Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tunnen samoin.
Isänmaa meni, mutta jääkiekon maailmanmestaruus tuli! Epäitsenäinen Suomi on uusi maailmanmestari, hei, maailmanmestari, hei, maailmanmestari!
Tunnen samoin.
Homoviha ja ajatteleminen, että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen asia on älyttömän vanhanaikaista ja junttia.
Homoviha ja ajatteleminen, että avioliitto on vain miehen ja naisen välinen asia on älyttömän vanhanaikaista ja junttia.
Kannattaisiko tästä mennä juttelemaan ammattiauttajan kanssa? Jotenkin äärimmäisen junttimaista, että 2010-luvulla joku saa aikaan tuollaisen reaktion kyseisestä asiasta.Tosielämässä, kun mies suutelee miestä, saa itsellä melkein oksennusrefleksin. Yksi maailman iljettävimmistä asioista katsoa.
Kannattaisiko tästä mennä juttelemaan ammattiauttajan kanssa? Jotenkin äärimmäisen junttimaista, että 2010-luvulla joku saa aikaan tuollaisen reaktion kyseisestä asiasta.
No ehkä vähän liioittelin. Kyllähän tuohon tottuisi, kun alkaisi yleistymään. Enkä missään nimessä ole mikään äärihomofobisti, mutta kyllä tuo miesten keskeinen suutelu on hieman iljettävää. Se on mielipiteeni, enkä aio hakea ammattiapua. Kaikesta ei voi tykätä.
Sama. Sitten taas toisaalta kaksi kaunista naista suutelemassa aikaansaa seksuaalisia mielikuvia henkilön päähän, joskus jopa stondiksen. Jännä juttu. Eki-setä, oonks mä hetero?Tosielämässä, kun mies suutelee miestä, saa itsellä melkein oksennusrefleksin. Yksi maailman iljettävimmistä asioista katsoa.
e. toisaalta eikös Jobs tainnut olla joka tilaisuudessa aina poolopaita päällä eli tiedä nyt näistä sitten onko junttia vai ei.
En nyt ihan noinkaan sanoisi. Minusta tuo poolo on yhtä tyylikäs kuin Millwall-kaulaliina kansanedustajalla kelistä riippumatta.Sanoisin, että poolopaita&pikkutakki -yhdistelmä on yhtä hyvä kuin kauluspaita&pikkutakki -combo. Menee hyvin smart casualista. Jos muulla jengillä kravatti niin sitten poolo on kyllä alipukeutumista.
Taas on uusi muotivillitys nähnyt päivän valon - kuntosaleilla on näkynyt viime aikoina yhä enemmän sellaisia vaaleanharmaita, läpinäkyviä kokopitkiä mikrojumppahousuja. En tiedä mitä materiaalia ovat, mutta jos huomiota haluaa herättää, niin noilla se ainakin onnistuu. Veikkaan, että jollakin poptähdellä (Rihanna tai joku vastaava) on ollut tuollaiset jalassaan ja siitä se villitys on lähtenyt. Eikä noiden käyttäminen ole ainoastaan naisten yksinoikeus - tänään yksi reilusti keski-ikäinen äijä veti ne jalassa cross trainerilla ja käytännössä siis perse näkyy niistä läpi. Siis kelatkaa ihan oikeasti!
Tuli pari viikkoa sitten vedettyä ihan kaameat naamat. Istuimme kaveriporukassa pöydässä, ja juttujen mukaan joku nainen tuli kertomaan minulle jotain. Itsellä ei ole mitään muistikuvaa asiasta, mutta kuulemma totesin naiselle "Mene nyt vittuun siitä saatanan ruma huora".
Kyllä, erittäin junttimaista. En ole millään muotoa erityisen ylpeä tuosta, vaikka aamulla toki tuli itse tilanteelle vähän hymähdeltyäkin. Junttimaista varmasti sekin.
En kiistä. Ja kuten todettu, en voi millään muotoa väittää olevani mitenkään ylpeä tästä. "Känniin piikkiin ja en muista mitään", joo mutta ei. Noh, toivottavasti jää ainoaksi kerraksi.Ei tuo ole junttimaista käytöstä, tuo on idioottimaista ja suorastaan sikamaista urpoilua.
Tosielämässä, kun mies suutelee miestä, saa itsellä melkein oksennusrefleksin. Yksi maailman iljettävimmistä asioista katsoa.
Homot. Hankkikaa huone. Tehkää mitä tahdotte, mutta tehkää se neljän seinän sisällä suljettujen verhojen takana. Älkääkä tulko lääppimään minua! Haluatte kuitenkin juuri minua. Koska homot katsovat kaikkia miehiä sillä silmällä!Sama. Sitten taas toisaalta kaksi kaunista naista suutelemassa aikaansaa seksuaalisia mielikuvia henkilön päähän, joskus jopa stondiksen.
Jotainhan tuo kertoo ihmisestä. Mä en ikinä sanoisi naiselle noin riippumatta siittä miten kännissä olen.En kiistä. Ja kuten todettu, en voi millään muotoa väittää olevani mitenkään ylpeä tästä. "Känniin piikkiin ja en muista mitään", joo mutta ei. Noh, toivottavasti jää ainoaksi kerraksi.
No ei ole kyllä itselläkään mitään normaalia käytöstä, ja toivottavasti jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi. Normaalisti ei tule ikinä sanottua mitään tuollaista kenellekään naiselle päin naamaa. Tai ylipäätään muutenkaan mitään täysin överiksi vedettyjä loukkauksia yhdellekään ihmiselle.Jotainhan tuo kertoo ihmisestä. Mä en ikinä sanoisi naiselle noin riippumatta siittä miten kännissä olen.
Itseäni toisinaan ärsyttää ylipäätään turhan intohimoiset esileikit julkisilla paikoilla. Joskus ravintolassa esimerkiksi tekisi mieli sanoa viereiseen pöytään että ottaisivat jonkun privaattihuoneen. Sillä mitä sukupuolta kiehnääjät edustavat ei ole omaan reaktiooni mitään vaikutusta.Eikös se nyt kuitenkin ole aika luonnollista ettei heterolle välttämättä putoa kahden tasavirtamiehen nuoleskelu? Onkin sitten toinen tarina miksi jäädä todistamaan ko. tapahtumaa.
Itseäni toisinaan ärsyttää ylipäätään turhan intohimoiset esileikit julkisilla paikoilla. Joskus ravintolassa esimerkiksi tekisi mieli sanoa viereiseen pöytään että ottaisivat jonkun privaattihuoneen. Sillä mitä sukupuolta kiehnääjät edustavat ei ole omaan reaktiooni mitään vaikutusta.
Kannattaisiko tästä mennä juttelemaan ammattiauttajan kanssa? Jotenkin äärimmäisen junttimaista, että 2010-luvulla joku saa aikaan tuollaisen reaktion kyseisestä asiasta.