Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 699
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Joukkueen valmentaja hioo kisakuntoa parhaillaan. Huomenaamuna vain tanskalainen aamupala naamaan ja satamaan. Pitäisi pakata vielä hammasharja, passi on jo pakattu.

Ja sellaisia terveisiä edelliselle kirjoittajalle (menisikö Kannelmäkeen?), että iso käsi tässä pitää veinille antaa. *iso käsi annettu veinille*

Ainakaan itse en tunne osallistujista kuin Niken, hänetkin vain pari kertaa tavannut, että eiköhän tämä tutustuessa mene. Ja valmentaja takaa, että kaikkemme teemme, että Rontti saa naisen. Niih. Igor on varattu, joten hän on kiltisti. Valmentajan käsky.

Huomiseen, arvon toverit. Kiitokset etukäteen kaikille paikalle saapuville.

P.S. Toivottavasti JanJ:lla ei ole mitään isompaa hätää. Ehdotan kuitenkin, että JanJ:n sijaan stendarin paikalle tuo Evenuel, kun hän kerran kessuttelee muutenkin.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
E kirjoitti:
Ja sellaisia terveisiä edelliselle kirjoittajalle (menisikö Kannelmäkeen?), että iso käsi tässä pitää veinille antaa. *iso käsi annettu veinille*

Ei ihan Kannelmäkeen kyllä. Iso käsi Veinille täältäkin. Huomenna tulee kahdella kädellä ;)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Ja valmentaja takaa, että kaikkemme teemme, että Rontti saa naisen. Niih. Igor on varattu, joten hän on kiltisti. Valmentajan käsky.
En olisi Rontin naiseksi ruvennut ilman tuota käskyäkään, mutta kiitos huolenpidosta.

Aika väsynyttä alkaa olla, pitänee nukahtaa muutamaksi tunniksi. Nähdään bussissa/laivassa/Olümpia-hotellin edessä/ties missä/ei missään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
E kirjoitti:
Ja valmentaja takaa, että kaikkemme teemme, että Rontti saa naisen.
Jopas jotakin, kylläpä valmentajelijan rooli on muuttunut sitten viime maaottelureissun. Siinähän sitä olisikin tekemistä, mutta toisaalta, ihan niin kuin Fläppiskin, minäkin tulen kyllä molemmilla käsillä ihan sujuvasti.

Eli kerätkää se kolehti vaikka meikäläisen juominkeihin, niin kaikilla on paljon kivampata.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kalkkiviivoilla kaadun

..eli passaan. Enkä edes yritä selittää, että on kiireitä, koira kuoli tai jotain vastaavaa. Tuli vaan ylivoimainen este liikkua minnekään tsadista. Möhellän privaa veinille ja sopulille käytännön jutuista. Olisi ollut todella nastaa tavata Olkkukin. Ja sopuli. Ja.....(oikeesti en lähde siksi kun arvoituksellinen girlzilla ei ole mukana siskoineen, jumalauta zilla, mä luotin suhun! ). But a man's gotta do what ..jne. veini; toivon näkeväni sut joskus lahden tällä puolen. Tsekkaa otteluohjelmasta HIFK-Lukko ja saavu tänne? Esittelen kaupunkia = Hadankaa ja Nordiksen jäähallia ja toimin muutenkin kelpo isäntänä. Hadankan vessa on mielenkiintoinen - kapeassa tilassa on melkein pakko pommittaa suoraan alaspäin, joten screenit jäävät vähemmälle! Onko vessan seinien kaventaminen tulevaisuudessa kapakoiden vastaisku raidoittajille? Asia vaatii vastatoimenpiteitä ja uusien tekniikoiden opettelua, joista voimme keskustella livenä. Sama koskee Olkkua, etkös sä Lukko-fäni oo? sopuli - olisi ollut nastaa tavata, hämeenlinnalainen viritys puree muhun aina. Mutta nyt ei kerta kaikkiaan käy, meillä on aivan täyttä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olen ylettömän hämmästynyt, valmentajani ja Suomen ykköskoutsi Olkku tempaisi yöllä Tallinnaan ja väitti minun olevan "saatanan raakile" pisti minut vielä yöllä 16 kilometrin lenkille nöyryyttä etsimään. Perkeleen nakkisilmä, olisi tässä ollut muutakin tekemistä !

Paidat saapuivat ja yhtään virhettä ei ollut, ainoastaan turnauksen logot eivät paitoihin olleet painettu, sen voi kyllä antaa anteeksi, syystä että muuten on kaikki ok. Olutta on jäljellä 15 tuoppia ja aamuun mennessä pitäisi etsiä uusi sposori ?

