Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 668
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Täytyy sanoa, että esimerkillisen hienosti hoidetaan järjestelyjä Viron päässä. Täällä päässä tarvitaan vielä hieman reippailuhenkeä eli rohkeasti vaan jengiä veinin huolella järjestämiin Krokettibailuihin!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Minä kans!

Jos minäkin kehtaan tulla.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
veinikretski kirjoitti:
Koko turnauksen ajan on mahdollisuus syödä Terveisin veini !
Hmm, nyt on kyllä jo sellaista houkutusta tarjolla, että saatan hyvinkin lähteä. En minä minnekkään keihäskarnevaaleihin tai "kurkista vessanpönttö" suunnistukseen osallistu mutta tuo ruokailu kiinnostaa, ja voin toki mieliksenne maljan tai pari juodakin.
Ilman henkivartijaa en kuitenkaan lähde niin, että lähteekö henkivartija mukaan ?

Terveisin koo
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Juhuu!

Vaimo antoi luvan. Tai siis sanoi "voithan sä mun puolesta mennä jos välttämättä haluat". Tiedän kyllä että se nainen-suomi käännettynä tarkoittaa että et perkele mene, mutta näyttelen kuin en ymmärtäisi.

Tällä hetkellä näyttää olevan melkoisen ketterä HPK-nelikko kasassa. (edit: Näköjään viisikko tarkemmin laskettuna, mutta sopulin ketteryydestä en osaa sanoa mitään.) Krokettipttyyn voi kaivertaa joukkueen jo valmiiksi sekä printata Olkulle protestointikaavakkeita.

Josko Turenki-osasto laittaa yv:tä niin sovitaan majoittuminen mahdollisimman kauas toisistamme sekä menopaluumatka eri laivoilla.

Ossille vinkki: muuta Irlannin lennon paluukentäksi Tallinna, problem solved!

PS. Laitetaanko veikkauslyönti 'en mä pääsekään kun kissalla on synttärit'-viestien lopullisesta määrästä?

PPS. Onko sauna? Jotta voisimme yhdistettynä pitää HPK:n mestaruussaunan ja päivittää pronssipaidat.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Aloin tuossa miettimään että pitäisi varmaan olla joukkuiden välinen ja henkilökohtainen kilpailu, tuskin siinä nyt niin kauan menee että sitä ei ehdittäisi pelata, meinaan saisi Lukkokin välillä kultaa. Ja mikäli se nyt hieman venyy niin onhan Tallinnan kuppilat kello 5 aamulla auki ja yksi kuppila on ilmeisesti tarvittaessa pidenpäänkin. Saataisiin vaikka kaksi joka jengistä niin saataisin hyvät skapat aikaiseksi. Ja sitten vielä henkilökohtainen kisa. David Krokett pytty taitaakin seisoa Tallinnan ja Nakkilan maastossa ensi vuonna, ja kierrätetään jos on tallessa, tulee muuten perkeleen hieno pytty, tekijä on minun yksi kaverini täällä, joka on voittanut muotoilussa palkintoja.

Koolle sanoisin että tervetuloa kyllä täällä henkivartijoita piisaa ja pirun hyvää ruokaa myöskin. Voihan tänne halutessaan ottaa muijan mukaan, mikäs sen estää. (vastaus edelliseen).

Ps. Lukko Kroketin Tallinnan mestari vuonna 2005, lippalakit on jo painossa ;).
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Listaus

Aikanikuluksi koostin parhaan käsitykseni tämän hetken tilanteesta osallistujista. Harkitsijat ja 100-varmat sikin sokin osallistumisjärjestyksessä. Sulussa sukupuolinen suuntautuminen.

veinikretski (Lukko)
Fläppis (Pelicans)
Evenuel (Ilves, mutta pitää myös miehistä)
TM (Tappara)
JanJ (ymmärrettävää kyllä ei kehtaa ilmoittaa profiilissa että Ässät)
Le Banner (HIFK)
Tatzka (HIFK)
fiftyeight (HIFK)
Kempes (HIFK)
punaiset lasit (HIFK)
Ted Raikas (SaiPa)
sopuli (HPK)
Jomppa (HPK)
Rosoh (TPS)
Rontti (HPK)
masaman (Lukko)
duud (Jokerit)
Riesa (SaiPa)
mikkoz (HPK)
koo (Tappara, mutta pitää myös miehistä)
Twite (HPK)

