Hieno, aurinkoinen tiistai ( 21.05.2024) lähdössä käyntiin täällä Kuusamakujalla , osoitteessa : Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Tänne rakensimme ( rakennutimme ) vaimoni kanssa talon keväällä 1985 ; keskellä todellista perheemme " The High Seasonia " !! Olimme reissanneet non stop ympäri maailmaa: Pohjois Amerikka ( Cleveland, Phoenix ) 1975 , jolloin minä pelasin WHA liigaa ensin Cleveland Crusadersien laitahyökkääjänä numerolla # 9, useimmiten kakkosaketjussa : Pinder- Harrison -Tamminen!! Coachina Johnny Wilson , ex pelimies; jolla oli lähes 500 NHL pelin kokemus pelistä, pelaajan roolissa!! Nyt tämä ( Cleveland Crusaders 1975-76) oli hänen debyyttinsä " isossa liigassa päävalmentajana!! Sikaarit tuprusivat, värikkäät vaatteet kimaltelivat vaihtoaitiossa ja Crusadersien pelitapa oli pelkistetty äärimmilleen!! Hyvä niin, ei silloin taktiikkataulu Johnnyn käsissä kulunut, sikaarit tuprusivat sitäkin enemmän!! Jos minulla oli epäselvää, niin kapteenimme Paul Schmyr oli pelimies viimeisen päälle ja hänen kanssaan riitti aamujään jälkeen 10 min , jotta aamujään jälkeen Wilsonin kuviot tulivat selviksi!! Ketjuna minulla useimmiten Gerry Pinder- Jim Harrison - Lion # 79, joten siitä oli hyvä jatkaa!! Maalissa meillä aikakauden todellinen tähti Gerry Cheevers ; joka oli molarina parhaan päivänsä nähnyt, mutta oli " team player " viimeisen päälle "take my word!! Olin onneksi lähtenyt HIFK:N ja maajoukkueen riveistä, joten minulle oli selvää, että menestyvät joukkueet viettävät aikaa paljon myös hallien ulkopuolella!! Golfia, yhteisiä illallisia ( vaimot mukana) ; perhejuhlia isojen pyhien ( joulu, thanksgiving etc.. ) sattuessa kohdalle etc.. !! Onneksi olin jo aloittanut golfin pelaamisen HIFK:n aikana ( 1972-75) Talin kentällä ja legendaarisen " Sigge Nyströmin " antaessa perusopit tämän hienon pewlin ihmeelliseen maailmaan!! Sieltä sain ikuisen kipinän golfin ihmeelliseen maailmaan ja kipinä roihuaa vahvana edelleen!! Nyt seurana Aura Golf ja vakiokenttima täällä Turun seudulla Aura Golf ( Ruissalo ) , Harjattula ; Kakskerran saarella ja Kultaranta Naantalin upeissa maisemissa!! Näin se hieno peli - jääkiekko- on tuonut mukanaan elinikäisen harrastuksen, muusta ( ystävyyssuhteet ; ystävät, businesskumppanit etc.. ) puhumattakaan!! Tänäänkin aion tarttua mailohin, tällä kertaa talomme edustalla, johon olen rakentanut lyöntipaikan , puttingmaton ( 5 m) .. to name a few!! Joten siinä - hienon harrastuksen hengessä: Have A Great Business & Sports Day Teille kaikille arvon ystävät ympäri golffaavan maailman ; Karuizawasta ( Japan ) ; Phoenixista ( USA) aina Sveitsin ( Crans Montana ; Ranskan (Pariisi, Reims, Chamonix, Grenoble .. etc.. saakka!! Parhaina muistoina ovat mm. vapaa pelioikeus ( ikuinen greenfee) Crans Montanassa ( Sveitsi ) to name a few!! Se oli palkinto vailla vertaa ja sen taustana valmentamani HC Sierren nostaminen Sveitsin B liigasta A liigaan kauden 1987-88 päätteeksi!! Se oli temppu vailla vertaa , jota paikalliset veljet kovasti muistelevat, kun vaioni kanssa käymme vuosittain siellä viikon verran pelaamassa ja moikkaamassa ystväviä joka syksy, onhan siellä syksy perinteisesti pidempi kelien suhteen!! Joten, siinä alkavan golfkauden hengessä: Have A Great Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701, golfissa mm. Aura Golfin mestaruus 1977, Kokudo Keikaku yhtiöiden mestaruus 1979 . .. to name a few!! Have A Great Day ; Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: