Tervis, olen selvitellyt asioita ja nyt alkaa tietoa tulemaan. David Kroket kappi tullaan pelaamaan Lempitun parkissa , elikkä puistossa kello 16.00 alkaen, kokoontuminen tapahtuisi Olympia hotellin pääoven edessä kello 15.00 Eestin kroketti liiton edustaja veinikretski olisi siellä teitä odottamassa, silloin kaikki olisivat ehtineet majoittumaan ja saapumaan Tallinnaan. Kello 15.00 siirtyisimme tervetuliais oluille jonka Eestin Kroketti liitto tarjoaa(matka 1 minuutti), tervetuliais seremonian aikana olisi mahdollista tutustua Eestiläisiin sääntöihin (eestinkielellä 1 minuutti) jonka jälkeen siirtyisimme peliareenalle jälleen noin minuutti. Puisto sijaitsee noin 500-600 metrin päässä Viru-Hotellista. Eestin Krokettiliitto sallii omat mailat mikäli ne vastaavat eestiläisiä kriteereitä, ja ne kriteerit määrään minä. Kun joku haluaa että tulen vastaan kello 12.00 olen valmis, tietoa vaan yv.llä, samoin annan puhelinnumeron josta voi tiedustella asioista. Pyrimme myös rakentamaan lasten radan, mikäli joku tulee lasten kanssa, olen ajatellut että turnaukseen menisi noin viisi tuntia jonka jälkeen olisi palkintojen jako ja mahdollisuus kuunnella Rocn Rollia ja siemailla mitä haluaa, (saatana maksatte itse). Varaamme mailat ja teemme kentän valmiiksi, paikka on sikäli hyvä että matka erinlaisiin paikkoihin on lyhyt. Muista asioista kuten pelitavasta ja järjestyksestä päätämme paikan päällä kun näemme kuinka monta on paikalla.
Illalla on myöskin tarkoitus järjestää seka-haku tanssit, palkitsemme parhaan krokettikypärän ja tietenkin kilpailijat. Itse pidän puheen, ja yleensä myöskin laulan vaikkei kukaan sitä haluakkaan.
Sitten tietoa hotelleista, tosi vaikea tilanne oli varausten osalta, jotakin kuitenkin löysimme. Sen sanoan aivan välittömästi että kannattaa varata niin aikaisin kuin mahdollista. Biata 2henk. huone 750 kruunua noin 48 euroa elikkä jaetaan kahdella. 10 ihmisen huone sama paikka per nokka 270 kruunua elikkä noin 18.00 euroa (hinnat pyöristetty ylöspäin) sijainti sataman lähellä. Puhelin suomesta soitettaessa 990 372 6411171 osoite uus 35 .
Sitten seuraava, Dzingel Hotelli matka keskustasta noin 10 minuuttia taksilla maksaa noin 100 kruunua suunta Hotelli on ihan ok, ei kuitenkaan mikään huippu. Ja hinnat 2 henkenhuone 760-kruunua elikkä noin 49 euroa ja lälleen jaetaan kahdella.
Kolmenhenken huone 960 kruunua ja euroissa 62 euroa ja jälleen jako kolmella.
5 ihmisen huone (perhe) 1440 kruunua ja 92 euroa ja jako viidellä. Puhelin 990 372 6105 00 ja osoite männikutee 89.
Etsimme vielä erivaihtoehtoja ja olemme pyytäneet tarjouksia eripuolelta . Sitten on vielä yksi ilmainen mahdollisuus johon vastaan yv,nä koskee telttailua. Siinä sitä tietoa nyt alkuun.