En saanut juuta enkä eitä irti seuraavien viesteistä
mtmela (Kärpät)
Olkku (Lukko)
Apassi (HIFK)
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sitten on vielä yv,nä minuun ottanut yhteyttä muutama nimimerkki, en niitä kuitenkaan julkaise diplomaattisista syistä. Niin että tässä vaiheessa jos puoletkin tulisi saataisiin jo upeat pippalot aikaiseksi, niin että ei huono.

Terveisin veini .
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Twite kirjoitti:
En saanut juuta enkä eitä irti seuraavien viesteistä Olkku (Lukko)

Nythän on niin, että itse saavun Tallinnan kautta Saarenmaan Muhun saareen veinin huvilalle, jo 05.08-05. Tosin siinävaiheessa matka on B-luokkaa, koska perheeni on vanhintapoikaa lukuunottamatta mukana. Äkkiäkös siellä kolmisenviikkoa vierähtää ja muijakin varmaan kyllästyy katselemaan veiniä ja Olkkua, joten suuntaa Nakkilaan:) Ota Twite tästä sitten selvää;)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kuulostaisipas hupaisalta reissulta. Ajankohta nyt on mitä on, eli minä tipun poissa laskuista.

Onko Urheilukanavan tai Canal+:n kanssa sovittu televisiointioikeuksista? Tuleeko lähetys suorana vai kierona? Kai sentään kunnon videoreportaasi tuolta saadaan julkiseen jakeluun?

Mukavaa matkaa kaikille osallistujille, jo etukäteen.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
koo kirjoitti:
Ilman henkivartijaa en kuitenkaan lähde niin, että lähteekö henkivartija mukaan ?

Terveisin koo

Kyllähän minä muuten, mutta luulenpa, että minulla on sattumoisin juuri tuolloin muuta puuhasteltavaa. Joudun nimittäin haikein mielin luopumaan joka kesäisestä työleiristäni ja luovutan tämän suven urakkani tilaajalle 31.8. Ja perinteisesti tuolle luovutusta edeltävälle viikonlopulle jää aina "jotain pientä laittoa" epäinhimillisistä aikatauluista johtuen, joten en voi valittettavasti vartioida Virossa henkeäsi.

Siispä suosittelisin Sinunkin jäävän kyllin pätevän päsmärin puutteessa Puutteenperälle perunannostoon. Ei elämä ole pelkkää syömistä ja puupallojen moksimista. Työ ennen syöminkejä - sano!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Rööri kirjoitti:
Ja perinteisesti tuolle luovutusta edeltävälle viikonlopulle jää aina "jotain pientä laittoa" epäinhimillisistä aikatauluista johtuen, joten en voi valittettavasti vartioida Virossa henkeäsi.

Ne aikatauluthan on tilaajalle yleensä luvattu itse, joten turha syytellä tilaajaa, kun on ensin koko kesä lorvittu. *miten niin remppaan kypsynyt*
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tämähän kuulostaa varsin reipashenkiseltä tapahtumalta, vieläkö turenkilaisten huoneessa on tilaa?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Pitikin ilmoittaa teille että kannattaa vissiin otta hirvikivääri mukaan, meikäläinen meinasi ajaa eilen hirvikolarin keskellä Tallinnaa, en tiedä mistä se oli kaupunkiin eksynyt mutta R-kioskille oli matkalla. Niinpä täytyykin laittaa sääntöihin että mikäli hirven perseenkautta menee pallo portista sisään niin se hyväksytään :)

Ps. Ja oli tosi juttu, tää hirvi homma !
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Aika hyvin on jengiä tulossa... "Kotikenttäturnaus" kun on kyseessä, niin aion kyllä itsekin olla paikalla. Pienen varauksen jätän siltä varalta jos tulee syytä lähteä Suomeen käymään juuri tuolloin, mutta 80% varmuudella olen kaupungissa ja sitä myötä messissä. Pitäähän siellä joku toinenkin Rosohin lisäksi olla Lukko-faneille Paukkusesta vittuilemassa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Erkka kirjoitti:
Aika hyvin on jengiä tulossa... "Kotikenttäturnaus" kun on kyseessä, niin aion kyllä itsekin olla paikalla. Pienen varauksen jätän siltä varalta jos tulee syytä lähteä Suomeen käymään juuri tuolloin, mutta 80% varmuudella olen kaupungissa ja sitä myötä messissä. Pitäähän siellä joku toinenkin Rosohin lisäksi olla Lukko-faneille Paukkusesta vittuilemassa.

Saat tulla auttamaan järjestelyissä, otan ihan kohta yv,n, ole varuillasi. Täällä ei asustella niin vain!

Ps. Paukkunen on olympia ainesta, kyllä näin on !
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noloa

Rööri kirjoitti:
Siispä suosittelisin Sinunkin jäävän kyllin pätevän päsmärin puutteessa Puutteenperälle perunannostoon. Ei elämä ole pelkkää syömistä ja puupallojen moksimista. Työ ennen syöminkejä - sano!
Ihan tyhmää, ihan tyhmää !
Kerrankin kun olisin päässyt Tallinnaan niin Sinä alat tuollaiseksi... paastoa ja perunannostoa...
Niin, että en minä nyt sitten vissiin voikaan lähteä ellei juhlia siirretä viikolla ;)

Terveisin koo
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Peru on Perun pääkaupunki

Twite kirjoitti:
PS. Laitetaanko veikkauslyönti 'en mä pääsekään kun kissalla on synttärit'-viestien lopullisesta määrästä?
Nopeastihan noita yleensä tulee..
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Ajatus on hieno ja kaunis, valitettavasti en pääse itse paikalle, saavun Viron kiertueelta kotiin vasta viikkoa ennen. Pitäkää kivaa...

Asumisesta sen verran että itse suosin Tallinnassa asunnon vuokrausta. Tulee halvemmaksi kuin hotelli ja on enemmän tilaa, jääkaapit yms.

Hyviä firmoja mm: www.erel.ee ja www.redgroup.ee. Muitakin hyviä on mut noi nyt tuli mieleen.

Jos joku on akselilla Kuressaari- Pärnu 18-22.7 niin kertoile, käydään vaikka kalssulla tai jtn...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
mikkoz kirjoitti:
Nopeastihan noita yleensä tulee..

Eipä näistä kannata tressiä ottaa, parikymmentä saadaan ainakin aikaiseksi että hyvät kisat kyllä saadaan aikaiseksi, hyväksytäänkö Tallinnan Pantterit kisoihin ?
Huomenna muuten lähtee paperi Tallinnan kaupunkin hallitukseen että meillä on virallinen lupa pelata siellä, lisäksi lupasivat vielä kaksi Poliisipartiota hätistelemään spurkut sun muut mahdolliset häiriköt menemään. Minua alkoi hieman hymyilyttämään, jostakin syystä. Lista lähtijöistä tulee elämään vielä pitkään, mutta kyllä täälläkin niitä kissoja on, jos haluaa syntymäpäiviä viettää.

Ps. Poliisi on ystävä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
veinikretski kirjoitti:
Huomenna muuten lähtee paperi Tallinnan kaupunkin hallitukseen että meillä on virallinen lupa pelata siellä, lisäksi lupasivat vielä kaksi Poliisipartiota hätistelemään spurkut sun muut mahdolliset häiriköt menemään.

Sivutarkkailijana sanoisin, että nimim. veinikretski on nyt tehnyt sellaisen työn, johon en olisi kenenkään palstalaisen uskonut IKINÄ RYHTYVÄN! Mutta veini ryhtyi! Olen aivan helvetin kateellinen (suomalaiseen tapaan), kaikille paikalle tulijoille sen takia, että en voi olla Tallinnassa itse läsnä.

