Joonaksestakin, mutta Jyväskylässä on loppukesästä/alkusyksystä saakka huhuiltu, että myös Julius saattaisi olla palaamassa ensi kaudeksi. En osaa sanoa mitään luotettavuudesta, kun lähde on itselleni uusi/tuntematon, mutta ainakin huhua on kahdesta eri suunnasta tullut. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.Eikös siellä oo Joonaksesta puhuttu vai oonko ollu ihan pihalla?
Okei mennyt iteltä ohi. Toivottavasti pysyy Stadissa.Joonaksestakin, mutta Jyväskylässä on loppukesästä/alkusyksystä saakka huhuiltu, että myös Julius saattaisi olla palaamassa ensi kaudeksi. En osaa sanoa mitään luotettavuudesta, kun lähde on itselleni uusi/tuntematon, mutta ainakin huhua on kahdesta eri suunnasta tullut. Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
Oon miettinykki varsinkin tällä kaudella, että vittu toi rannari on kyllä Nättisellä vaivaton. Helvetin napakka ja tarkka kun sille tuulelle sattuu.Oli muuten viileä ratkaisu ilman turhaa kikkailua. Näitä lisää.
Minun verkkokalvoilleni on ikuisesti piirtynyt seuraava muistikuva Nättisestä.Mulla on hetken aikaa ollut jo hyvä fiilis tästä jätkästä, vaikka onkin ollut hiljaista ja välillä vähän vaikeaa. Oon satavarma, että tekee keväällä jonkun ratkasevan maalin.
Hei hei hei, mitä ihmettä sinä höpötät…?Kasvattajaseuraan paluu voisi olla edessä vasta myöhemmin, jos nyt edes jyviin haluaa takaisin vielä joskus muuttaa.
Alkaa @BOL ote selkeästi livetä, kun tällaisia sammakoita päästää suustaan.Hei hei hei, mitä ihmettä sinä höpötät…?
Hei hei hei, mitä ihmettä sinä höpötät…?
Alkaa @BOL ote selkeästi livetä, kun tällaisia sammakoita päästää suustaan.
Kannattaa varmaan hieman varauksella suhtautua tohon Nättinen JYPiin huhuun.Aika moni huudellut jo täällä vieraiden suunnalta ja omien suunnalta että viimeistä kautta pelaa Nättinen IFK:ssa. JYPiin ilmeisesti siirtymässä ja varmaan soppari tehty kun Rautakorpi & Nieminen ollut puikoissa?
Aika moni huudellut jo täällä vieraiden suunnalta ja omien suunnalta että viimeistä kautta pelaa Nättinen IFK:ssa. JYPiin ilmeisesti siirtymässä ja varmaan soppari tehty kun Rautakorpi & Nieminen ollut puikoissa?
Mun tietojen mukaan oli juuri niin, että ei tullut tänne aikaisemmin Rautakorven takia, junnukisat oli jättänyt aikanaan jälkensä. Itse en ole varmaksi kuullut siirtoa tänne ens kaudeksi, mutta jos on tulossa, niin silloin on varmasti kerrottu, että Rautakorpi ei täällä ens kaudella valmenna jos ei sit ole mielipide muuttunut ihan täysin aikaisemmasta.Ja huhut ovat kertoneet myös, että Nättinen ei ole Rautakorven alaisuudessa halunnut pelata... Että olisiko tehnyt sopparin JYPiin "ihan sama kuka valmentaan, kunhan ei ole Rautakorpi"-mentaliteetilla? Vähän rohkenen epäillä, mutta mahtuuhan sitä maailmaan muitakin hulluja asioita.
Mun tietojen mukaan oli juuri niin, että ei tullut tänne aikaisemmin Rautakorven takia, junnukisat oli jättänyt aikanaan jälkensä. Itse en ole varmaksi kuullut siirtoa tänne ens kaudeksi, mutta jos on tulossa, niin silloin on varmasti kerrottu, että Rautakorpi ei täällä ens kaudella valmenna jos ei sit ole mielipide muuttunut ihan täysin aikaisemmasta.