Naurava Sika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Teillä Yhdysvaltojen dissaajilla tuntuu kovin monesti unohtuvan myös se hyvä mitä maa on tämän pallon eteen tehnyt, samalla hankkien tuon aseman missä se nyt on. Esimerkiksi, enpä tiedä kuinka paljon Sikaa naurattaisi jos vallassa oli erään itävaltalaisen taidemaalarin haaveileva tuhatvuotinen valtakunta tai naapurin poikien kommunistinen utopia. Vaikka en itsekään hirveästi välitä jostain Vietnamin fiaskosta, toisesta Irakin sodasta puhumattakaan, niin kannattaa kuitenkin muistaa, että ilman jenkkien maailmanpoliisina toimimista tämä pallo voisi tällä hetkellä olla melkoisen erilainen (lue=vittumainen) paikka elää.
Sinä et selvästikään lue kovin hyvin, tai sitten et vain ymmärrä lukemaasi. Minähän en ainakaan mielestäni ole mikään Yhdysvaltojen dissaaja. Olen aiemmissa viesteissäni mielestäni antanut ymmärtää että kyllähän sieltä paljon hyvääkin tulee. Siltikin on jenkkien maailmanvalta on minun silmissäni vääryyttä, samoin kuin olisi minkä tahansa muunkin maan maailmanvalta. Historia on onneksi osoittanut meille sen, että kaikilla valtiailla on loppunsa ja toisinaan se on ollut paskainenkin.
Minäkään en tiedä kuinka paljon tätä Sikaa naurattaisi itävaltalaisen maalarin tuhatvuotinen valtakunta tai kommunistinen maailma. Mutta on mahdollista että se naurattaisi hyvin paljon enemmän kuin tämä nykyinen systeemi. Sitä emme vaan saa ikinä tietää. Niinkuin sanoin, en toivo että yksikään maa maailmassa istuisi valtaistuimella, vaikka se olisi sitten millaista haihattelua tahansa. Toisella tavoin toimittuna maailma tosiaan voisi olla vittumaisempi, mutta voisi se olla paljon parempikin.
Minä olen siinä määrin järjestelmän uhri, että asiani ovat sen verran hyvällä tolalla etten tohdi alkaa keikuttamaan sitä. Samahan pätee suureen osaan ihmisistä, näköjään sinuunkin. Niinkuin jo edellä kirjoitin, niin onhan ne mäkkärin hampparit ja subwayn sämpylät ihan makoisia ja bätmännit ja sopranosit hyviä leffoja. Asioiden näin ollen on helpointa olla vaan mutisematta vastaan ja hyväksyä se tosiasia, että Suomenkin johtajat, kokoomus-pissikset kärkipäässä, hivelevät lihavan jenkkiköntyksen nivusia toivoen että se jossain vaiheessa jättää jämät ahmimistaan herkuista. Se ei ole reilua, eikä se ole kaunista, mutta näemmä se on vieläkin niin että häikäilemättömin ja paksuimman lompakon omaava hyypiö on porukan johtaja ja pikkukillit sekä lakeijat seuraa nyökytellen herransa typerille mielipiteille. Vähän tämä hävettää itsenäistä miestä, mutta minkäs teet.