Kertokaapa Turun veljet ja siskot heinäkengälle.
Onko TPS markkinoinut 2000-luvulla kiekkokouluja Tamin nimellä ja onko Tami itse ollut jotenkin mukana hommassa?
Vai onko Tami järjestänyt omaa kiekkokoulua Impivaarassa kuten hän eilisessä haastattelussa kertoi?
Onko kuitenkin niin että Tami puhuu kukkua?
Haluaisin olla epäilykseni kanssa väärässä.
Arvoisa
@Bat79, omankin arviosi mukaan ehta heinäkenkä. Näin Heidekenin omana poikana voin melkoisella varmuudella sanoa, että TPS ei ole markkinoinut 2000-luvulla kiekkokouluja Tamin nimellä, yake my word. Samaan hengenvetoon uskallan myös väittää, että hän ei ole niissä kekkereissä ollut mukana millään tavalla.
Kiistatonta on tosin se, että mestari on ollut merkittävässä roolissa paikallisen valtalehden tukemissa urheilukouluissa, joista jääkiekko on ollut yksi ensimmäisiä. Koulujen "rehtorina" toimi Juhani Wahlsten (r.i.p.), koulut alkoivat Kupittaalla 70-luvun lopulla ja jatkuivat tässä muodossaan pitkälle 80-luvulle Impivaarassa. Diplomeissa oli näiden kahden nimen lisäksi myös Ilkka Mesikämmenen sekä Jorma Valtosen/Urpo Ylösen puumerkit. Myöhemmin on Turussa toki ollut vaikka mitä kiekkokouluja, mutta Manulla on silloin ollut maailmanvalloitus kiivaimmillaan enkä varmuudella pysty sanomaan hänen mahdollisesta roolistaan niissä.
Kaikkein vähiten minulla on sanottavaa 70-luvulla Forssassa järjestetyistä Koho / Pro Hockey Schooleista, joissa hän on varmasti aurannut ladun auki perässähiihtäjien tehtäviä helpottaakseen.
Tästäkin kokonaisuudesta voinee todeta, ja toteankin, että pelkkää paskaa ei mestari suustaan suolla, mutta (nykyisten) tapojensa mukaisesti värikynää vedetään todella paljon enemmän kuin lääkäri on määrännyt.
Jos joku muu kuin Tamminen itse osoittaa väitteeni vääriksi, niin... no, kyllä te tiedätte.
BR Sepe72