Parikymppinen, kauniisti rintava nainen.Heti kun joku avaa yhdenkin oikeasti loogisen syyn miksi kaupungilla tarvitsee hengailla ilman paitaa, muutan suhtautumiseni.
Parikymppinen, kauniisti rintava nainen.Heti kun joku avaa yhdenkin oikeasti loogisen syyn miksi kaupungilla tarvitsee hengailla ilman paitaa, muutan suhtautumiseni.
Minun mielestä toisen ulkonäön ja ruumiinrakenteen arvosteleminen on juntimpaa kuin ilman paitaa kulkeminen.
Jos laiha saa olla ilman paitaa niin sitten saa läskikin. Sixpäcki on juntimpi kuin tynnyri.Aika tapauskohtainen juttu. Jos on kaamee läski niin kannattas paita pitää päällä ja paidattomuutta voi tuolloin pitää junttina.
Parikymppinen, kauniisti rintava nainen.
Tajuan jos joku ottaa aurinkoa ja sen takia on ilman paitaa, mutta kaupungilla paidatta liikkuminen on junttia.
Jos laiha saa olla ilman paitaa niin sitten saa läskikin. Sixpäcki on juntimpi kuin tynnyri.
Näin juuri. Treenatun vartalon esitteleminen on otsikon mukaan junttimaisinta mitä maa päällään kantaa. Jopa junttimaisempaa kuin vartalon treenaaminen. Naiset, pukeutukaa säkkeihin ja miehet, painukaa kaikki vittuun, teitä ei kukaan halua nähdä, ja paita päälle!
Treenatuista vartaloista, vitun junttia on rakentaa kroppaansa niin että kerryttää lihaksen ohella myös rasvaa ja luulee näyttävänsä hyvältä. Miehet tähän yleensä syyllistyvät mutta näkee niitä naisiakin. Kyllä ne rasvat pitää urheilullisilla ihmisillä olla siellä kympin pinnassa.
Voimanostossa tai kehonrakennuksessa kilpailevat tietysti erikseen, mutta on nekin tosi juntteja lajeja, joissa tuntuu kilpailevan ihmiset joilla ei muille elämänalueille ole lahjoja.
Voimanostohan on hieno ja klassinen urheilulaji. Kuka nostaa eniten rautaa, voittaa. Mitä junttia siinä on? Kyseessä on todennäköisesti maailman vanhin laji.
Kyllä voimanosto tänä päivänä menee junttiuden määritelmän alle helposti, tai ei laji vaan harrastajat. Tuo salihörhöisön mainostamien epämääräisten mömmöjen syönti moninkeraisina annoksina nyt on ehkä enemmänkin turkulaisuutta eli idiotismia. Vaan se hihattomassa kaksi numeroa liian pienessä mukahauskuuden sisältävässa paidassa appelsiinit kainalossa yleisellä paikalla kulkeminen tekee noista hemmoista jopa juntimman kuin minä olen.
t. hanu
Meillä on sitten ihan eri mielikuvat. Minusta nimenomaan kehonrakentajat ovat kuvailemasi kaltaisia, ja voimanostajat taas liian isoissa huppareissa käveleviä körmyjä, joita ei kiinnosta paskan vertaa mitä ihmiset ajattelevat heidän ulkonäöstään. Eikä nuo "epämääräiset mömmöt" ole lähellekään niin yleisiä voimanostajien keskuudessa kuin kehonrakentajien. Ainakaan harrastelijoiden osalta, en tiedä tarkkaan onko noissa ison rahan voimakisoissa doping testejä, kehonrakennuksessahan ei tunnetusti ole (paitsi classic sarjassa).
Tähän suomalaiset, ainakin minun sukupolveni on kasvatettu. Pitää olla vaatimaton. Omien onnistumisten tai saavutusten korostaminen on, jos ei nyt kusipäisyyttä ja narsismia, niin ainakin hieman omituista.Omakehu Facebookissa. Yksi mainio esimerkki on koulun päättyminen kun vanhemmat ihastelevat lastensa todistuksia/hymypatsaita muistamatta että ihan kaikilla ei mennyt yhtä hienosti. Ylipäätäänkin kaikki julkinen omahyväisyys on mielestäni todella sivistymätöntä. Vaatimattomuus kaunistaa.
Niin juuri. Jos joku sattuu kertomaan ihan tavallisesti jostakin tapahtumasta, joka ei olekaan epäonnistuminen tai muu perseily, niin suomalainen näkee sen heti leuhotuksena, vaikka sanoja itse kokisi sen tavallisen asian tavallisena kertomisena. Jos siis haluaa hauskan ja hyvän henkilön maineen, kannattaa esimerkiksi auton katsastuksen jälkeen valehdella, että ei se mennyt katsastuksesta läpi, vaikka olisi mennyt. Kannattaa kertoa saaneensa autoon noin 13 vikahuomautusta. Suomalainen ja auto, pyhä yhdistelmä. Katsastus - Joni Skiftesvik. Sama logiikka pätee kaikessa, pillua et saa ikinä keneltäkään, paitsi pubiruusulta melkein, joka kuoli nauruun, kun näki munan koon. Ja sitä rataa.Pitää olla vaatimaton ja omien onnistumisten tai saavutusten korostaminen on, jos ei nyt kusipäisyyttä ja narsismia, niin ainakin hieman omituista.
Juu näin on enkä kiellä etteikö suomalaisten itsetunnossa olisi roimasti parantamisen varaa, mutta ei ole vaikeaa sanoa omassa tuttavapiirissäni, ketkä kehuvat itseään terveellä ja ketkä vähemmän terveellä tavalla. Mutta Se siitä, annan kunkin elää tyylillään.Tähän suomalaiset, ainakin minun sukupolveni on kasvatettu. Pitää olla vaatimaton. Omien onnistumisten tai saavutusten korostaminen on, jos ei nyt kusipäisyyttä ja narsismia, niin ainakin hieman omituista.
Tähän suomalaiset, ainakin minun sukupolveni on kasvatettu. Pitää olla vaatimaton. Omien onnistumisten tai saavutusten korostaminen on, jos ei nyt kusipäisyyttä ja narsismia, niin ainakin hieman omituista.
Koodisanat tummensin. Näin juuri suomalainen ajattelee. Jos joku kertoo ihan tavallisesti tavallisesta asiasta, joka ei ole epäonnistuminen tai muuta perseilyä, niin tiettyjen kuulijoiden päässä se on saman tien "kehua itseään".ei ole vaikeaa sanoa omassa tuttavapiirissäni, ketkä kehuvat itseään terveellä ja ketkä vähemmän terveellä tavalla.
En näe kateuskorttia esiin vedetyn. Olet juuri sitä ihmistyyppiä, joka näkee kehumista siellä missä sitä on mutta myös siellä missä sitä ei ole ja nyt näet myös kateuskortin esiin vetämisen, vaikka sitä ei ole esiin vedetty. Ei sitä ole, se on pääsi luoma kangastus. Jos vielä tämän huomautuksenkin jälkeen yrität sanoa, että kateuskortti vedettiin esiin, olen sinusta huolissani.Edit: tiesin että kateuskortti vedetään tässä esiin hyvin äkkiä.
Omakehu Facebookissa. Yksi mainio esimerkki on koulun päättyminen kun vanhemmat ihastelevat lastensa todistuksia/hymypatsaita muistamatta että ihan kaikilla ei mennyt yhtä hienosti. Ylipäätäänkin kaikki julkinen omahyväisyys on mielestäni todella sivistymätöntä. Vaatimattomuus kaunistaa.
Hymypoikapatsas on itse asiassa hyvin lähellä junttimaisinta, mitä tiedän. Vieläkö niitä jaetaan - vuonna 2013?
Olin sikäli onnekkaassa asemassa koko peruskouluajan, että koulussamme jaettiin asiallisia stipendejä ym. tunnustuksia eikä mitään helvetin kipsipäitä.
Hymypoikapatsas ja yo-lakki - suomalaisen kansallishengen pyhimmät lehmät.