Sv veinikretski kirjoitti:Vakava kysymys, missä on tekarit ?
veini
Mä sain ne kaksi laatikollista niitä kolpakoita, sen paidan ja mailan. Muuta en saanut. Ja tästä menen kyllä ihan takuuseen.
-E-
Sv veinikretski kirjoitti:Vakava kysymys, missä on tekarit ?
veini
Niin, todellakin kävi niin, että Vujtek-lakana vietti ensimmäisen yönsä yksin Neuvostoliiton alueella. Siellä, jossa Neuvosto-Venäjän pommikoneet ja hävittelijät lentelevät kuin Ikaros konsanaan taistellen Suomen rokettimaajoukkuetta vastaaan. Mutta onneksi siis ko. esine on herran hallussa, vaikkakin siis raumalaisella.ervatsalo kirjoitti:Niin, mainittakoon, että kyseessä on jo sen tason kulttiesine, että kyllä itku pääsee, jos ko. lakana hukkaan joutuisi. Korkein totuushan on, että kaikkinaiset rökälehdinnät ja muut juhlimiset ovat kuin pilvinen päivä ilman jossain repsottavaa Vujtek-lakanaa.
Ja ompa ko. lakana tarjonnut ja turvannut monelle reissussa väsyneelle pienelle kulkijalle turvaansa ja makeat unet.
E kirjoitti:Mä sain ne kaksi laatikollista niitä kolpakoita, sen paidan ja mailan. Muuta en saanut. Ja tästä menen kyllä ihan takuuseen.
-E-
sopuli kirjoitti:- Miten ihmeessä nimim. White saa sormensa mahdutettua yhdelle näppäimelle?
sopuli kirjoitti:- Miksi nimim. Fläppis varasti ainoan hammastahnani? Arvaa oliko kiva ylläri aamulla?
sopuli kirjoitti:- Miten turenkilaisista lähtee niin paljon ääntä?
sopuli kirjoitti:- Miten kliinisessä toimistotyössä voi tulla näin hiki?
sopuli kirjoitti:- Kenen kaikkien kanssa löin vetoa? (Fläppis, Master God...?)
Sv veinikretski kirjoitti:Suurena uutisena ilmoitan että Davidin tekarit on löytynyt, ruotsalainen turisti oli istunut niiden päälle taksissa, taksivälityksen tyttö meinasi kuolla nauruun kun selitti asiaa minulle.
Sv veinikretski kirjoitti:Lisäksi onnittelen Turenkia, teillä on sitten kuulemma MM-kisat ensivuonna, näin ainakin venäjänkielisen teeveen aamulähetyksen mukaan, olisiko Fläpä ihan itse ilmoitanut tapahtumasta. On se upeaa että joku jaksaa järjestää, (kuolen nauruun). Niin että lakana ja hampaat ovat nyt sitten tallessa, kaksi yksinäistä yössä ovat löytyneet.
Venäläiset varmaan voivat lähetyksen lähettää kaikkien katseltavaksi, niin ainakin luulen, Fläpä hoida homma jos sinulla on osoite. Niin että uutiskynnys tuli ylitettyä, odotan mielenkiinnolla vielä lehteä joka ilmestyy kohta puolen !!
Meikäläinenkin osti pari keissiä lonkeroa mutta eipä ole näkynyt..Twite kirjoitti:Kerho-lippis katosi, joku teistä ilkeistä vandaaleista varmaan vei sen tuhmuuksissaan.
PS. Pekkanen on helvetin hyvä keksintö.
mikkoz kirjoitti:Meikäläinenkin osti pari keissiä lonkeroa mutta eipä ole näkynyt..
Sv veinikretski kirjoitti:Suurena uutisena ilmoitan että Davidin tekarit on löytynyt, ruotsalainen turisti oli istunut niiden päälle taksissa, taksivälityksen tyttö meinasi kuolla nauruun kun selitti asiaa minulle.
Terveisin veini, tuli sitten kännipäissään laitettua nimppariin tittelit eteen.
Kyllä, eli testasin bussin nukkumis ominaisuuksia, mitkä osoittautuivat odotettua paremmiksi, sen sijaan juomia en kehdannut esimaistaa, joku olisi voinut tulkita moisen käytöksen moukkamaiseksi.Evenuel kirjoitti:Muistaakseni muuten sovittiin, että caddien tehtäviin kuuluu varmistaa pelaajan mahdollisuus levätä paluumatkalla. Ei siinä mitään, sain kyllä otettua rennosti erittäin hyvin, mutta siihen ei kyllä caddiellä ollut osaa eikä arpaa. Vai ajattelitko, että jos kerran juomatkin pitää esimaistaa (jota et muuten tainnut kertaakaan tehdä), niin pitää sitten kokeilla onko turenkilaisten bussissa saavutettu unenlaatu pelaajalle sopivaa? :D
Oli helppoo olla maailman parhaan krokettajan ja muutenkin hlökoht suosikki pelaajan käddinä. Kiitos siitä.Evenuel kirjoitti:Äh, mulla oli maailman paras caddie, ehdottomasti.
Paitselo kirjoitti:Ja miksi tämä turnaus ei näkynyt Eurosportilta, minä vaan kysyn?
E kirjoitti:Nyt pitää kysyä ihan vielä sekä Sv veiniltä että joukkueelta - myös tietysti ensi viikonlopun golfkisajärjestäjältä, saako valmentaja käyttää kultaista krokettimailaa Jatkoajan golfkisoissa putterina? En haluaisi rikkoa mitään mailankäytön sääntöjä, joten haluan varmistaa asian.