Kai se on omatkin pennoset aiheeseen laitettava.
Missä Seppänen on näin sanonut? Mennyt itseltä ohi. Ainoa tähän liittyvä, jonka muistan on, Keskisuomalaisen artikkeli, jossa itse asiassa Viinanen taisi olla se, joka sivusta heitti, ettei hallitus enää puutu pelillisiin asioihin. Tuo heitto oli itse asiassa ihan hyvää komiikkaa, kun Seppästä jututettiin.
Tilanne omassa kuplassani on se, että joku valehtelee. Jukka kiisti kevään podcastissa, ettei ole kuuna päivänä käynyt kopissa ennen peliä tai pelin jälkeen. Sitten taas useampi (muitakin kuin nimimerkkejä palstalla) kertoo, että kyllä muuten oli ja sekaantui. Minulle tämä näyttäytyy, että tässä on kyse "sana vastaan monen ihmisen sana". Voisi varmaan myös todeta niin päin, että turha täällä on huudella, jos ei ole todisteita, että tämä isompi joukko ihmisiä valehtelee?
Onhan Seppänen itsekin sanonut MTV3:n haastattelussa, että hänellä on "oikeus ja velvollisuus puuttua pelillisiin asioihin". Oikeus varmasti on omistuksen ja roolinsa kautta, mutta velvollisuus? V**ut. Tämän kauden tapahtumista en tiedä, mutta ei ole hirveä vaikea tuota uskoakaan.
Toimittajista sanoisin sen verran, että muualla ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, tuskin saat haastattelua tällaista varten. Paikallisesti kiinnostaa, mutta paikallismedian ja organisaation suhde on vähintään "outo". Tämänkin varmaa tietää useampi minun lisäksi.