Veini, onko drinkkitarjous siellä sinun omassa ravintolassa edelleen "päällä"? Nääs kun käyn kuitenkin Tallinnassa jossakin vaiheessa loka-marraskuussa...
 

Kyle

Jäsen
Kyllähän kunnioitus herra veinikretskiä kohtaan nousee tälläisten tapausten johdosta valtavasti, veikkaan ettei moni muu jatkoajassa pystyisi järjestämään kyseistä tapahtumaa.
Herää vain kysymys, että kukahan Viron "mattinykänen"(lue iltapäivälehtien lemmikki) tämä väinö on, kun media ja poliisipartio saadaan tolleen vaan paikalle, johonkin lätkäfoorumin tapaamiseen.

Itsehän en ole tulossa kun on ...öö..ö.. naapurin pojan kolmannet nimipäivät samana päivänä, tai jotain muuta yhtä tärkeetä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Predator kirjoitti:
Sivutarkkailijana sanoisin, että nimim. veinikretski on nyt tehnyt sellaisen työn, johon en olisi kenenkään palstalaisen uskonut IKINÄ RYHTYVÄN! Mutta veini ryhtyi! Olen aivan helvetin kateellinen (suomalaiseen tapaan), kaikille paikalle tulijoille sen takia, että en voi olla Tallinnassa itse läsnä.

Veini, onko drinkkitarjous siellä sinun omassa ravintolassa edelleen "päällä"? Nääs kun käyn kuitenkin Tallinnassa jossakin vaiheessa loka-marraskuussa...

Ei sellaisia mitä on luvattu yleensä lähdetä perumaan, ja vaikkei olisi luvattukaan niin tietenkin olisi. Koska vaan, ovesta sisään ja kysy missä on veinikretski, nimitäin henkilökunta tietää sen nimen.Sen verran kyllä mainitsisin että kyseisessä ravintolassa on kielletty kaikenlaisten muiden jääkiekkojoukkuiden tunnukset kuin Rauman Lukon, paitsi yhtenä päivänä tänävuonna.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
veinikretski kirjoitti:
että kyseisessä ravintolassa on kielletty kaikenlaisten muiden jääkiekkojoukkuiden tunnukset kuin Rauman Lukon, paitsi yhtenä päivänä tänävuonna.

Jaaha. Tulen siis ovelasti "normaalisti pukeutuneena" (mitä vittua tuo vaimo tuossa vieressä rupesi nauramaan kun näki minun kirjoittavan "normaalisti pukeutuneena")... siis, tulen kapakkaasi juonikkaasti sisälle, raumalaista agenttia teeskennellen.... ja sitten siellä sinun kapakkasi vessassa vaihdan ylleni HIFK:N PUNAISEN PETOPAIDAN!

Saako tahattomaan komiikkaan sortuneet turistit ilmaisen hautapaikan Virossa?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Predator kirjoitti:
Jaaha. Tulen siis ovelasti "normaalisti pukeutuneena" (mitä vittua tuo vaimo tuossa vieressä rupesi nauramaan kun näki minun kirjoittavan "normaalisti pukeutuneena")... siis, tulen kapakkaasi juonikkaasti sisälle, raumalaista agenttia teeskennellen.... ja sitten siellä sinun kapakkasi vessassa vaihdan ylleni HIFK:N PUNAISEN PETOPAIDAN!

Saako tahattomaan komiikkaan sortuneet turistit ilmaisen hautapaikan Virossa?

Ei hätää dobermanini haistaa jo kaukaa mahdolliset vilpin tekijät, kun aloitte minua niin perkeleesti kehumaan niin taidan hoitaa vielä Suomensuurlähettilään lyömään kisojen avauspallon, no se on huomisen juttu ! Kuka haluaa lyödä vetoa ?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Onkos täällä jo kuinka moni varannut majoitusta? Jos kiinnostaa esim. kahden/miljuunan hengen huoneessa majoittuminen, niin yv:tä vaan tähän suuntaan. Itse en siis ole mitään vielä varaillut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös