If You Can’t Take the Heat, Stay out of Kitchen...
Harvemmin sitä on kuullu, että joku outsideri olis joutunut väkivallan kohteeksi. Oon aikapitkälti sitä mieltä, että sitä saa mitä tilaa. Täällä kukkahattutädit puhuu tosta lyömisestä. Onhan se nyt aivan perseestä, siitä oon todellakin samaa mieltä, enkä sitä itse harrasta. Mutta jos sitä pyydetään, et "tuu tänne koittaan homo", niin onko se sitten väärin mennä toisen "pyytäessä"? Ite en menis, kun sen verran oon hiiri ja ittesuojelua löytyy, et saisin varmaan ite dunkkuun. Täällä ollaan kuitenkin yleisesti sitä mieltä, että saa naamapunasena vaikka sentin päähän tulla vaahtoon ja räkiin päälle, mutta siihen ei saa fyysisesti vastata. Eikös sillä huutajalla ole teistä mitään vastuuta jos tanssiin lähetään?
Tosta järkkäreitten määrästä. Täällä tuo vanha tuttu KalPan kannattaja jaksaa käydä ähisemässä, että olihan siellä Mikkelissä tarpeeksi järkkäreitä. Eikös se nyt oo ihan haitari, et vaikka olis tuplasti ollut, jos ne on väärin sijoitettuna ja niillä ei ole mitään käsitystä, mikä niiden tehtävä on? Onhan se hellyyttävää, että on 30 vuotta makkarapalkalla käyny pukemassa sen keltasen liivin päälle illasta toiseen, mutta mikä semmosen järkkärin virka on? Pelkkä täyte nimilistassa ja menoerä makkaran ja sumpin verran. Määrä ei tässäkään tapauksessa aina korvaa laatua. Tämä nyt ei varsinaisesti koske vain Mikkeliä, vaan sama tilanne on muuallakin, osittain ainakin ollut Vaasassakin.
Sitten tuosta häkistä. Miten tullaan ovella tunnistamaan kumpaa porukkaa kannatat; häkkiin vai ei? Saaks sen verikokeella selville vai dna:lla? Toki sitä mielellään matsia kattoo semmosesta paikasta, joka on rajattu vieraskannattajille jos se on tehty fiksusti. Kolmimetrinen kanaverkko menee jo aika pahasti överiksi. Kai sitä saa jotain alennusta sentään lipusta huonomman näkyvyyden takia, jos suostuu mennä häkkiin matsia ihmettelemään?
SarvisClubin puheenjohtaja Veli-Pekka Pulkkinen Pohjalaisessa:
- Muille paikkakunnille lähdemme innolla matkaan. Olemme tehneet tällä kaudella melkein 20 fanimatkaa ja harmittaa meidän faniemme puolesta, kun yksinkertaisesti, suoraan sanoen emme uskalla lähteä Vaasaan.
Jukurifaneja on osa kirjoittajista arvostellut päätöksestä olla menemättä Vaasaan. Kyse ei ole pelkuruudesta, vaan yksinkertaisesti viisaudesta.
Ööh, otappas nyt selvää onko se nyt sitten pelkuruutta vai viisautta. Mä sanon, et se on omien pettämistä, jos mahdollista lähteä, eikä lähde.
Näin muualla:
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27964220
http://www.radiorock.fi/podcast/radiorock_podcasts/Podcast_64d8e6b8dca1.mp3