Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 637 264
  • 13 571

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ei tehdä tästä BK vs Mc vs Hese keskustelua, mutta kyllähän Hesburger on niin junttiruokaa kuin voi olla. Mautonta majoneesihöttöä suomalaiseen makuun.

Hmmm.. Kun Suomessa ollaan ja kyse on suomalaisesta firmasta niin on ihan fiksua tehdä lättynsä suomalaiseen makuun.
Vaikkakaan itse en erityisemmin pidä Mc:n tai Hesen hampurilaisista.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Vaivihkainen Burger Kingissä ruokailemisestaan kertominen. Tämähän on kertojasta niin epäjunttia kuin olla ja voi, joten voi puhua itse asiassa kolikon kääntöpuolesta ja samasta ilmiöstä kuin itse junttius. Suomalainen on niin saatanan juntti juuri näissä asioissa. Vain juntti voi kuvitella saavuttavansa jotakin henkistä lisäarvoa kertomalla syöneensä vaivihkaisesti Burger Kingissä. Burger King on junttiuden singulariteetti.

Oliko tämä nyt jotenkin minua kohti suunnattu, kun sanoin toisessa ketjussa pitäväni Burger Kingistä enemmän kuin McDonald'sista tai Hesburgerista? Jos oli (ja on varmaan vieläkin juntimpaa selitellä itseään näinkin tärkeästä asiasta), mutta ensikosketukseni Burger Kingiin tapahtui Yhdysvalloissa. Ja siellä on vain paremmat hampurilaiset, sillä ei ole mitään merkitystä onko kyseisen ketjun ravintoloita Suomessa vai Ruotsissa. Saisi olla Suomessakin.

Olen juntti, koska minua kiinnosti, koskettiko kyseinen pätkä minua. Kovin junttia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
ensikosketukseni Burger Kingiin tapahtui Yhdysvalloissa.
No no no, nyt sitten humble brag -ketjuun siitä. Ei täältä härmästä ihan kuka tahansa Jenkkeihin lentele syömään hampurilaisia. Jos nyt jumankauta joskus pääsisi läheisen ABC:n Heseen edes.
 
Oliko tämä nyt jotenkin minua kohti suunnattu, kun sanoin toisessa ketjussa pitäväni Burger Kingistä enemmän kuin McDonald'sista tai Hesburgerista? Jos oli (ja on varmaan vieläkin juntimpaa selitellä itseään näinkin tärkeästä asiasta), mutta ensikosketukseni Burger Kingiin tapahtui Yhdysvalloissa. Ja siellä on vain paremmat hampurilaiset

Ei ole. Turha ketju. KFC:n ja Chipotlen saisivat kyllä tuoda Suomeen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni on melko junttia ihan vakavissaan vertailla hampurilaisketjuja keskenään, koska kaikki nuo ovat ihan sietämätöntä paskaa, eikä niissä kenenkään luulisi syövän kuin äärimmäisessä hädässä. Menkää nyt vielä jollekin ravintolasivustolle heittämään arvionne.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mielestäni on melko junttia ihan vakavissaan vertailla hampurilaisketjuja keskenään, koska kaikki nuo ovat ihan sietämätöntä paskaa, eikä niissä kenenkään luulisi syövän kuin äärimmäisessä hädässä.

Luetaanko kova nälkä ja kiire äärimmäiseksi hädäksi? Juuri sellaisissa tilanteissa saatan turvautua Mc Donald´siin. Sen sijaan en suurin surminkaan ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät joissain sellaisissa ketjupaikoissa kuin Rossossa tai Chico'sissa. Niissäkin saa paskaa ruokaa ja pahan mielen, mutta monin verroin kalliimpaan hintaan kuin hampurilaispaikoissa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Pikkujoulut näin yleensäkin. Suurin osa pikkujouluihin osallistuvista ihmisistä voisi jättää ryyppäämisen vähemmälle kun ei kerran sitä osaa. Sama juttu vappuna, juhannuksena ja muina pakkopullaryyppäjäisinä - iso osa kansasta örveltää koska örvellys on erikseen merkitty kalenteriin ja on "pakko" häpäistä itsensä. Samoin pikkujouluihin mennään puolipakolla, vaikka tosiasiassa niitä työtovereita ei enää jaksaisi katsella aina selvin päinkään, ja sitten saadaan aikaiseksi lihava riita.

No tämä. Täysin turhaa dokaamista ja usein surkein lopputuloksin. Pisteenä iin päällä suomalainen paskalehdistö luonnollisesti hehkuttaa pikkujouluja joka hemmetin vuosi tyyliin "Pikkujouluissa tarjolla kiimaista seksiä!" , "Noloimmat pikkujoulukokemuksesi? Kerro!" et ceteraa.. ja miksi? Itse en ainakaan näe juopottelussa yleensäkään mitään glooriaa ja vielä vähemmän silloin, jos se sisältää jotain työkavereiden nussimista puolilöysällä vehkeellä firman siivouskomerossa.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni on melko junttia ihan vakavissaan vertailla hampurilaisketjuja keskenään, koska kaikki nuo ovat ihan sietämätöntä paskaa, eikä niissä kenenkään luulisi syövän kuin äärimmäisessä hädässä. Menkää nyt vielä jollekin ravintolasivustolle heittämään arvionne.
Hyvän ruoan väittäminen sietämättömäksi paskaksi vasta junttimaista onkin. Monta kertaa olen syönyt hampurilaispaikassa enkä vielä koskaan äärimmäisessä hädässä. Maistuis varmaan sullekin.

Yli 25 000 Big Mac -hampurilaista syönyt Don Gorske on varmaankin Snaksterin mielestä junttimaisuuden huipentuma. Legenda hän on, sanon minä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luetaanko kova nälkä ja kiire äärimmäiseksi hädäksi? Juuri sellaisissa tilanteissa saatan turvautua Mc Donald´siin. Sen sijaan en suurin surminkaan ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät joissain sellaisissa ketjupaikoissa kuin Rossossa tai Chico'sissa. Niissäkin saa paskaa ruokaa ja pahan mielen, mutta monin verroin kalliimpaan hintaan kuin hampurilaispaikoissa.

Luetaan ja sellaisessa tilanteessa vedän itsekin mielelläni hampparin, mutta en todellakaan kehtaa työpaikan kahvitunnilla alkaa puntaroida, mikä kiireessä ja kovassa nälässä vedetty hampurilainen oli paras.

Ja Rosson ja Chico´sin osalta samaa mieltä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yli 25 000 Big Mac -hampurilaista syönyt Don Gorske on varmaankin Snaksterin mielestä junttimaisuuden huipentuma. Legenda hän on, sanon minä.

Epäilemättä melko juntti kaveri. Ja erityisen juntin hänestä tekee tietysti se, että me täällä tiedämme tuollaisen nollatyypin olemassaolosta, eli ilmeisesti jonkunlaista numeroa on vielä kehdattu pitää tuosta "saavutuksesta".
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mielestäni on melko junttia ihan vakavissaan vertailla hampurilaisketjuja keskenään, koska kaikki nuo ovat ihan sietämätöntä paskaa, eikä niissä kenenkään luulisi syövän kuin äärimmäisessä hädässä. Menkää nyt vielä jollekin ravintolasivustolle heittämään arvionne.

Ei kannata ajatella boksin ulkopuolella. Jos nyt vertaillaan hampurilaisketjuja niin sitten vertaillaan hampurilaisketjuja. Mieluiten eipäs/onpas-argumentein. Junttia on sekoittaa asioita keskenään. Jos puhutaan siitä kumpi on parempi, vastauksena on joko tuo tai tämä, eikä vedetä "kummatkin on paskoja"-argumenttia. Se on väärin se.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kannata ajatella boksin ulkopuolella. Jos nyt vertaillaan hampurilaisketjuja niin sitten vertaillaan hampurilaisketjuja. Mieluiten eipäs/onpas-argumentein. Junttia on sekoittaa asioita keskenään. Jos puhutaan siitä kumpi on parempi, vastauksena on joko tuo tai tämä, eikä vedetä "kummatkin on paskoja"-argumenttia. Se on väärin se.

Olen pahoillani, jos lipesin aiheesta ryhtymällä arvioimaan hampurilaisten kelvollisuutta ja vieläpä väärin argumentein. Erityisen paljon tämä hävettää siksi, että kuten tiedetään, hampurilaisketjujen vertailu on äärimmäistä junttiutta ja vertailuahan se on sekin, kun väittää kaikkien olevan paskoja.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä taas olen sitä mieltä, ettei pikkujoulut sinänsä ole sen juntimpaa kuin muutkaan ryyppäjäiset, kaikki riippuu ihmisten käytöksestä.

Lähinnä meinaan sitä, että meidän pulju ainakaan ei maailmanlaajuisen säästöpolitiikkansa takia edes kustanna ilmaisia viinoja, eli ihmiset omakustanteisesti siellä viihtyvät ja juovat sen minkä parhaakseen katsovat.

Junttia on ryypätä liikaa riippumatta siitä onko pikkujoulut tai muuten vaan kavereidensa kanssa tuulettumassa, sen sijaan itse tapahtuma ja se että pääsee hyvässä porukassa viettämään iltaa ei sen kummemmin mene junttiuden piikkiin. Tai ehkä jossain paikoissa menee tapahtuman luonteesta riippuen, meidän firmalla on ihan ok kokonaisuus jossa paikka on varattu jostain stadin ravintolasta, sinne vaan paikalle ja muu hoituu omalla rahalla ja vastuulla.

Ylihuomenna on firman pikkujoulut, enkä koe itseäni täysjuntiksi vaikka sinne aioinkin mennä. Onneksi on hyvä porukka kenen kanssa siinä jo aloitellaan saunomisen ja syömisen merkeissä, niin eipä tuo mitään "pakollista" ryyppäämistä ole jossa mennään paikalle ihan vaan sen takia että nyt kuuluu densoilla. Ihan vastaava tilanne kuin että oltaisi muuten vaan lähdössä tutulla kaveriporukalla liikkeelle, ilman sen kummempia aikeita ryypätä toisiamme pöydän alle ja nussia kaikkea mikä liikkuu.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kaveri kommentoi tänään: jääkiekko on junttia. Ajatus saanee varmaan kovan kannatuksen täällä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Porilaiset jonottamassa Tokmannissa ilmaisia ämpäreitä, joissa saattaa olla bonuksena sukkahousuja ja koiranruokaa.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ihan vastaava tilanne kuin että oltaisi muuten vaan lähdössä tutulla kaveriporukalla liikkeelle, ilman sen kummempia aikeita ryypätä toisiamme pöydän alle ja nussia kaikkea mikä liikkuu.

Mitä järkeä edes lähteä tuolla asenteella mihinkään juhliin?

Ja kyllä. Pikkujoulut ovat junttia, koska se on monelle hyvä tekosyy örveltää ja munata itsensä.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Pienet lapset on ihan vitun juntteja. Saatanan kyrvät huutavat ja meuhkaavat junassa kuin idiootit. Nyttenkin joku kolmevuotias rääkyy ja huutaa ihan mitä sylki suuhun tuo, ei vissiin kiinnosta yhtään että junassa on muitakin matkustajia. Itsekkäitä paskoja, jotka vielä saavat matkustaa ilmaiseksi tai alennuksella, vaikka nimenomaan näistä kusipäistä pitäisi periä tuplamaksu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös