Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 195
  • 13 833

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Onkos "nopein siemensyöksy" - kisasta jalostettu kisaa, jossa kilpaillaan että kenen mälli lentää pisimmälle? Vai olisiko tuosta järjestettävissä yhdistetty eli "pisin mällin lennätys" olisi se mäkihyppy ja sitten hiihto-osuus olisi tuo nopeus-kisa käännetyssä järjestyksessä?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kärsiiköhän jotkut oikeasti ennenaikaisista siemensyöksyistä? Vasta kyllä oli aamurutiineista puhetta ja hampipesu mainittiin, mutta ei masturbaatiota.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Vuonna 1981 minulla ei ollut siemensyöksyjä. Tämä johtui hyvin nuoresta iästäni.

Jaajo soitti kisojen pronssimitalistille, ei voittajalle.

Faktat kuntoon hei.
Järkytyksekseni kuulin ahkerasti Jaajon ohjelmaa kuuntelevalta kaveriltani (olemme ehkä oikeassa ketjussa), että nämä puhelut ovat järjestään feikattuja. Eli soitti oikeasti jollekin ihan pätevän kuuloisesti ronssirunkkaria esittäneelle hepulle.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Järkytyksekseni kuulin ahkerasti Jaajon ohjelmaa kuuntelevalta kaveriltani (olemme ehkä oikeassa ketjussa), että nämä puhelut ovat järjestään feikattuja. Eli soitti oikeasti jollekin ihan pätevän kuuloisesti ronssirunkkaria esittäneelle hepulle.
Tätä en osta. Ainakaan juuri tässä nimenomaisessa tapauksessa. Liian aidon kuuloinen.

Junttia on käyttää englanninkielisiä sanontoja suomennettuna. Tai englannin kieltä suomen kielen seassa. Joku "jees" nyt toki menee.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kärsiiköhän jotkut oikeasti ennenaikaisista siemensyöksyistä?
No ei kai ny helevetissä. Ite oon aina tyytyväinen kun ammus lähtee heti kohta suuntauksen jälkeen. Jää niin paljo enempi aikaa vetää Nobee.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kärsiiköhän jotkut oikeasti ennenaikaisista siemensyöksyistä?

Mikähän se tarkka lääketieteellinen aikaraja on, jotain pari minuuttia.

Äkkiähän tuollaisesta kärsii, jos pääsee uuden kumppanin kanssa touhuamaan. Kaikki ei pääse ja vanhakin jättää.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Puhua jostain snobbailusta tai hifistelystä, jos tykkää maistella esimerkiksi uusia IPA-oluita, eikä samoja merkkejä/makuja, joita on ollut jo vuosikymmeniä myynnissä kaupoissa ja ravintoloissa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikähän se tarkka lääketieteellinen aikaraja on, jotain pari minuuttia.
Ennen aikaisen siemensyöksyn aikaraja on nykyään minuutti. Jos minä nyt ihan tarkkaan mietin niin en ole kyllä kyseistä "vaivaa" todistanut. Ehkä en ole tarpeeksi kiihottava... Pikemminkin jollain on ollut vaikeuksia tulla kortsua käytettäessä mutta en minä kyllä ole antanut ilmankaan kaikkien suhrata... käsipelillä on sitten voinut loppuun hoitaa... On se kyllä jonkinmoinen nolo juttu ollut miehille jos eivät ole kyenneet laukeamaan. Varmasti myös jos laukeaa liian nopeasti.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Puhua jostain snobbailusta tai hifistelystä, jos tykkää maistella esimerkiksi uusia IPA-oluita, eikä samoja merkkejä/makuja, joita on ollut jo vuosikymmeniä myynnissä kaupoissa ja ravintoloissa.

Liitteet

• 4efff2b4.jpg
    4efff2b4.jpg
    10,4 KB · kertaa luettu: 1 487

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Megan Rapinoe. Öykkäri, joka ei kunnioita edustamaansa maata ja jolle seksuaalinen suuntautuminen tuntuu olevan jotenkin määrittävä tekijä futistaitojenkin kannalta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Megan Rapinoe. Öykkäri, joka ei kunnioita edustamaansa maata ja jolle seksuaalinen suuntautuminen tuntuu olevan jotenkin määrittävä tekijä futistaitojenkin kannalta.
On kyllä niin kuvottava olio ettei mitään rajaa. Hyi vittu.

(1)
  • Tykkää
Reactions: VT
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja tukkakin on palanu punaseks ku humpuukipannun kylyki. Kypärättä varmaan tuli stadionille.
Ja huiiivit kaulassa...Kyllä tässä joutuu niin nolon asemaan kun tommosta helevetin hunsvottia joutuu puolustammaa...

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Naisten joukkueen valmentajan olisi pitänyt sanoa Rapinoelle - ja muillekin toki - sama viesti kun Tortorella sanoi 2016 USA:n miesten kiekkojoukkueelle: kansallislaulun aikana protestointi johtaa penkillä istumiseen turnauksen ajaksi.

Aika paradoksaalista kun Rapinoe protestoi maataan maajoukkueasu päällä. Olisi ollut menemättä joukkueeseen jos kerran ahdistaa. Tosin menestys ja sen mukanaan tuomat dollarit näyttävät kelpaavan Meganillekin.

Mukavat tuplastandardit.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Naisten joukkueen valmentajan olisi pitänyt sanoa Rapinoelle - ja muillekin toki - sama viesti kun Tortorella sanoi 2016 USA:n miesten kiekkojoukkueelle: kansallislaulun aikana protestointi johtaa penkillä istumiseen turnauksen ajaksi.

Aika paradoksaalista kun Rapinoe protestoi maataan maajoukkueasu päällä. Olisi ollut menemättä joukkueeseen jos kerran ahdistaa. Tosin menestys ja sen mukanaan tuomat dollarit näyttävät kelpaavan Meganillekin.

Mukavat tuplastandardit.
Juuri olin kirjoittamassa samaa lähes sanatarkasti...

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65

Mukavat tuplastandardit.
Ei hän protestoi maatansa, vaan oman näkemyksensä mukaan puolustaa sitä. Hän vastustaa nykyistä valtionjohtoa ja näyttää sen noin. Minun on aika helppo ymmärtää, ettei homoseksuaali nainen koe omien saati muiden vähemmistöjen äänen tulevan kuulluksi nykyisen presidentin alaisuudessa ja on se nyt perkele jos ei sitä mielipidettään saa rauhanomaisella protestilla tuoda esille.

En myöskään ymmärrä mistä vedät tuon teoriasi rahan perässä juoksevasta opportunistista. Rapinoe on ollut osa maajoukkuetta ihan hirveästi rikastumatta jo pitkään ja kokee varmasti haluavansa auttaa joukkuekavereitaan, maajoukkuetta tukevia vapaaehtoisia, häntä ylöspäin katsovia junioreita ja naisjalkapalloa yleisesti. Tällä kertaa sai myös paljon tilaa omien arvojensa ajamiseen, joten aika hölmöä olisi ollut jättää tilaisuus välistä.

Kyllä mulle ainakin suomalaisuudessa merkitsee enemmän ihan muut asiat kuin lippu, kansallislaulu tai presidentti-instituutio. Jos Tortorella sanoisi minulle etten saa itselleni tärkeiden asioiden puolesta protestoida niin tekisin niinimaat ja saisi Torts pitää tunkkinsa. Ei tulisi uutta Miracle on Icea, joten pilkka osuisi hänen nilkkaansa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei hän protestoi maatansa, vaan oman näkemyksensä mukaan puolustaa sitä. Hän vastustaa nykyistä valtionjohtoa ja näyttää sen noin. Minun on aika helppo ymmärtää, ettei homoseksuaali nainen koe omien saati muiden vähemmistöjen äänen tulevan kuulluksi nykyisen presidentin alaisuudessa ja on se nyt perkele jos ei sitä mielipidettään saa rauhanomaisella protestilla tuoda esille.

En myöskään ymmärrä mistä vedät tuon teoriasi rahan perässä juoksevasta opportunistista. Rapinoe on ollut osa maajoukkuetta ihan hirveästi rikastumatta jo pitkään ja kokee varmasti haluavansa auttaa joukkuekavereitaan, maajoukkuetta tukevia vapaaehtoisia, häntä ylöspäin katsovia junioreita ja naisjalkapalloa yleisesti. Tällä kertaa sai myös paljon tilaa omien arvojensa ajamiseen, joten aika hölmöä olisi ollut jättää tilaisuus välistä.

Kyllä mulle ainakin suomalaisuudessa merkitsee enemmän ihan muut asiat kuin lippu, kansallislaulu tai presidentti-instituutio. Jos Tortorella sanoisi minulle etten saa itselleni tärkeiden asioiden puolesta protestoida niin tekisin niinimaat ja saisi Torts pitää tunkkinsa. Ei tulisi uutta Miracle on Icea, joten pilkka osuisi hänen nilkkaansa.

Oon samaa mieltä. Tosin kusipäähän se on, mutta kusipäisyys nyt on eri asia. Tavallaan hauska seurata, kun kaksi ääliötä tappelee. Jotenkin vahingossa tämä toinen vaan on oikeassa, mikä tekee asiasta vielä hauskempaa.

Aika poliittinen päätös oli sekin, että toinen näistä kusipäistä valittiin turnauksen parhaaksi pelaajaksi. Se oli hauskaa myös.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Oon samaa mieltä. Tosin kusipäähän se on, mutta kusipäisyys nyt on eri asia. Tavallaan hauska seurata, kun kaksi ääliötä tappelee. Jotenkin vahingossa tämä toinen vaan on oikeassa, mikä tekee asiasta vielä hauskempaa.
Jep, ei hän kovin sympaattiselta persoonalta vaikuta, mutta toisaalta sitä on vaikea pohtia miten rauhallisena sitä itse pysyisi jos suurvallan ja oman kotimaani presidentti ottaisi asiakseen käyttää vaikutusvaltaansa hyökätäkseen minua ja minulle tärkeitä asioita vastaan julkisesti.

Ja ennen kuin sanotte että hyökkäähän se Rapinoekin Trumpia vastaan, niin heidän välinen valtatasapainonsa on rajusti kallellaan, eikä alaspäin lyöminen ole koskaan yhtä ok kuin ylöspäin.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Itse asiassa Rapinoe aloitti protestinsa ennen kuin Trumpetti tuli valtaan - eli se siitä nykyisen valtionjohdon protestoinnista. Tjooh - kyllä varmaan protestoi Trumpiakin vastaan, mutta tuo ei ollut sen protestoinnin alku - kuten kirjoitit. Rapinoe saa puolestani protestoida ihan miten haluaa - minusta maajoukkueasu päällä ei kuitenkaan ole paras veto protestoida - minusta se on junttia ja sinusta ei. Tuossa on minusta vähintäänkin jonkinlainen ero seurajoukkueen asu päällä vastaavan protestin vetämiseen kansallislaulun aikana. Kuten todettua: tuossa ei mielestäsi ilmeisesti ole eroa - ja se on toki sallittua.

Sen toki ymmärrän, että Megan varmasti sai enemmän näkyvyyttä asialleen tekemällä temppunsa MM-kisoissa kuin normaalissa ottelussa - kuten esim. Kaepernick teki - joo tähän sitten voi toki todeta, että NFL:llä on enemmän näkyvyyttä etc. Rapinoen taloudellinen tilanne on ymmärtääkseni vähintäänkin kohtuullinen - joten hän voisi antaa vaikka MM-bonuksensa ajamansa asian puolesta. Tarkoitin tuolla "raha kelpaa" sitä, että on ok edustaa maajoukkuetta, vaikka maa ei omien arvojen mukainen olekaan - menestystä kuitenkin USA:n naisten MM-joukkueessa pelaamalla saa pomminvarmasti - ja sitä kautta myös rahaa. Omat arvot voidaan laittaa joidenkin asioiden edelle - ja näemmä tietyissä asioissa joidenkin asioiden taakse.

Sinä saat olla täysin vapaasti tästä asiasta omaa mieltäsi - ja niin saan minäkin. Minusta protestoinnille on aikansa ja paikkansa - minusta sen aika ei kuitenkaan ole maajoukkueasun ollessa päällä. Sinusta taasen tuolla ei ole väliä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy