Jatkoajan oma Mustat hanskat nyrkissä -tempaus?
Minäpä vastaan tähän, kun tämä näyttää olevan joillekin palstan vakionalkuttajille muka niin iso asia. Ja koska aloitin tuon. Kerroinkin tästä jo lauantaina tuossa yhdessä lätinäketjussa. No, täsmennän.
Näin la otteluketjussa vilauksen schollista. Palasin katsomaan, että missä se luki. Näemmä oli FASlapsen allekirjoituksessa. Siitä vaan hetken mielijohteesta tuli mieleeni, että kommentoinpa schollin perustamiin ketjuihin, koska aika ummehtuneen tylsää näyttää olevan tämä palstameno, josta nuo nalkutukset ovat erittäin hyvä esimerkki. Olisinko neljä ketjua nostanut ja sitten alkoi muitakin nostoja tulla. Minä taisin jäädä neljään, jos oikein muistan. En jaksa tarkistaa.
Asia joka avautui, ihmettely ja ketjunauraminen ovat harmaata massaa, mitäänsanomatonta höttöä. "Pitäisikö olla pakkolatina?", se ei, ei niin läheskään, ole mitään höttöä vaan täsmällinen kysymys. Ja siinä on veijariromaaninen ote, jota nalkuttajat eivät edes ymmärrä.
Mistään ei siis ole kenenkään kanssa mitään etukäteen sovittu. Sehän on hauskaa, kun porukkaa lähtee johonkin mukaan ihan spontaanisti ja itse ajatellen. Eikä tässä kukaan ole ollut toivomassa kirjoitusoikeuksien palauttamista.
Fanipojaksi sanominen on yhtä järkevää kuin Venäjän retoriikka ukrainalaisesta fasistihallituksesta. Voihan sitä kaikenlaisia leimoja antaa, tosiasioiden kanssa sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä. Fanipojaksi sanominen leimaa sanojansa yhtä hyvin ei niin mairittelevasti, kuin fasistiksi leimaaminen siellä toisaalla. Kumpikin sanoja ajattelee olevansa nokkela ja heittelee itsensä kanssa ylävitosia. Näin tässä leimasin, heitänpä itseni kanssa ylävitosen!
En siis ole fanipoika, en free scholl -liikkeen jäsen, enkä hassutellut tosikkojen kustannuksella. Tein niin vaan, koska juuri silloin huvitti. Forrest Gump ihan vaan juoksi, koska juoksi. Pitääkö kaikelle olla joku fanileima tai joku ihme merkitys.
Eikä noissa schollin ketjuissa puhuta schollista vaan niistä asioista. Jo pelkästään FASlapsen letkautus
uusista horoskooppimerkeistä oli niin hyvä, että tämä kyllä kannatti!
Mutta itse ketjun asiasta, ehdottomasti on junttia tuo fanipojaksi kutsuminen ja aiheesta jatkuva nalkutus. Ei ole mitään erikoista tässä. Ottakaa suklaata. Noin. Nyt minä menen nukkumaan, koska nukuttaa. Siinä se merkitys, en mene protestin vuoksi nukkumaan.