Ps. Olkku mulkku mulkoilee sen verran murhaavasti, että taidan mennä painamaan kuudennen kerran, mutta mitä......
 

Kaima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko nyt käynyt niin että kaikki huomiselle (tämänpäiväiselle) turneelle osallistujat ovat jo nukkumassa? Nyt on todellakin viimeinen hetki herkistellä ja hakea optimaalinen suorituskunto spektaaakkelia varten. Itseäni hieman huojentaa tieto, että Turengin kirkkain kärki on jo onnellisesti untenmailla (ehkä). Oma vastuuni sekä Caddiemasterina sekä joukkeen psykologina saa pohtimaan omaa vastuunottokykyäni aivan uusin silmin. Mutta niinhän se aina on että, kun aikaisin aloittaa, niin voi myöhään lopettaa... Tänään nähdään!

ps. Veini, voitko lähettää mulle sen uuden rataprofiilin mun PDA:han, niin saan sen koodattua mun "mailaan"
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
bozik kirjoitti:
Olen suurella mielenkiinnolla seuraillut tätä krokettiketjua ja siihen liittyviä järjestelyjä. Pakko on tuoda esiin ihailuni JA:n kirjoittajien valmiuksista erilaisiin koitoksiin. Ja mikä tärkeintä, veinin itseään säästämätön uurastus asian eteen, kerrassaan kunnioitettavaa. Olen varma että saatte kunnon skabat aikaan ja toivotan Suomen ja Jatkoajan maajoukkueelle mitä parhainta menestystä ! Suomen lippu liehuu Eiffelin juurellakin.

Ps. veini, osaatko laittaa kyyhkysestä/pulusta muonaa. Yksi istuu juuri noin 30 cm päästä minusta (tosin ikkunan toisella puolella). Aika pullean näköinen, kait totakin voi syödä, vai täh ?

nimim. reseptiä kaipaava

Pulun valmistus on suhteellisen helppoa, keitetään kahdessakymmenessä litrassa vettä, jonka jälkeen otetaan tukeva heittoasento. Ensin heitetään se jäähdytetty pulu niin perkeleen pitkälle kun käsi kestää, jonka jälkeen suosittelen myöskin kattilan joko täys-sulatusta( että haju lähtisi) tai sitten mahdollisimman syvälle kaivamista, itse myöskin vielä varmistaisin asian virtsaamalla kuuden metrin maakerrostuman päälle.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
veinikretski kirjoitti:
Pulun valmistus on suhteellisen helppoa, keitetään kahdessakymmenessä litrassa vettä, jonka jälkeen otetaan tukeva heittoasento. Ensin heitetään se jäähdytetty pulu niin perkeleen pitkälle kun käsi kestää, jonka jälkeen suosittelen myöskin kattilan joko täys-sulatusta( että haju lähtisi) tai sitten mahdollisimman syvälle kaivamista, itse myöskin vielä varmistaisin asian virtsaamalla kuuden metrin maakerrostuman päälle.
Mä arvasin et kokkiin voi luottaa.

ps. Ja näitä sulkia saa näköjään syljeskellä pidempäänkin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei jaksa lukea eilisiä viestejä. Turenki lähtee NYT kohti Tallinnaa. Lukekaa lehdestä loput ruipelot.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No niin, ei kai tässä muukaan auta kuin antaa kitaran ja kitarisojen laulaan vaan.

Anteeksi äiti jo näin etukäteen. Poikasi ei tarkoita mitään pahaa.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
E kirjoitti:
P.S. Toivottavasti JanJ:lla ei ole mitään isompaa hätää. Ehdotan kuitenkin, että JanJ:n sijaan stendarin paikalle tuo Evenuel, kun hän kerran kessuttelee muutenkin.

No minä JanJ:n 'korvaajana' heitin kyllä reppuun muutaman stendarin ja tikkuaskin vaikka en kessuttele. Joten eiköhän tulta löydy!

Uuh, miksi en muistanut että lahjattomat harjoittelee ja jättänyt treenejä eilen väliin. Apuva, mitähän tästä päivästä vielä tulee...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt lähtee. Ei muutakuin kisajuoma käteen, alushousut mallia pitkät ojennukseen ja matkaan!

Tänään on voittava fiilis. Siinä saa Ollet ja Vladislavit tehä huolella työtä, jos meinaa meiät piestä.

"Tahallaan rasvamonttuun ajatti"
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Hyvää huomenta sadat ja tuhannet fanit, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. On juhlapäivän aika ! Tulemme aika ajoin tiedottamaan päivän tapahtumista. Yksi huvittava virhe on sattunut paitojen painatuksessa, E,n paitaan on painettu nimi tai kirjain etupuolelle (he he). Se ei ollut todellakaan minun ideani. Raumalle terveisiä ja Metsästäjälle, ollos huoleton poikas valveil on.

Tulemme panostamaan Olkun mukaan voimakkaaseen ohjauspeliin, ohjaamme pallot porteista läpi ja kohotamme 26 kiloisen kultaisen mailan kohti Länsi-Suomea ja karjumme kuin karhut. Tässä vaiheessa päivää en muuta kirjoittele, olemme kunnossa ja Tallinna odottaa kansainvälisiä kisavieraita. Yleisöä näyttää kerääntyvän kisapaikalle tasaisena virtana. Tallinna Hymyilee meille.....joku jopa nauraa.

Raportteja tulette saamaan pitkin päivää, aina kun on jotakin kerrottavaa, Tidolle ja muille faneille terveisiä. Maila odottaa Raumalle lähtöä, ja Tidon hommaamaa jalopuukaappia.

Tervesin Sv veini.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Voisiko ÄrYyn väki katsella sitten ympärilleen josko niitä uusia balttialaisvahvistuksia vielä löytyisi? Herrat Lahe Viin ja Talu Viin voisivat tulla aluksi ainakin traiautille. Lippukassalle Helyn kaveriksi voitaisiin harkita jotain pitkäsääristä Eestipääskyä, mallia Tuulik Saaremaa.

Miten sanotaan eestikeelellä "Jätä se aasi liekaan ja tuu juomaan miesten kanssa viinaa?"
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Annan tilanne tiedoituksen laivaolosuhteista, maajoukkue ja muukin ryhmä on jälleen kokonaisuudessaan hereillä, yksi sammui linja-autoon matkalla mutta nyt hänkin on taas pelissä mukana, (ainakin jonkun aikaa). Eestin kapteeni soitti ja väitti ettei tiedä mitä on tulossa pelaamaan, ihme mies ? Olkku juo takapihalla olutta ja minä joudun myöhemmin vetämään jengin kiinni kaksin käsin. Kun kännissä ei autoa ajella. Heiluvat muuten omien mailojensa kanssa laivalla, näin raportoi minulle Jomppa. Käski myöskin piilottaa kaikki tulitikut ja sytkärit. Taitaapi tulla aikas pileet, niin ainakin arvelen.

Ps. Kun tietoa tulee, niin raportoidaan lisää.

Terveisin Sv.veini
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ratamestarin info:

Olen kuusituntia pähkäillyt ja rakentanut maajoukkueolosuhteisiin soveltuvaa rokettirataa. Nyt rata on valmis, suurvisiiri on sen hyväksynyt ja informoinut radasta meriteitse saapuvaa pelaaja- ja kannattelija joikkiota.

Rata on asteeltaan v.v.v. Eli, vaikea, vaativa ja vittumainen. Pituutta radalta löytyy tasan 70m (kansainvälisen standardin mukainen) portit ovat hankalasti osuttavissa ja osa sijaitsee golfista tutussa karheikossa.

Nyt vain odottelemme kilpailijoiden kirolua ja mailanpätkiä.

valmentaja/ratamestari
Olkku
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Millainen keli Tallinnassa on, onko yhtä lämmin ja aurinkoinen kuin stadissa? Entäs Jatkoajan porukka, onko kisakunto kaikilla edelleen huipussaan? Onko vastustajat uskaltaneet paikalle? Koska odotettavissa ekoja tuloksia?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Virallinen lehdistötiedote nro.5

Lehdistöpäällikön ominaisuudessa esitän seuraavan virallisen lehdistötiedotteen.
-----------

DKPHQ 27.8.2005

Kisavieraat ovat saapuneet paikalle, samoin maajoukkueet. Kaikki on valmista suureen urheilujuhlaan. Tätä ei ole tavattu vielä urheilevan maailman keskuudessa. Ensimmäinen David Krokett Kap on alkamassa.

Turnaus aloitettiin muodollisuuksilla. Kaikille maajoukkueille sekä heidän faneilleen jaettiin kilpailupaidat. Tunnelma tiivistyi silminnähden. Kun paidat oli jaettu juhlallisin menoin, siirryttiin varsinaisiin kuninkaallisiin juhlallisuuksiin. Ensimmäisenä esiin kannettiin yksilökilpailun voittajalle jaettava, haluttu, Kanadasta asti paikalle tuotu palkinto - kultainen 26 kg painava kultainen krokettimaila asianmukaisin laatoin (vrt. Calder Trophy) varustettuna. Voin toimituksen puolesta vakuuttaa, että tässä vaiheessa kisavieraiden suut tipahtivat kisa-areenan nurmikolle. Mutta vähänpä tiedetiin - lisää oli luvassa. Seuraavaksi juhlapöydälle kannettiin keltainen, Ranskan ympäriajon jäljittelemä, paita joka odottaa voittajaa. Viimeisenä todellisena pommina paikalle tuotiin, kuulkaa palstaveljet ja seuraajat ympäri maailmaa, itse David Kroketin huulia komistaneet tekohampaat. Ja futurista kuvaa mukaillen, aidossa typpinesteessä. Voitte kuvitella kuinka tässä vaiheessa kansa kohahti, eikä ole toipunut siitä vieläkään.

Suomen maajoukkue pääsi myöskin tutustumaan rataan sekä uhkaavimpaan kilpakumppaniinsa Venäjään. Valmentaja-päällikkö E:n mukaan rata näyttää vaativalta, mutta täysin joukkueen kykyjen mukaiselta. Venäjän joukkue sensijaan näyttää perinteiseltä ns. kaikki-mulle-heti joukkueelta. Kaverit on rumia kuin perkele, mutta niiden tytöt. Herran jumala. Lehdistön edustajat sekosivat yksitellen katseltuaan näitä kaunottaria. Pahimmin koukussa tuntuu olevan nimimerkki Fläppis, jolta saatiin äsken pikalausunto paikalta:

"Jos tuota venäläisnaista en saa, niin tulette tuntemaan että Fläpä on saletisti satamahotellin suihkuhuoneen jojossa."

Säälittävä kuolaava kaveri kaikinpuolin. Toimitus ei voi hyväksyä moista antautumista vaikka kunnioittaakin sitä. Sillä totta tosiaan toimituskin on nähnyt tuon naisen. Jumalatar maan päällä.

Yksilökisa on käynnistämässä ja pyrimme raportoimaan sen tuloksista heti kun kilpailu on päättynyt, parhaassa tapauksessa sen aikana. Viimeisenä lopullisina sanoina haluamme todeta, että Suomen joukkue näyttää niin fyysisesti kuin taidollisesti Venäjän vastaavaa paremmalta.

Täällä DKPHQ, Taros Kusaamanlahti, Tallinna

-------

Piru vieköön kun oli panettelevan oloinen viesti toimitukselta, mutta he tietänevät mitä tehdä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Virallinen lehdistötiedote nro.6

Täältä tullaan seuraavan lehdistötiedotteen voimalla:

-----------

DKPHQ 27.8.2005

Yksilökilpailu on täydessä käynnissä. Nim. Taasa näytti ensimmäisessä erässä kuka on valtti viimeisillä metreillä. Taasa levitti suorituksensa täydelliseen tikkiin ja otti pojilta suihkukääreet. Taasen kuiltimamo otti tuvan nurkassa voiton tosi-imussa. Valtaosa kilpailijoista on levinnyt pitkin kenttää, mutta nim. White on on ottanut ulostaakseen koko kisajärjestyksen.

Täälllä DKPHQ, Tallinn

-----------

Lehdistöpäällikkö Fläppis ottaa kaiken vastuun sanotusta...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Virallinen lehdistötiedote nro.7

On seuraavan lehdistötiedotteen aika:

--------

DKPHQ 27.08.2005

Juuri on esitetty Maamme laulu ja sama venäjäksi. Nyt on tosimittelön aika. Laula naaras, laula naaras!

T'äällä DKPHQ;ters Tallinna
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Tässon nyt jotain mätää. Siis tähän mennessä ei edes kirjoitusvirheitä noissa raporteissa. Pahalta näyttää.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt alkaa niitä virheitä tulemaan, Suomi johtaa maaottelua ja vettä tulee kuin Esterin sieltä. tunnelma on kuitenkin loistava. Yksilökipailussa veini on jatkossa toisella sijalla, tosin alan olemaan hieman kännissä, pakko kuitenkin ottaa pokaali tai maila kotikonnulle. Perkele taistellaan voitto kotiin.

Terveisin veini .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös