Mitä helvettiä?! Onko kakkosketju uusi normaali? Oh my fucking god. Nyt hereillä! Take My word!
Kiitos viesteistä ja ketjun nostoista!! In case epäselvää, tämän ketjun osalta taakse jääneen 2:s sivun hulppeissa maisemissa on myös ketju Otsikolla : " Jatkoajan kesäuros 2024"!! Äänestys käy kuumana kuin Narvin kiuas , vastakkain järjestelmän ehdokkaat ja muutosehdokkaat; asetelmana klassinen järjestelmä vs. urheilu -niin se vaan menee!! Nille äänestäjille ,jotka eivät ole vielä päätöstään tehneet tiedoksi: please katsokaa musiikkivideo otsikolla : " Tammisen saunatanssi" ette tule pettymään - take my word" !! Itse olen kansalaisvelvollisuuteni täyttänyt ja äänestänyt Kuusamakujan ( #79) ja Turhamakujan ( Turhis) asukkaita -take my word!! Br AB, Lion # 79 entusiasti, veronmaksaja ja äänestäjä Suomen Oulusta!!Kaikki kesälomalla, myös maestro itse? Haapaluodon merellisissä maisemissa, pitkäsiima tiukkana?
Damn right my friend!! Lyhyttä ja ytimekästä -ei munkkilatinaa!! CCPäivän prinsiippi: Tämä ketju kuuluu vain ja ainoastaan ykkössivulle, take my word!!
Damn right, my friend!! Oulu kuulee " loud and clear" ja in case epäselvää; Mika Aaltola valittiin europarlamenttiin -take my word!! Meidän " Don Tami" suurkuluttajien ja entusiastien on helppo päätellä mistä on kyse; VOITTAVA jo pidemmän aikaa käyty kampanja ja Lion #79:N tuki -you cant beat that!! Lisäksi " molemmin puolinen arvostus" ( kts. linkki -siellä lisää!!) Toivotan Mikalle tsemppiä europarlamenttiin!! Keep rocking & winning!! Br, AB, maakunnan veli, politiikan suurkuluttaja ja entusiasti Suomen Oulusta!!Kakkossivu on hiirten hommaa!! Nyt herätys veljet ja siskot!! Kuuleeko Turku, Oulu, Tokio, to name a few!!
Kova juttu Team Aaltolalta!! Luonnollisesti myös Turun oma nainen Li Andersson ääniharavana jatkoon!! Turku ja Oulu rokkaa, take my word!!Damn right, my friend!! Oulu kuulee " loud and clear" ja in case epäselvää; Mika Aaltola valittiin europarlamenttiin -take my word!! Meidän " Don Tami" suurkuluttajien ja entusiastien on helppo päätellä mistä on kyse; VOITTAVA jo pidemmän aikaa käyty kampanja ja Lion #79:N tuki -you cant beat that!! Lisäksi " molemmin puolinen arvostus" ( kts. linkki -siellä lisää!!) Toivotan Mikalle tsemppiä europarlamenttiin!! Keep rocking & winning!! Br, AB, maakunnan veli, politiikan suurkuluttaja ja entusiasti Suomen Oulusta!!
Mika Aaltola on Instagram: "Kiitos ”Tami” Juhani Tamminen! Molemmin puolinen arvostus! #jääkiekko"
856 likes, 14 comments - maaltola on December 10, 2023: "Kiitos ”Tami” Juhani Tamminen! Molemmin puolinen arvostus! #jääkiekko".www.instagram.com
Niin se vaan menee!!
Damn right, my friend!! Veli @Maakunnan veli tuttuun tapaan jälleen ytimessä ja iskemässä kiekkoa pussiin, eipähän yllätä -take my word!! Itse olen juuri lähdössä juhannuksenviettoon mökkimaisemiin ( Etelä -Lapin hulppeat maisemat) ja maanteillä liikkuessani en todellakaan halua nähdä " maanteiden sankareita" kuskin paikalla ,lippa vinossa, Kukko huulessa ja ylinopeutta mittarissa -OMG sanon minä!! Jätetään ne mahdolliset juomapuuhat saunan , terassin, riippumaton etc. yhteyteen ja pidetään toisistamme huolta!! Vanha viisaus pätee näilläkin pelikentillä ( moottoriajoneuvot) , " jos otat, et aja" -Simple as that!! Yksittäisen " järjen jättiläisen " juhannushuvit eivät saa mennä YHTEISEN TURVALLISUUDEN edelle -niin se vaan menee!! Tributehommissa ( years in business) käytämme termiä " Minun peli vs. meidän peli"- se on joukkuepelaamisen perusprinsiippejä toivottavasti myös Team Finlandin osalta tänään, huomenna ja ylihuomenna!! Joten siinä -järjenkäytön hengessä ; " Have A Great Juhannus " and " Enjoy it!!" Br. AB, Lion # 79 entusiasti, veroa maksava juhannuksenviettäjä , maltillinen Kukon kuluttaja ( ei suurkuluttaja) & Team Player Suomen Oulusta, maakunnan veljiä itsekin " to name a few"Jos kuitenkin taktiikkasi nesteytyksen suhteen on " pullo Kossua raakana", niin suosittelen jättämään veneilyt osastoon " No Show", ettei vaan " veljet" Ahti, Iku-Turso etc.. pääse antamaan poikittaista. Ympäripäissään saunan kautta uimaan on myös yhdistelmä, jossa lopullinen " hit the sack" voi olla lähellä. Slow and steady, gets you ready, pätee näilläkin pelikentillä kaikilla mittareilla!!
Kiitos samoin sinulle!! Kuulut aina jatkoajan ykkösketjuun, keep rocking!!Hyvää Juhanin päivää!
Ohhoh! Kovin vaatimattomin sanankääntein Tami kuitenkin kuvaili atk-taitojaan Tivin pikkuhaastattelussa, kun mestarin kaikki verkkosivustot olivat yhtäkkiä kadonneet Internetistä:Kaikki tämän ketjun ykkösketjulaiset tietävät naturligtvis, että Maestro ei ole mikään piipertävä kolmas " tietokonemies", mutta HS tietää kertoa, että Lion#79 on ollut ATK - etujoukoissa kaikilla hektisen ITC -ajan mittareilla - simply great!!!
Tekoäly | Näiltä porilaismiehiltä ei ole aiemmin haastattelua herunut – heidän salaisiin laskuihinsa perustuu suosittu miljoonabisnes
Porilaiset Cimmo Nurmi ja Jari Kyngäs paljastavat ensimmäistä kertaa, miten syntyy Suomen suosituimman urheilusarjan SM-liigan usein kritisoitu otteluohjelma.www.hs.fi
Damn right, my friend!! Veli @Maakunnan veli tuttuun tapaan jälleen ytimessä ja iskemässä kiekkoa pussiin, eipähän yllätä -take my word!! Itse olen juuri lähdössä juhannuksenviettoon mökkimaisemiin ( Etelä -Lapin hulppeat maisemat) ja maanteillä liikkuessani en todellakaan halua nähdä " maanteiden sankareita" kuskin paikalla ,lippa vinossa, Kukko huulessa ja ylinopeutta mittarissa -OMG sanon minä!! Jätetään ne mahdolliset juomapuuhat saunan , terassin, riippumaton etc. yhteyteen ja pidetään toisistamme huolta!! Vanha viisaus pätee näilläkin pelikentillä ( moottoriajoneuvot) , " jos otat, et aja" -Simple as that!! Yksittäisen " järjen jättiläisen " juhannushuvit eivät saa mennä YHTEISEN TURVALLISUUDEN edelle -niin se vaan menee!! Tributehommissa ( years in business) käytämme termiä " Minun peli vs. meidän peli"- se on joukkuepelaamisen perusprinsiippejä toivottavasti myös Team Finlandin osalta tänään, huomenna ja ylihuomenna!! Joten siinä -järjenkäytön hengessä ; " Have A Great Juhannus " and " Enjoy it!!" Br. AB, Lion # 79 entusiasti, veroa maksava juhannuksenviettäjä , maltillinen Kukon kuluttaja ( ei suurkuluttaja) & Team Player Suomen Oulusta, maakunnan veljiä itsekin " to name a few"