinen.Järkytyksekseni kuulin ahkerasti Jaajon ohjelmaa kuuntelevalta kaveriltani (olemme ehkä oikeassa ketjussa), että nämä puhelut ovat järjestään feikattuja. Eli soitti oikeasti jollekin ihan pätevän kuuloisesti ronssirunkkaria esittäneelle hepulle.
LinnonmaaMikä on jaajo?
No ei kai ny helevetissä. Ite oon aina tyytyväinen kun ammus lähtee heti kohta suuntauksen jälkeen. Jää niin paljo enempi aikaa vetää Nobee.Kärsiiköhän jotkut oikeasti ennenaikaisista siemensyöksyistä?
Onkos "nopein siemensyöksy" - kisasta jalostettu kisaa, jossa kilpaillaan että kenen mälli lentää pisimmälle?
Kärsiiköhän jotkut oikeasti ennenaikaisista siemensyöksyistä?
Ennen aikaisen siemensyöksyn aikaraja on nykyään minuutti. Jos minä nyt ihan tarkkaan mietin niin en ole kyllä kyseistä "vaivaa" todistanut. Ehkä en ole tarpeeksi kiihottava... Pikemminkin jollain on ollut vaikeuksia tulla kortsua käytettäessä mutta en minä kyllä ole antanut ilmankaan kaikkien suhrata... käsipelillä on sitten voinut loppuun hoitaa... On se kyllä jonkinmoinen nolo juttu ollut miehille jos eivät ole kyenneet laukeamaan. Varmasti myös jos laukeaa liian nopeasti.Mikähän se tarkka lääketieteellinen aikaraja on, jotain pari minuuttia.
Puhua jostain snobbailusta tai hifistelystä, jos tykkää maistella esimerkiksi uusia IPA-oluita, eikä samoja merkkejä/makuja, joita on ollut jo vuosikymmeniä myynnissä kaupoissa ja ravintoloissa.
On kyllä niin kuvottava olio ettei mitään rajaa. Hyi vittu.Megan Rapinoe. Öykkäri, joka ei kunnioita edustamaansa maata ja jolle seksuaalinen suuntautuminen tuntuu olevan jotenkin määrittävä tekijä futistaitojenkin kannalta.
Ja tukkakin on palanu punaseks ku humpuukipannun kylyki. Kypärättä varmaan tuli stadionille.On kyllä niin kuvottava olio ettei mitään rajaa. Hyi vittu.
Ja huiiivit kaulassa...Kyllä tässä joutuu niin nolon asemaan kun tommosta helevetin hunsvottia joutuu puolustammaa...Ja tukkakin on palanu punaseks ku humpuukipannun kylyki. Kypärättä varmaan tuli stadionille.
Megan Rapinoe. Öykkäri, joka ei kunnioita edustamaansa maata ja jolle seksuaalinen suuntautuminen tuntuu olevan jotenkin määrittävä tekijä futistaitojenkin kannalta.
Juuri olin kirjoittamassa samaa lähes sanatarkasti...Naisten joukkueen valmentajan olisi pitänyt sanoa Rapinoelle - ja muillekin toki - sama viesti kun Tortorella sanoi 2016 USA:n miesten kiekkojoukkueelle: kansallislaulun aikana protestointi johtaa penkillä istumiseen turnauksen ajaksi.
Aika paradoksaalista kun Rapinoe protestoi maataan maajoukkueasu päällä. Olisi ollut menemättä joukkueeseen jos kerran ahdistaa. Tosin menestys ja sen mukanaan tuomat dollarit näyttävät kelpaavan Meganillekin.
Mukavat tuplastandardit.
Ei hän protestoi maatansa, vaan oman näkemyksensä mukaan puolustaa sitä. Hän vastustaa nykyistä valtionjohtoa ja näyttää sen noin. Minun on aika helppo ymmärtää, ettei homoseksuaali nainen koe omien saati muiden vähemmistöjen äänen tulevan kuulluksi nykyisen presidentin alaisuudessa ja on se nyt perkele jos ei sitä mielipidettään saa rauhanomaisella protestilla tuoda esille.Aika paradoksaalista kun Rapinoe protestoi maataan maajoukkueasu päällä. Olisi ollut menemättä joukkueeseen jos kerran ahdistaa. Tosin menestys ja sen mukanaan tuomat dollarit näyttävät kelpaavan Meganillekin.
Mukavat tuplastandardit.
Ei hän protestoi maatansa, vaan oman näkemyksensä mukaan puolustaa sitä. Hän vastustaa nykyistä valtionjohtoa ja näyttää sen noin. Minun on aika helppo ymmärtää, ettei homoseksuaali nainen koe omien saati muiden vähemmistöjen äänen tulevan kuulluksi nykyisen presidentin alaisuudessa ja on se nyt perkele jos ei sitä mielipidettään saa rauhanomaisella protestilla tuoda esille.
En myöskään ymmärrä mistä vedät tuon teoriasi rahan perässä juoksevasta opportunistista. Rapinoe on ollut osa maajoukkuetta ihan hirveästi rikastumatta jo pitkään ja kokee varmasti haluavansa auttaa joukkuekavereitaan, maajoukkuetta tukevia vapaaehtoisia, häntä ylöspäin katsovia junioreita ja naisjalkapalloa yleisesti. Tällä kertaa sai myös paljon tilaa omien arvojensa ajamiseen, joten aika hölmöä olisi ollut jättää tilaisuus välistä.
Kyllä mulle ainakin suomalaisuudessa merkitsee enemmän ihan muut asiat kuin lippu, kansallislaulu tai presidentti-instituutio. Jos Tortorella sanoisi minulle etten saa itselleni tärkeiden asioiden puolesta protestoida niin tekisin niinimaat ja saisi Torts pitää tunkkinsa. Ei tulisi uutta Miracle on Icea, joten pilkka osuisi hänen nilkkaansa.
Jep, ei hän kovin sympaattiselta persoonalta vaikuta, mutta toisaalta sitä on vaikea pohtia miten rauhallisena sitä itse pysyisi jos suurvallan ja oman kotimaani presidentti ottaisi asiakseen käyttää vaikutusvaltaansa hyökätäkseen minua ja minulle tärkeitä asioita vastaan julkisesti.Oon samaa mieltä. Tosin kusipäähän se on, mutta kusipäisyys nyt on eri asia. Tavallaan hauska seurata, kun kaksi ääliötä tappelee. Jotenkin vahingossa tämä toinen vaan on oikeassa, mikä tekee asiasta vielä hauskempaa.
Ei hän protestoi maatansa, vaan oman näkemyksensä mukaan puolustaa sitä. Hän vastustaa nykyistä valtionjohtoa ja näyttää sen noin. Minun on aika helppo ymmärtää, ettei homoseksuaali nainen koe omien saati muiden vähemmistöjen äänen tulevan kuulluksi nykyisen presidentin alaisuudessa ja on se nyt perkele jos ei sitä mielipidettään saa rauhanomaisella protestilla tuoda esille.
En myöskään ymmärrä mistä vedät tuon teoriasi rahan perässä juoksevasta opportunistista. Rapinoe on ollut osa maajoukkuetta ihan hirveästi rikastumatta jo pitkään ja kokee varmasti haluavansa auttaa joukkuekavereitaan, maajoukkuetta tukevia vapaaehtoisia, häntä ylöspäin katsovia junioreita ja naisjalkapalloa yleisesti. Tällä kertaa sai myös paljon tilaa omien arvojensa ajamiseen, joten aika hölmöä olisi ollut jättää tilaisuus välistä.
Kyllä mulle ainakin suomalaisuudessa merkitsee enemmän ihan muut asiat kuin lippu, kansallislaulu tai presidentti-instituutio. Jos Tortorella sanoisi minulle etten saa itselleni tärkeiden asioiden puolesta protestoida niin tekisin niinimaat ja saisi Torts pitää tunkkinsa. Ei tulisi uutta Miracle on Icea, joten pilkka osuisi hänen nilkkaansa.