Voi helvetti, näitä viestejä lukiessa tuntuu että Tami olisi kuollut, samanlaista muistelua ja fiilistelyä ukkelista kuin mitä jonnekin RIP-ketjuun tulee kun joku julkimo on kupsahtanut. Vielä kun tosiaan aika kummallisesti tuli lukko Tamin edelliseen ketjuun, ja päivityksiä ei kuulemma somessa ole ollut, niin sitä tosissaan jo alkoi valmistautumaan elämään maailmassa, jossa ei ole Juhani Tammista. Onneksi sen aika ei kuitenkaan ole vielä!
Haluaisin ilossani kirjoittaa tähän joitain Tammisen itse itselleen lanseeraamia hokemia, mutta en uskalla koska herra Jatkoaika saattaa kokea senkin taas vanhuksen kiusaamiseksi. Sen sijaan kirjoitan: Hyvä Juhani Tamminen, minä pidän sinusta ja toivon sinulle kaikkea hyvää! Corey Elkins ja jääkiekko, siinä vasta pari!
Haluaisin ilossani kirjoittaa tähän joitain Tammisen itse itselleen lanseeraamia hokemia, mutta en uskalla koska herra Jatkoaika saattaa kokea senkin taas vanhuksen kiusaamiseksi. Sen sijaan kirjoitan: Hyvä Juhani Tamminen, minä pidän sinusta ja toivon sinulle kaikkea hyvää! Corey Elkins ja jääkiekko, siinä vasta pari!