Savon Poika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1970, Keni Karalahti
Hienoa nähdä että Kouvovalaisia kiinnostaa vieläkin Jukurit, vaikka kuinka hehkutettiin viime kauden jälkeen että ei kiinnosta Mikkeli. Jatkakaa.
Ry:n voitollisuudesta emme koskaan tule faktatietoa saamaan. Olet oikeassa, että ilmoitetut tiedot voivat olla mitä tahansa, mutta siitä huolimatta voimme tarkastella faktoja ja todeta ettei mikään ei viittaa siihen etteikö joko 2015 ilmoitettu viisi voitollista tilikautta putkeen tai kevään 2013 +70k pitäisi paikkaansa. Mestis-KooKoolla oli tapana budjetoida taloutensa sillä oletuksella että kausi päättyy runkosarjaan.Faktatietoa KooKoon voitollisuudesta kiitos!
Faktatietoa KooKoon voitollisuudesta kiitos!
Uskokaa jo, että kouvolalaiset tietää kaikki asiat, ja siellä puhutaan aina pelkkää totta eikä koskaan edes vahingossa lipsahda epätotuuksia. Muut vetää lööperiä (lue=mikkeliläiset) minkä kerkiää. On vain yksi ja ainoa totuus, ja se tulee Kouvolasta. Lisenssitoimikunnasta tulleilla tiedoillakaan ei paskankaan väliä. Jatkoajan kookoo-kirjoittajat tietävät Jukureidenkin taloudellisen tilanteen paremmin kuin Jukka Toivakka. Se on jo hyvin.
Olisiko sulla tähän jo laittaa linkki siihen lähteeseen?Lisenssitoimikunnasta tulleilla tiedoillakaan ei paskankaan väliä
Pistä nyt samalla tähänkin se lähde, tulee samalla vaivallaJa tuo samainen kauppalehdessä kommentoinut ammattilainen muuten taisi sanoa Sportistakin, ettei sillä ole edellytyksiä toimia liigassa
Faktatietoa Jukurien investoinneista, kiitos. Paljon puhutaan universaalisti investoinneista, mutta hallin lisäksi kukaan ei ole suostunut avaamaan tätä. Tai no, miksipä näitä tylsältä trollilta edes pyytelemään.Faktatietoa KooKoon voitollisuudesta kiitos! Hyvän keskustelun pohjana myös KooKoo-kirjoittajille toivoisi lähdekritiikkiä. Se ei vaan toimi täällä, että ilmoitellaan voitollisuudesta ilman minkäänlaista faktaa. Ja minulle ei kelpaa mikään seurajohdon ilmoitus paikallislehdelle. Tiedän erittäin hyvin, että ilmoitetut luvut, jos niitä halutaan julkisuuteen antaa, voi olla mitä tahansa. Ei siinä mitään, KooKoo saa minun puolestani tehdä vaikka voittoakin, mutta kritiikkiä KooKoo-veljet!
Vaikken tähän keskusteluun osallistumiseen tunnekaan minkäänlaista paloa, niin tässä joitakin muita aiheeseen liittyviä linkkejä (kaikki linkit johtavat Kauppalehden sivuille):Pistä nyt samalla tähänkin se lähde, tulee samalla vaivalla
Kiitoksia paljon, ei ihan niitä mitä pyysin, mutta riittävän lähellä. Vieläkö saisi sen missä auditointikomissio kertoo että Jukureiden talous oli nousuhetkellä parempi kuin KooKoon.Vaikken tähän keskusteluun osallistumiseen tunnekaan minkäänlaista paloa, niin tässä joitakin muita aiheeseen liittyviä linkkejä (kaikki linkit johtavat Kauppalehden sivuille):
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yrity...p?selected=kaikki&oid=20131001/13806367456150
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/vaasan-sportin-ja-tuton-talous-retuperalla/i7UGEiyq
http://www.kauppalehti.fi/5/i/yrity...0&liikevaihtoluokka=&toimiala=45&paikkakunta=
Tätähän tänne on viljelty jo aikaisemminkin
Ainakin henkilöstöä on lisää tullut aiemmasta. Melkein nelinkertainen määrä.
