Ei kuulu. Paitsi Yö.
Taidat olla vain kateellinen Maukan vapaudelle ja onnelle, vaatimattomalle elämälle. Ei ahista oravanpyörä elämäntapatyötöntä. "You can call me lost, I call it freedom..."
Ei kai nyt kaikkien tarvitse, jos Mauno tekee niin. Kyllä tähän maahan jokunen mauno mahtuu, tai siis ei niistä eroonkaan pääse. Näiden maunojen määrä pitäisi vaan pystyä pitämään siedettävänä. Tähän malliin kun kortistot tulvii työhaluisiakin, niin veikkaan että tämmöinen downshiftaaminen (oliko oikea termi?) lisääntyy tulevaisuudessa.
Tähän voisi puhua pikkuisen politiikkaa, vaikka kokoomushallituksen kompetenssista työpaikkojen lisäämiseksi, mutta en viitsi kun se on junttia.
Maunoilu ei ehkä ole junttia, ei kai Maunokaan, mutta maunoilun edistäminen ja symppaaminen on.
Olen samaa mieltä Evilin kanssa siitä että muutama Mauno tähän maahan aina mahtuu. On pakko mahtuakin. Maunoista kun ei pääse kokonaan eroon millään ilveellä. Riittävän noheva kaveri löytää aina konstit ylläpitää kelpo maunoilua mistään pykälistä tai viskaaleista riippumatta.
Ja taas tapahtuu. FOX-kanavalla esitettävät sarjat 'varastojen metsästäjät' ja 'huutokaupan metsästäjät' kuuluvat kyllä ehdottomasti tähän ketjuun. Molemmissa sarjoissa jengi on täpinöissään jostain romutavarasta ja sarjoissa tiivistyy yhtä lailla amerikkalainen uhoaminen, aurinkolasien taakse verhoutuva ekosentrisyys ja yliteatraalisuus olemisen käyttövoimana. Hetken jo mietin, että onko molemmat sarjat edes totta vai näyteltyjä mutta kyllä nämä vissiin ihan aitoa kamaa ovat. Pöyristyttävää,
Vilkun käyttö joka ikisessä käännöstilanteessa autolla. Tänään ajoin yksisuuntaista katua, oikeaan suuntaan, mutkaan jossa ei voinut kuin kaartaa vasemmalle sillä edessä ja oikealla oli aidat joiden takana nurmikkoa. Siinä sitten edelläoleva laittoi vilkun päälle hyvissä ajoin ennen kaarretta, ehkä ilmoittaaseen minulle että osaan varautua että kääntyy.
Miksi käyttää vilkkua jos kääntyminen on ainoa vaihtoehto?
Ihan turhaa. Sitä saa mitä tilaa. Junteille junttien kohtelu.Hävettää kyllä perkeleesti.
Ei tuo ole ollenkaan niin junttimaista kuin se, että sitä vilkkua ei käytetä ollenkaan esimerkiksi kaistaa vaihdettaessa, liikenneympyrästä poistuttaessa tai edes normaalista risteyksestä käännyttäessä.
Ihan turhaa. Sitä saa mitä tilaa. Junteille junttien kohtelu.
Sinun ei todellakaan tarvitse hävetä. Se "vahinkolaukaus" sai ansaitsemansa vastareaktion, eli hän se varsinainen juntti tässä tilanteessa oli. Vituttaa kyllä tällaiset kuvailemasi räkänokat.Kysyin sitten tovin kuluttua että onko jokin hätänä. Ei vastausta ja sama meno jatkui. Viimein tipautin sitten ilmoille sen kaikkein junttimaisimman heiton ja vielä mahdollisimman kovalla äänellä, eli "vittuako kyyläät saatanan vahinkolaukaus".
Hävettää kyllä perkeleesti.
Joku mallikansalainen käveli mua vastaan kadulla. Ilman paitaa. Jätkän kaksoisleuka ja rintakarvat painavat varmaan enemmän kuin minä ja koko sukuni yhdessä.
Minun mielestä toisen ulkonäön ja ruumiinrakenteen arvosteleminen on juntimpaa kuin ilman paitaa kulkeminen.
Tähän feministinen vastalause. On väärin ja sukupuolisesti tuomittavaa, jos vain miehet tekevät näin. Feministinä rohkaisen naisia liittymään paidattomaan rintamaan. Vain toimimalla kuten miehet voitte saavuttaa tasa-arvon miesten rinnalla yhteiskunnassamme. Tissit esiin tai valitus pois, arvon daamit!Tähän vastalause, jos paidaton sankari käveli vastaan kadulla. Kaupunkioloissa paidatta liikkuminen on niin absoluuttisen junttimaista...