Norrena vissiin.Ja junttimaista oli mikä?
Ja junttimaista oli mikä?
Ööh. Eikö babyshower ole ennen synnytystä oleva juhla, jossa äidin kavereiden kesken vietetään hieman aikaa yhdessä juhlistaen pian syntyvää pikkuista parilla lahjalla, kuten sukilla ja paidalla. Ei kai toi ny niin paha oo?
Mikä raskaana olemisessa on junttimaista?Voiko maailmassa olla mitään kuvottamampaa ja epäseksikkäämpää kuin raskaana oleva nainen? Hyi vittu! Ja saman saat kun ihmisen taposta.
Se että korostetaan sitä hiplaamalla sitä mahaa. En määkään silittele tai pidä käsiä mun masulla jos turvottaa.Mikä raskaana olemisessa on junttimaista?
Lisätään listaan vielä varpajaiset. Nainen synnyttää lapsen ja äijät lähtevät ryyppäämään.
Jep. Pitäskö alkaa ottamaan kuolleista sukulaisistakin arkussa kuvia ja postata facebookiin. Yhtä luonnollinen asia - syntymä ja kuolema.Myös vastasyntyneestä lapsesta heti kuvien räpsiminen facebookkeihin ja instagrameihin on erittäin junttia vielä kun kohtueritteet loistavat ympäri lasta.
Lisätään listaan vielä varpajaiset. Nainen synnyttää lapsen ja äijät lähtevät ryyppäämään.
Junttia, mutta myös laitonta jakaa lapsestaan kuvia nettiin ilman hänen lupaansa.Se on muuten helvetin junttimaista. Myös vastasyntyneestä lapsesta heti kuvien räpsiminen facebookkeihin ja instagrameihin on erittäin junttia vielä kun kohtueritteet loistavat ympäri lasta.
Ei siinä ole mitään junttia, jos juhlistaa sitä, että elämä on pilalla.
Ei kai lapsen elämä ole pilalla heti syntyessään, vaikka isä onkin juntti.
Okei. Mä pidän tuota ihan sööttinä jopa.Näkemättä paskaa, ei ehkä niin junttia.
Se että korostetaan sitä hiplaamalla sitä mahaa. En määkään silittele tai pidä käsiä mun masulla jos turvottaa.
Jep. Pitäskö alkaa ottamaan kuolleista sukulaisistakin arkussa kuvia ja postata facebookiin. Yhtä luonnollinen asia - syntymä ja kuolema.
"Tänään meidän perheestä kuoli mummo-Aino. Mitat - 167cm ja 65kg" Ja eikun tykkäyksiä odottelemaan..
Jep. Sinänsä ironista, että Post Mortemit on tavallaan paljon luonnollisempia, kuin kymmeniätuhansia seuraajia saanut seksiwaumegabilettäjän kuvat Instagramissa duckfaceineen ja silikonitisseineen.Tuo oli ennen vanhaan ihan yleinen perinne. Ei siis Facebook-päivittäminen vaan kuolleista sukulaisista valokuvien ottaminen kun nämä makaavat arkussa. Ja tosiaan ihan yhtä luonnollista.
Tuossa vaikkapa Iltasanomien juttu asiasta. Varoitus: artikkeli sisältää valokuvia kuolleista ihmisistä, myös vauvoista ja pikkulapsista.
Kyllä ne naisetkin rapsuttelee pimpukkaa jos kutittaa, joten ei voi verrata mahan silittelyyn.Et, mutta kuitenkin rapsutat tai hivelet muniasi kun siltä tuntuu.
Nimi on minusta jotenkin hölmö, "vauvasuihku". Itse kun olin kälylle juhlia järjestämässä niin puhuttiin vauvakutsuista. Jos joku osaa kertoa mistä nimi tulee (babyshower) niin saa valistaa tyhmää (junttia)... Niin Yhdysvalloista se tapa ja nimi siis varmaan tulee mutta miksi se on "vauvasuihku"...Babyshower ei mielestäni junttia ole, vaan ihan asiallinen juttu.
Nimi on minusta jotenkin hölmö, "vauvasuihku". Itse kun olin kälylle juhlia järjestämässä niin puhuttiin vauvakutsuista. Jos joku osaa kertoa mistä nimi tulee (babyshower) niin saa valistaa tyhmää (junttia)... Niin Yhdysvalloista se tapa ja nimi siis varmaan tulee mutta miksi se on "vauvasuihku"...
The term shower is often assumed to mean that the expectant mother is "showered" with gifts. A related custom, called a bridal shower, may have derived its name from the custom in the 19th century for the presents to be put inside a parasol, which when opened would "shower" the bride-to-be with gifts.[1]Alternatively the term possibly denotes a "first showing" of the new baby to the wider family and circle of friends.