Juurihoito hyvä.
Onko sulla vähän vanne kireällä, kun olet noin pirun agressiivinen kommenttiesi kanssa?
Vastaan tässä yheydessä tuohon kaupungin laitteiston ohjelmaan liittyvään kommenttiin. Ei sitä ostettua ohjelmaa siis osaa käyttää kukaan ja siksi sitä ei ole edes kytketty.
Mulla on oma kone ja valosofta mukana ja pyörittelen valoja niillä. Yritän kehitellä jatkossa mielenkiintoisempia liikeratoja :)
Mä olen kanssasi samaa mieltä siitä, että tyytyväisyydessä ei voi jäädä köllöttelemään ja aina pitää pyrkiä parempaan. Edelleen mitä tulee videoihin ja muuhun screenmatskuun, niin niillä materiaaleilla on mentävä mitä annetaan, eikä se muutu Halifax Mooseheadiksi. Ei edes vaikka kuinka kriittisesti antaisit anonyyminä täällä Jatkoajassa palautetta.
Oletko koskaan miettinyt laittaa postia vaikka Jukureiden toimistoon?
Yhtään palstatoveri Harppaa kritisoimatta. Miten voi olla mahdollista, että ostaja ostaa paketin, jossa käyttöohjeet / tuki ei toimi?! Sitten tämä paketti on sysätty kolmannelle taholle, sanoen, että hoida homma kotiin. Täytyyhän tässä olla asianmukaiset käyttöönotto-ohjeistukset. Miksi tätä koulutusasiaa ei hoida esim. se joka kaupungin taholta tähän on puumerkkinsä lyönyt? Tuntuu oudolta tuo välinpitämättömyys. Ymmärrän, että DJ ei varmasti kaikkia voi hoitaa, mutta voiko näitä delegoida jollekin hyvissä ajoin?!
En minä laitteiston puutteista ota itseeni :) Tuo kysymäsi jutska on sellainen asia, mitä voi kysyä vaikka tilaajilta.
Paraspelaajalle tiedoksi, että noin se kaava itse asiassa menee. Ensin nätisti sinne tänne ja kun peli alkaa niin välkytellään joka suuntaan :) Valoteho on täysillä koko ajan :) Mitä tulee liikkeisiin, niin huomioin toiveesi seuraavassa matsissa.
Pikku kakkonen on kulunut, mutta se on tilanteeseen sopiva ja vain meillä käytössä.
Musiikkikantaa uusitaan isommin aina kauden alussa ja irtopiisejä liitetään settiin lennossa jatkuvasti
Mitäs muuta vielä.
Ai niin. Sit kun keksin soittaa musiikkia niin, että kaikki tykkäävät. siis jopa Juurihoito ja sen kaverit, niin lopetan nää hommat ja lähden maailmankiertueelle ja täytän stadioneita mihin vain menenkin :D
Hyvää loppukautta teille kaikille. Uskokaa vaan, että parhaamme me siellä teemme