Mitä nämä ovat. En jaksa googlata
Videoita joissa tehdään venäläisen musiikkivideon koreografia. Vähän niin kuin Macarena, Ketsuppitanssi tai Gangbang style.
Skibidi Challenge - Holiday Club Caribia
UKKO Work | #SKIBIDICHALLENGE | 2018
Mitä nämä ovat. En jaksa googlata
Kato perkeles! Toihan pitää tsekata. Semmonen lyhkävartinen kirves olis hakusessa. Vanha retkikirves unohtu vissiin johkin laavulle. Muutamalla kympillä sais uuden, mutta kannatuksen vuaks vois tualta ostaa. Onko kukaan kerenny tsekkaan tota?Tampereelle avattiin Äijäkirppis – "Eräs vanhempi nainen sanoi, että se on kuule h****tin hieno homma"
"Äijäkirppiksellä testattiin ja huudatettua lauantain avajaisissa jopa vanhoja moottorisahoja, jos asiakas halusi, kertoo Lindgren."
Kato perkeles! Toihan pitää tsekata. Semmonen lyhkävartinen kirves olis hakusessa. Vanha retkikirves unohtu vissiin johkin laavulle. Muutamalla kympillä sais uuden, mutta kannatuksen vuaks vois tualta ostaa. Onko kukaan kerenny tsekkaan tota?
Tämä on kyllä joku vanha vitsi tai tuttu käyttäjä eri foorumilta. Hmm... onko junttimaista puhua muista foorumeista?Jos tietää kielioppisäännöt, voi niitä rikkoa tyylikkäästi. Sama Ismobetonin kohdilla.
Onhan toi kauheeta sovinismia toi nimi. Toivottavasti kirjottavat artikkelin Me Naiset -lehteen. Eiku siis, hä... Hetkinen...Varohan kun menet jos vauva.fi - keskustelijat ovat vielä kirpparin pihalla mahdollisesti barrikadeilla. Äijäkirppiksen "äijä" - liite oli ryöpsähtänyt tuolla foorumilla yli äyräiden. Mutta siis äijäkirppikseltä et naisten ja lasten vaatteita löydä saati mitään muumimukeja. Taidankin siirtyä äijäilyketjuun tästä.
Onko juntteja naisia? Olipa juntti kysymys.Olenkohan mä nainen kun noiden kuvausten perusteella vaikuttaa, että Äijäkirppiksellä tuskin on yhtään tavaraa joka kiinnostaisi meikäläistä.
Juntti olen ainakin.
Onko juntteja naisia? Olipa juntti kysymys.
Onko juntteja naisia?
Hyvä lista. Tuohon lisäisin vielä, että kuvitellaan punkkupäissään Kaija Koon kappaleiden kertovan omasta elämästään ja jokaisen päivän sisältävän ratkaisematonta draamaa, selviytymistä ja biletystä, vaikka oikeasti olet vain saamaton, hieman tyhmä ja täysin ontto sisältä.Itse tunnen muutamankin. Tuntomerkkeinä iso halppispunkun kulutus, Kouvolatukka, vanhentunut muotitatuointi ja yleisesti ottaen ikäistään reilusti "nuorempi" käyttäytyminen. Viimeiseen kohtaan vahvasti sidoksissa on aikoinaan hankittu teiniraskaus ja sitä myötä menetetyn nuoruuden eläminen 30-40 vuotiaana.
Tampereelle avattiin Äijäkirppis – "Eräs vanhempi nainen sanoi, että se on kuule h****tin hieno homma"
"Äijäkirppiksellä testattiin ja huudatettua lauantain avajaisissa jopa vanhoja moottorisahoja, jos asiakas halusi, kertoo Lindgren."
Onko Kouvolatukka sama kuin Pohjanmaatukka? Eli keskimittaiset mustat, joissa on jotain ihmeellistä väriä tietyssä kohtaa ja tukka on laitettu jotenkin ihmeellisesti muistuttamaan linnunpelätintä?On kyllä. Heitä tosin yleensä kuvaillaan sanoilla "white trash". Itse tunnen muutamankin. Tuntomerkkeinä iso halppispunkun kulutus, Kouvolatukka, vanhentunut muotitatuointi ja yleisesti ottaen ikäistään reilusti "nuorempi" käyttäytyminen. Viimeiseen kohtaan vahvasti sidoksissa on aikoinaan hankittu teiniraskaus ja sitä myötä menetetyn nuoruuden eläminen 30-40 vuotiaana.
Pistin googleen hakusanaksi kouvolatukka ja sain tällaisen kuvahaun tuloksen, kuvassa on Suvi Teräsniska (linkki vie kuvaan):Onko Kouvolatukka sama kuin Pohjanmaatukka? Eli keskimittaiset mustat, joissa on jotain ihmeellistä väriä tietyssä kohtaa ja tukka on laitettu jotenkin ihmeellisesti muistuttamaan linnunpelätintä?
