Yritän tässä karmeassa krapulassani sen verran kommentoida että Suomi voitti, pisteet menivät kuulemma tasan Eestin joukkueen kanssa. Jotakin häikkää ainakin muijan puolesta asiassa oli, siitä ei kuitenkaan vielä pariinpäivään puhuta;) Kiroilee jotakin Eestiksi josta kaikesta en saa selvää, lisäksi kello kuusi kotiin tulo ei oikein varmaankaan miellytä.
En ole mikään kielipoliisi, mutta kopiotuani Fläpän raportin olen havaitsevissani pari kirjoitus virhettä tekstissä. Kilpailut onnistuivat muuten hyvin, mutta yksilökilpailun voittaja ei koskaan selvinnyt. Olin itse kuitenkin kovissa asemissa, ilmesesti Turengin akseli halusi ettei sitä pelatakkaan loppuun. Joku unohti mailansa ja joku toinen teräsvahvistetun kroketti kengänsä, ai oliko jengi tosissaan OLI. Tapahtuma onnistui niin kauan kuin muistan loistavasti, sitä mitä perästä tapahtui ei ole tietoa. Palkinnot kuitenkin lähtivät Suomeen ja Turengi lupasi järjestää seuraavat kisat, upeaa. Taloudellisti kisat menivät nahkoineen, hyvä niin. Kaikki oluet menivät jotka olivat, elikkä 490 olutta ! (Hu Hu).
Kaiken kaikkiaan täytyy sanoa että olipa upeat kisat, porukka oli todella mukavaa ja venäläiset ja eestiläiset tulivat hyvin toimeen keskenään, pois luettuna tietenkin lopun tuomari konfliktia josta keskustellaan vielä pitkään, ainakin täällä kotona. Palkinnot ovat Turengin käsissä luultavasti, ja David Kroketin ylätekohampaat. Kultainen maila on siis matkalla kotisuomeen mikäli joku ei ole niitä hävittänyt ? Olisikin mukava tietää onko ne mahdollisesti tallessa ?
Otin Suurvisiirin etukirjaimet käyttöön koska onnistuin synnyttämään toivottavasti tapahtuman joka tulee jatkumaan.....
Terveisin Sv veinikretski, ja karmea kankainen.