Ja edelleenkin KooKoon seurajohdon sanomaan voi luottaa enemmän kuin Toivakan sanomisiin? Mistä moinen antipatia? Myikö Toivakka kauppiasaikoinaan Kouvolan kauppojen tomaatit?
EDIT. Loistavaa,että näin helposti pystytään kuitenkin sivuttamaan yli 30 vuotta ammattimaisesti toimineen puolueettoman bisnesanalyytikon lausunnot täysin.
Kiitos asiallisesta vastauksesta tähän asiaan, minulle ei tuota vaikeuksia myöntää asiaa jos olen väärässä, niinkuin nyt. Ei ole turha tämäkään päivä kun uutta oppii.henkilöstön luku pitää Jukureilla sisällään myös kaikki palkkaa saavat pelaajat?
Kiitos asiallisesta vastauksesta tähän asiaan, minulle ei tuota vaikeuksia myöntää asiaa jos olen väärässä, niinkuin nyt. Ei ole turha tämäkään päivä kun uutta oppii.
Pojaksi en nyt niinkään itseäni enää kutsuisi, mutta ja talousluvut omassa työssä hyvin tuttuja (myönnettäköön että Jukurit ei tässä tapauksessa ole meillä asiakkaana, ja Mikkelissä muita seuroja ei osakeyhtiönä juurikaan ole). Noh, kyllä nousussa silti palkkatyöntekijät ovat, tosin 12-15 tienoille jäävät mikäli nyt oikein laskin.
En tiedä @Murkula sinun motiivejasi, kun postasit viestin tänne ja odotat keskustelua Jukureiden taloudenpidosta. Miksi tämän hetkinen tilanne täytyy sinun mielestäsi käydä läpi?
Joo osa-aikaisia toki osa tuosta omasta laskentamallista, ei millään kokopäiväisiä kaikki. Esim ravintolapalvelut aitioihin tulee suoraan muualta, heitä en silloin edes laskenut. Onneksi täällä pystyy välillä rakentavastikin keskustelemaan :)Toimisto 3 - 8 palkallista (riippuen pelaajien "määrästä") // 6 henkeä on todennäköinen.
Tämä veikkauksena/muistista ja saa korjata luonnollisesti kun itse en nyt pääse tarkastamaan: Ainakin aitiot ja uusi ravintolaparvi, sekä oma osuus hallirempasta muutenkin.Vähemmän yllättäen Andy kiertelee kysymystä ja keskittyy asiakeskustelijoiden haukkumiseen. Osaako joku muu kertoa Jukureiden investoinneista?
Mikä osuus halliremontista oli Jukurien muuta kuin oma pukukoppi? Ravintalat ja aitiothan taitaa olla Naistinki OYn omaisuutta jossa Jukurit on vuokralaisena, mihin muistaakseni oli Jukureilla viiden vuoden etuosto oikeus ja tänä aikana maksetut vuokrat katsotaan ennakkomaksuksi, siis käytännössä koroton laina. Missään ei ole ilmoitettu että Jukurit olisi lunastanut tätä itselleen. ja vasta vuosi sitten oli hallivuokratkin rästissä. joten aika epätodennäköistä että lunastus olisi tapahtunut. Ja mitä tulee Toivakan sanomiseen niin pakkohan sitä on vähän uskoa luotava tähän projektiin kun suurin osa ensi vuoden budjetista on vielä saamatta. Saahan sitä puhua harkituista riskeistä ja kasvamisesta. kuten pitääkin kun. Investoinnit on vasta sen jälkeen omia kun ne on maksettu, Ei siinä vaiheessa vielä kun sanoo että, ehkä tulevaisuudessa ostamme ne.Tämä veikkauksena/muistista ja saa korjata luonnollisesti kun itse en nyt pääse tarkastamaan: Ainakin aitiot ja uusi ravintolaparvi, sekä oma osuus hallirempasta muutenkin.