Just tollanen, mutta seuraavalle tasolle vietynä tukka olisi värjätty mustaksi ja siinä olisi myös violettia väriä jossain.Pistin googleen hakusanaksi kouvolatukka ja sain tällaisen kuvahaun tuloksen, kuvassa on Suvi Teräsniska (linkki vie kuvaan):
Suvi Teräsniska
Täysin satavarma kouvolatukka tai pohjanmaatukka. Huikeasti on Suvi muuten muuttunut tuosta ajasta, veikkaan että tuo kuva on n. 10 vuotta vanha ja kyseisessä kuvassa Suvi näyttää 10 vuotta vanhemmalta kuin nykyään.
Kyllä minua varmaan monet pitää junttina vaikka en @Laitapuolen Hyökkääjän listasta mitää kohtaa täyttäkään. Ehkä juntteja on erilaisia?Onko juntteja naisia? Olipa juntti kysymys.
Juurikin tämä. Tuota mallia kutsutaan myös nimellä "koirankasvattajatukka"Onko Kouvolatukka sama kuin Pohjanmaatukka? Eli keskimittaiset mustat, joissa on jotain ihmeellistä väriä tietyssä kohtaa ja tukka on laitettu jotenkin ihmeellisesti muistuttamaan linnunpelätintä?
Itse olen aina ollut käsityksessä että kouvolatukka on sama kuin hyppyritukka, eli sellainen kimiräikkösdarudemainen, toki miehille tarkoitettuna. Ymmärrän kyllä hyvin kuvahaun tarjoaman kouvolatukan ja voin hyväksyä että naisenmielisillä se on sitten tuo.Onko Kouvolatukka sama kuin Pohjanmaatukka? Eli keskimittaiset mustat, joissa on jotain ihmeellistä väriä tietyssä kohtaa ja tukka on laitettu jotenkin ihmeellisesti muistuttamaan linnunpelätintä?
Juurikin tämä. Tuota mallia kutsutaan myös nimellä "koirankasvattajatukka"
Onko juntteja naisia? Olipa juntti kysymys.
Ilta-Sanomat on haastatellut kolmea pohjoissuomalaista "liha-aktivistia". Tämä koko juttu ja siinä esiintyvät argumentit ovat monella tapaa "pitäisikö itkeä vai nauraa"-ketjun kamaa, mutta erityistä junttimaisuutta tässä artikkelissa edustavat kommenttiosion ulostulot. Heitän muutamia esimerkkejä:
"Itse syön paljon lihaa koska se laihduttaa."
"Olen 45 vuotias nainen ja syön päivittäin kasviksia, kinkkua ja lihaa. Liharuuan kypsentämisessä käytän vain voita, en koskaan rypsiöljyä. Ehdottomasti syön lihaa jatkossakin, huolimatta siitä että diabeteshoitaja käskee lopettamaan välittömästi lihan, voin, juuston ja kananmunan syömiset. Muka pelkkiä kasviksia ja ituja, rasvatonta ruokaa pitäisi syödä? Ei kiitos!"
"Kuinka moni kasvissyöjä on lopulta selvinnyt hengissä tästä elämästä? Taitaa olla sama prosentti kuin lihansyöjillä."
"Minä syön lihaa ja siipikarjaa päivittäin, usein kaksi kertaa päivässä, ehkä noin 2 kiloa viikossa. Vege hömpötykset eivät kiinnosta eikä niistä lähde nälkä. Ilmastonmuutos ei minun ruokailutottumuksia muuta, sillä jos meillä on 2.5 miljardia intialaista ja kiinalaista jotka menevät hällä väliä tyylillä niin silloin minun argentiinalainen pihvi on pisara meressä!"
"Liha on AINOA ruoka-aine jota yksinomaan syömällä ihminen voi elää kaikin puolin terveenä pitkään. Siis ainoa."
"Liha on hyvä ja ravinteikas ruoka. Syön ainakin kilon viikossa ja kehon rasvaprosentti on alle normien. Mielestäni jokainen saa syödä miten haluaa. Porkkananpuriat saavat jatkaa kunhan jättävät lihansyöjät rauhaan. Sokeri ja nopeat hiilihydraatit ne ihmiset saavat sairaiksi, ei liha."
Tämä koko komeus toki pari päivää sen jälkeen, kun ravitsemustieteiden asiantuntijat ja tutkijat ovat todenneet suomalaisten (etenkin miesten) syövän aivan liian paljon lihaa ja kovia rasvoja.
Tieteen ja tutkitun tiedon vastustaminen on mielestäni tämän ketjun kamaa jo lähtökohtaisesti.
Linkki juttuun:
Olli, Juha ja Heikki kertovat, miksi he saattavat syödä lihaa yli kilon viikossa: ”En syö mitään, mistä en tykkää”