Randall Flagg
Jäsen
Vastaus itse otsikkoon on, ja pysyy samana. Tappara.
Itse samoin vastannut ja nyt on aika vakavoitua.
Oikea vastaus on rasismi. Se on junttimaisinta.
Vastaus itse otsikkoon on, ja pysyy samana. Tappara.
-Mitä soitetaan?!Minua naurattaa aina, kun joku keksii huutaa bändin keikalla "soittakaa Paranoid!"
Äs-market. Äs-market. Äs-market.
Umpijunttia.
Menee samaan kategoriaan kun kassa kysyy:
-Onko sulla s-korttia (hauskan päässä taipuu muotoon eskorttia)
- Ei ku mulla on Volvo
Niissä harvoissa paikoissa missä moista kysytään kuulee yleensä "onko s-etukorttia" tai "oletko omistaja-asiakas" - varmaankin juuri mainitsemastasi syystä.
Tämän ilmiön havainnut jo 80-luvulla. Parhaiten tullut esille satamien liepeillä pyörivien spurgujen pummauksesta. Hämmästyttävän hyvin osaavat suomen ihan missä maailmankolkassa tahansa.Koittakaa nyt ymmärtää, että ainakin Euroopassa liikkuessa se viereinen ihminen saattaa puhua samaa äidinkieltä ja ymmärtää mitä sekoillaan.
Saanko kysyä setä-leo. Mitä hemmettiä tuo spruits spruits edustaa?Tule tänne niin pannaan estoitta spruits spruits".
Mies on asunut stadissa jo lähemmäs 30 vuotta, mutta voi jumalauta kuinka peräkylien juntilta tuo omaan korvaan kuulostaa. Äs-market. Äs-market. Äs-market.
Saanko kysyä setä-leo. Mitä hemmettiä tuo spruits spruits edustaa?
Saanko kysyä setä-leo. Mitä hemmettiä tuo spruits spruits edustaa?
Saatana, busted...
Tai oikeastaan Uncle Leo on Seinfeldin eno, ja enomiehet on eri juttu...
Mutta tarkempaa merkitystä voi tiedustella seuraavalta herrasmieheltä (linkki setämieheen):
https://i.ylilauta.org/69/be6fe078.png
Flossaaminen
Tosimiehet ei hampaita pese, perkele.Miksi hammashygieniasta huolehtiminen on junttimaista?
Miksi hammashygieniasta huolehtiminen on junttimaista?
Miksi hammashygieniasta huolehtiminen on junttimaista?
Mälli huulessa.
Et taida tuntea kovin montaa ruotsalaista tai olla niiden kanssa tekemisissä. Saat toki olla silti sitä mieltä mitä haluat olla.
Oletko koskaan miettinyt oletko itse juntti.
Tämähän on kuin syöttö Fingerporin lapaan, jossa tuntuu nykyään muutenkin lähinnä toisteltavan puoliväkisin, tai ajat sitten keksittyjä sanapareja.Tuollaisesta hassunhauskojen lohkaisujen junttimiehestä saisi kivan hahmon johonkin kirja/elokuvasarjan. Kas kun ei ole kukaan vielä markkinarakoa hoksannut.
Tämähän on kuin syöttö Fingerporin lapaan, jossa tuntuu nykyään muutenkin lähinnä toisteltavan puoliväkisin, tai ajat sitten keksittyjä sanapareja.
Siskon mies puhuu aina "ässä-marketista", ja on varmaan tasan ainoa, jonka olen kuullut sen tuossa muodossa sanovan. Mies on asunut stadissa jo lähemmäs 30 vuotta, mutta voi jumalauta kuinka peräkylien juntilta tuo omaan korvaan kuulostaa. Äs-market. Äs-market. Äs-market. Ei mikään vitun ässä-marketti.
Oma äitini puhuu ja kokkaa lasankea.Jo kauan sitten edesmennyt isoätini puhui "kitymarketista" tarkoittaessaan City-Markettia.