Naurava Sika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Ei varmaan maailman junttimaisin juttu, mutta ihmetystä herättävä kuitenkin on se, miksi joidenkin ihmisten on pakko näin Joulun aikaan haukkua kaikki Joulua "perinteiseen tapaan" viettävät joksikin idiooteiksi. Minun puolestani jokainen saa viettää Joulunsa niinkuin tahtoo, eikä siitä kai tarvitse sen kummempaa numeroa tehdä vaikka sitten olisi mitä mieltä muiden juhlasta tai sen puutteesta. En minä ainakaan kulje neuvomassa muille että mitä näiden pitäisi mielestäni tehdä tai jättää tekemättä. Tiedän kyllä paljonkin asioita joita ihmiset tekevät ja jotka ovat minun mielestäni typeriä, mutta hyvät käytöstavat kuitenkin pidättelevät minua menemästä ilmoittamaan heille niistä. Meidänkin perheen perinteet on takuulla jonkun mielestä typeriä, mutta minulle henkilökohtaisesti tietyt perinteet ovat tärkeitä, enkä halua luopua niistä mistään hinnasta. Toivonkin että joskus ihmiset osaisivat edes yhden päivän ajan olla ajattelematta pahaa toisista ihmisistä ja heidän tavoistaan ja pistäisivät kaiken siihen pilkalliseen asenteeseen tuhlatun energian vaikka siihen, että tekevät sinä yhtenä päivänä läheisilleen selväksi miten tärkeitä nämä heille ovat. Se kannattaa ehdottomasti tehdä, sillä pian se voi olla jo liian myöhäistä. Hyvää Joulua kaikille, riippumatta siitä juhlitteko sitä tai ette!