Hmm, nyt on kyllä jo sellaista houkutusta tarjolla, että saatan hyvinkin lähteä. En minä minnekkään keihäskarnevaaleihin tai "kurkista vessanpönttö" suunnistukseen osallistu mutta tuo ruokailu kiinnostaa, ja voin toki mieliksenne maljan tai pari juodakin.veinikretski kirjoitti:Koko turnauksen ajan on mahdollisuus syödä Terveisin veini !
Twite kirjoitti:En saanut juuta enkä eitä irti seuraavien viesteistä Olkku (Lukko)
koo kirjoitti:Ilman henkivartijaa en kuitenkaan lähde niin, että lähteekö henkivartija mukaan ?
Terveisin koo
Rööri kirjoitti:Ja perinteisesti tuolle luovutusta edeltävälle viikonlopulle jää aina "jotain pientä laittoa" epäinhimillisistä aikatauluista johtuen, joten en voi valittettavasti vartioida Virossa henkeäsi.
Erkka kirjoitti:Aika hyvin on jengiä tulossa... "Kotikenttäturnaus" kun on kyseessä, niin aion kyllä itsekin olla paikalla. Pienen varauksen jätän siltä varalta jos tulee syytä lähteä Suomeen käymään juuri tuolloin, mutta 80% varmuudella olen kaupungissa ja sitä myötä messissä. Pitäähän siellä joku toinenkin Rosohin lisäksi olla Lukko-faneille Paukkusesta vittuilemassa.
Ihan tyhmää, ihan tyhmää !Rööri kirjoitti:Siispä suosittelisin Sinunkin jäävän kyllin pätevän päsmärin puutteessa Puutteenperälle perunannostoon. Ei elämä ole pelkkää syömistä ja puupallojen moksimista. Työ ennen syöminkejä - sano!
Nopeastihan noita yleensä tulee..Twite kirjoitti:PS. Laitetaanko veikkauslyönti 'en mä pääsekään kun kissalla on synttärit'-viestien lopullisesta määrästä?
mikkoz kirjoitti:Nopeastihan noita yleensä tulee..
veinikretski kirjoitti:Huomenna muuten lähtee paperi Tallinnan kaupunkin hallitukseen että meillä on virallinen lupa pelata siellä, lisäksi lupasivat vielä kaksi Poliisipartiota hätistelemään spurkut sun muut mahdolliset häiriköt menemään.
Predator kirjoitti:Sivutarkkailijana sanoisin, että nimim. veinikretski on nyt tehnyt sellaisen työn, johon en olisi kenenkään palstalaisen uskonut IKINÄ RYHTYVÄN! Mutta veini ryhtyi! Olen aivan helvetin kateellinen (suomalaiseen tapaan), kaikille paikalle tulijoille sen takia, että en voi olla Tallinnassa itse läsnä.
Veini, onko drinkkitarjous siellä sinun omassa ravintolassa edelleen "päällä"? Nääs kun käyn kuitenkin Tallinnassa jossakin vaiheessa loka-marraskuussa...
veinikretski kirjoitti:että kyseisessä ravintolassa on kielletty kaikenlaisten muiden jääkiekkojoukkuiden tunnukset kuin Rauman Lukon, paitsi yhtenä päivänä tänävuonna.
Predator kirjoitti:Jaaha. Tulen siis ovelasti "normaalisti pukeutuneena" (mitä vittua tuo vaimo tuossa vieressä rupesi nauramaan kun näki minun kirjoittavan "normaalisti pukeutuneena")... siis, tulen kapakkaasi juonikkaasti sisälle, raumalaista agenttia teeskennellen.... ja sitten siellä sinun kapakkasi vessassa vaihdan ylleni HIFK:N PUNAISEN PETOPAIDAN!
Saako tahattomaan komiikkaan sortuneet turistit ilmaisen hautapaikan Virossa?