Damn right, my friend!! Veli
@Maakunnan veli tuttuun tapaan jälleen ytimessä ja iskemässä kiekkoa pussiin, eipähän yllätä -take my word!! Itse olen juuri lähdössä juhannuksenviettoon mökkimaisemiin ( Etelä -Lapin hulppeat maisemat) ja maanteillä liikkuessani en todellakaan halua nähdä " maanteiden sankareita" kuskin paikalla ,lippa vinossa, Kukko huulessa ja ylinopeutta mittarissa -OMG sanon minä!! Jätetään ne mahdolliset juomapuuhat saunan , terassin, riippumaton etc. yhteyteen ja pidetään toisistamme huolta!! Vanha viisaus pätee näilläkin pelikentillä ( moottoriajoneuvot) , " jos otat, et aja" -Simple as that!! Yksittäisen " järjen jättiläisen " juhannushuvit eivät saa mennä YHTEISEN TURVALLISUUDEN edelle -niin se vaan menee!! Tributehommissa ( years in business) käytämme termiä " Minun peli vs. meidän peli"- se on joukkuepelaamisen perusprinsiippejä toivottavasti myös Team Finlandin osalta tänään, huomenna ja ylihuomenna!! Joten siinä -järjenkäytön hengessä ; " Have A Great Juhannus " and " Enjoy it!!" Br. AB, Lion # 79 entusiasti, veroa maksava juhannuksenviettäjä , maltillinen Kukon kuluttaja ( ei suurkuluttaja) & Team Player Suomen Oulusta, maakunnan veljiä itsekin " to name a few"