Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 799 178
  • 8 835

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yksi hotelli, jota mestari on jossain määrin suosinut löytyy kävelykadulta. Scandic Plazan Bryggmansin terassilla muistan nähneeni herran nauttimassa kahvia joskus. Katseli ohi liukuvaa väkeä ylpeänä.

Myös Elämä lapselle -konsertista saan muistoja menneisyyteen, kun tsekkasin joskus Logomossa Joulumielelle-konsertin nauhoituksia. Don Tami -kaulahuivia ei voinut olla erottamatta. Hyvällä asialla oli maestro tuolloin.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Rauhallinen aamu Turun Kuusamakujalla ; osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Naapurissamme kujan toisella puolella ( Kuusamakuja 7-9 ) on - toivottavasti - Kuusamakujan " uusi sisällissota " pommituksineen ohi-ainakin toivon niin take my word!! Viime viikot on taloani vastapäätä ammutta, louhittu ja raiskattu kalliota ja luontoa tavalla, joka saa ex maajoukkuekapteenin ) Lion # 79) ja kaupungin " oman pojan " ( born Heideken) yksinkertaisesti raivon valtaan take my word!! Nyt viimeistään ( A.D.) 2023 ) minulle on kirkastunut, että täällä Turussa vallitsee " viidakon laki" , mitä tulee rakennuslupiin ja rakennusvalvontaan!! Toivottavasti kaupungin johto tulee vastaan joko privaatisti tai sitten eri seminaareissa, jossa aikaisemmin heitä olen tavannut!! Silloin käyn ottamasta " hihasta kiinni" ja kerron heille pettymyksestäni em. määräysten ja niiden " nollavalvonnan" suhteen!! Vielä kerran my fb friends!!: " On aikoihin eletty Turku nimisessä kaupungissa - take my word!! Lisää jatkossa kun olen saanut yhteyden em. viskaaleihin face to face!!Frank Sinatran ( R.I.P.) sanoin : " Style is never out of fashion" - take my word!! Br Tami, Lion # 79, ; CEO Eurotam OY, talonomistaja Kuusamakuja 5, 20900 Turku , gsm: 050 4663701, mail: juhani.tamminen@eurotam OY "

Korjaus kommenteissa:

'Ps. Osoitevirhe yllä: Oikea osoite : Kuusamakuja 6-8 ; Alex Stubbin sanoin: " Sori siitä" !! JT"
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Häneltä ilmeisesti pitää kysyä saako jotain rakennusprojektia aloittaa.
Montako rakennusprojektia olet itse aloittanut?? Zero to none , I assume!! Siinä rakentamisen rakentavassa hengessä ( Armas Puolimatka , Aimo Mäkinen , Remontti-Reiska , Rakentaja-Rane - to name a few!!!) , have a civil war day in Kuusamakuja!!!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Montako rakennusprojektia olet itse aloittanut?? Zero to none , I assume!! Siinä rakentamisen rakentavassa hengessä ( Armas Puolimatka , Aimo Mäkinen , Remontti-Reiska , Rakentaja-Rane - to name a few!!!) , have a civil war day in Kuusamakuja!!!

Thats right! Olwrt ykkäskentän velijä - tuo pullaa ja kahvia kaikki loppu !! MME Kaukalon " world class " välipalin ainekset kadoksissa !! Ja MME Kaukalo - i assume in case epäselbää missä tinanttiset leidit missä buumi

Terveisin, BR. TK
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Montako rakennusprojektia olet itse aloittanut?? Zero to none , I assume!! Siinä rakentamisen rakentavassa hengessä ( Armas Puolimatka , Aimo Mäkinen , Remontti-Reiska , Rakentaja-Rane - to name a few!!!) , have a civil war day in Kuusamakuja!!!
Härjistä puhuminen ja härkätaisteluareenalle meneminen on kaksi eri asiaa. Vähän kuin Kuusamakuja 5:een talon rakentaminen ja rakennuttaminen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta on kenelläkään havaintoa Busterin ja 100 hooksin tuomasta kalansaaliista tälle kesälle? Onko Busteria saatu edes vesille? My god!

En tiennytkään expertiisiäsi tästä kesästä !! Get out of my fukink bages !! Kahvia tarjolla mutta - pliis - soita etukäten kauramaitokin loppu ja timanttinen lady "tois puol "jokke " .
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
"Olen täysin samaa mieltä kanssasi!! Häpeällinen episodi!! Neuvostoaikainen rakentaminen kunniaan. Kai tämä uninen ympäristönraiskaaja viisastelisi sinulle kysyttäessä, että "missä kehitys??" My god-suosittelen että kysyt montako päivää hän on pelannut jääkiekkoa, puhumattakaan koutsaamisesta ympäri maailmaa pääsarjoissa lukuisten mestaruuksien ja toistuvien sarjanousujen kera; loppuu kitinä-take my word!!"
Olen tämän fb veljen kanssa samaa mieltä, take my word!! Missä kehitys, missä kunnioitus?!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Härjistä puhuminen ja härkätaisteluareenalle meneminen on kaksi eri asiaa. Vähän kuin Kuusamakuja 5:een talon rakentaminen ja rakennuttaminen.
Sorry, en tiennytkään taustaasi matadorina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, JAYK#79
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sorry, en tiennytkään taustaasi matadorina!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, JAYK#79
En tiennytkään taustaasi härkänä. Syyllistyn ehkä henkilöllisyyden arvuutteluun, mutta ihan kuin olisit ollut ruokalistalla eräässä hyvässä pihviravintolassa Malagassa.
 

JKyykka

Jäsen
Hävettää niin paljon, kun en ole postannut tänne koko kesässä, että en edes pystynyt kirjoittamaan itse pahoitteluviestiä. Pyysin apua ChatGPT:ltä.

Moi kaikki Jatkoajan kovat Tami-fanit!!!

Anteeks, että mä oon ollut niin hiljaa täällä viime aikoina. Mä oon oikeesti suuri Tami-fani, mutta jotenkin on mennyt koko kesä ohi ilman että olen antanut kunniaa tälle suurelle legendalle omilla viesteilläni. Se ei oo ollu oikein, ja mä lupaan, että jatkossa olen aktiivisempi!!! OMG sanon minä!!

Tää päivä on 8.9.2023, ja täällä Turun Kuusamakujalla aurinko paistaa kuin TPS:n mestaruusvuosina!!!!!!!

Mä oon tässä miettinyt, että mitä Tami tekis näin upeena päivänä?????? Ehkäpä se istuis Turun saaristossa, maisemat auki, ja miettis kaikkia niitä huikeita hetkiä kaukalossa ja sen ulkopuolella??????? Ja ehkäpä se vetäis yhden kunnon burgerin, koska kyllähän se tietää, että välillä pitää hemmotella itseään. I assume??

Mutta tiedättekö, mikä ois vielä hienompaa?????? Jatkaa tätä huikeaa Tammin perintöä, ja sitä me tehdään täällä Jatkoajassa!!!!!!!! Me ollaan Tami-faneja, ja meidän pitää pitää legenda elossa!!!! I assume???

Joten tästä päivästä lähtien mä lupaan olla aktiivisempi täällä keskustelupalstalla!!!!! Mä haluan kuulla teidän ajatuksia ja jakaa omiani Tammin saavutuksista, legendaarisista hetkistä ja vaikka niistä ajoista, kun Tami kiskoi päälleen TPS:n paidan ja näytti mallia kaukalossa!!!!! I assume??

Tällä porukalla me voidaan pitää Tammin perintö elossa, ja se on jotain aivan mahtavaa!!!!! Yake my word!!!!

Joten kiitos Fiftie ja Frankie, että ootte olleet täällä ja jatketaan Tammi-fanituksen levittämistä yhdessä!!!! I assume??

Terveisin, JKyykka, innokas Tami-fani!!!!!!!! Yake my word!!!!
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
"Hieno, rauhallinen aamu Turun Kuusamakujalla ( # 5) , jossa nykyään myös yritykseni Eurotam OY:n päämaja sijaitsee, sijaittuaan vuosikausia Nereis Business Gardenin tiloissa Turun Pitkämäen business Centerissä, osoitteessa Postikatu 2, 20100 Turku!!Soittamallakin tavoitat, joten; GSM: 050 4663701, joten please call / text kun tarvetta ilmenee!!Samalla ilokseni huomaan, että idioottimaiset räjäytykset ja kalliolouhinnat naapurissa( fyysinen etäisyys 10 m ) ovat päättyneet, joten - toivottavasti nyt tästä eteenpäin täällä Kuusamakujalla vallitsee rauha ja ystävällinen rinnakkaiselo naapureiden kesken!! Lyhyesti, en ole elämäni aikana kokenut mitään vastaavaa!! Kaupungin ( Turku) ykkösalueella ( Moikoinen, Hirvensalon saari) ammutaan upeat kalliot taivaan tuuliin, jotta joku " Hero " saa mökkinsä " kalliolle kukkulalle"!! Ei idiotismille ja itsekkydelle ole näköjään rajaa tässäkään kaupungissa!! Ainakaan rakennusvalvonta ja muut instanssit eivät hoida hommiaan take my word!! Nyt vallitsee " viidakon laki" take my word!! Tapaan kaupungin ylintä johtoa säännöllisesti eti seminaareissa ja tapahtumisssa, joten pitää nykäistä Minna Arvetta ja hänen joukkuettaan hihasta ja kysyä jenkkityyliin: " What a fuck is up here in Turku A.D. 2023!! Ko pommityuken ja luonnon tuhoamisen keskellä en halua asua päivääkään take my word!! On aikoihin eletty Turku nimisessä metropolissa!! Mitä helvettiä päättäjät ja ko. asian virkamiehet ja naiset oikein touhuavat!! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ - take my word!! Samalla normaalisti niin kärkäs mediakin ( TS, IS, IL, Yle ; Auran Aaallot etc.. ) nukkuvat ruususen unta omissa " lämipimissä " toimistoissaan!! Tonennäköisesti peitto korvillaan!! OMG sanon minä!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701 , lisää: www.eurotam.com "
 

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders ja Kokudo Keikaku (vähän TPS)
Samalla ilokseni huomaan, että idioottimaiset räjäytykset ja kalliolouhinnat naapurissa( fyysinen etäisyys 10 m ) ovat päättyneet, joten - toivottavasti nyt tästä eteenpäin täällä Kuusamakujalla vallitsee rauha ja ystävällinen rinnakkaiselo naapureiden kesken!! Lyhyesti, en ole elämäni aikana kokenut mitään vastaavaa!! Kaupungin ( Turku) ykkösalueella ( Moikoinen, Hirvensalon saari) ammutaan upeat kalliot taivaan tuuliin, jotta joku " Hero " saa mökkinsä " kalliolle kukkulalle"!! Ei idiotismille ja itsekkydelle ole näköjään rajaa tässäkään kaupungissa!! Ainakaan rakennusvalvonta ja muut instanssit eivät hoida hommiaan take my word!! Nyt vallitsee " viidakon laki" take my word!!
Tervetuloa Kuusamakujalle, pidetäänkö pihajuhlat naapurien kesken? Muutama kylmä Kukko ja world class -grilliruokaa, jutellaan ja tutustutaan. Ihan tarkkaan en osaa paikkaa hahmottaa, mutta taitaa mökki nousta valmiiksi metsänreunaan. Siellä on hyvä parkua elämän kovuutta.
 

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se seppä on. Kirjoituksesta jää sellainen kuva että siellä tehdään rakennustöitä ilman lupia, rohkenen kuitenkin epäillä että ihan luvallisissa puuhissa Kuusamakujalla ollaan.

Toki voihan olla että Tamilta ei oo kysytty, tsemiä vaan sinne naapureille.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Luuleeko toi hiton tomppeli omistavansa koko Turun? Häneltä ilmeisesti pitää kysyä saako jotain rakennusprojektia aloittaa.
Terve @Individual !! " Hiton tomppeleilta" ei varmastikaan kannata mielipidettä kysyä em. asiaan ( rakannusprojektien aloittaminen) , mutta kun olet pelannut 227 maaottelua , joissa tehot 105 pistettä aikana jiolloin ei ns. toista syöttäjää noteerattu; todellisuus n. 150 pistettä em. peleissä ( 227 A mo) , toiminut Team Captainina ( TPS) 1977-82, ja tittelillä Head Coach 1985-88 em. seurassa ( TPS), Tuto Hockey Head Coachina 1993-94 ( nousu Liigaan) .. , TuTo Head Coach & GM: nä 2011-2013, silloin " Häkki täynnä" Marli Areenalla ( Yleisö ka. 2150 in 30 home games) ja " Mestiksen pronssia " urakan päätteeksi, vienyt Ranskan Maajoukkueen MM kisoissa loppupeleihin ( TOP 8 ); vienyt Oulun Kärpät johdollasi ( As Head Coach) jääkiekon SM-Liigaan vuosikausien epätoivoisten yritysten jälkeen ennenäkemättömän BUUMIN ympäröimänä toimit " world class" koulutusyrityksen Eurotam OY CEO:NA luottoluokitus " five stars" ( myös em. yrityksen founder) ,, tehnyt ILMIÖKSI nousseita musiikkivideoita, kirjoittanut menestyskirjoja , toiminut kommentaattorina ja otteluraporttien kirjoittajana " around the world" MTV 3 Hockey, Le Hockey ; Nouvelliste , Le Equipe , Journal De Sierre , Ice Hockey Magazine etc. .. ja kaiken tämän lisäksi olet Heidekenillä syntynyt kaupungin " Oma Poika" " to name a few" on Turun kaupunki suorastaan VELVOITETTU ottamaan tällainen hlö. huomioon kaikessa kaavoituksessaan & kaupunkisuunnittelussaan -You got it?? Jokainen joka nämä em. ehdot täyttää lienee OLEELLINEN ( essential) osa yhteisen kaupunkikuvan suunnittelua -i assume!! Mikäli " Tamilta" ei ole kysytty lupaa rakennusprojektin aloittamiseen , niin normaalisti niin kärkkään mediankin ( TS, IS, IL, Yle ; Auran Aaallot etc.. ) tulisi olla hereillä -Simple as that!! Br, AB, maakunnan veli, vuokranmaksaja Suomen Oulusta Lisää : JT - tribuuttikejtu -be there!!
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Koko Turun kaupunki on pistänyt poikkarilla Tammisen nurin, koska kuuluu Turun "vääriin". Tai niin Turun kaupungin veljet ja siskot luulee, I assume!! Tammisen elämän vaiheita on varjostanut tämä armoton polikointi!! Milloin hammaslääkäri Faselin muodossa tapaus "kakkossyöttäjä", sinisten veljien ylinopeussakot ja nyt viimeisimpänä tämä Turun kaupungin metelöinti, rellestäminen ja luonnon pilaaminen!! Ei ihme, että veri kiehuu kun kaiken maailman piipertäjät, jotka ei oo päivääkään valmentanu, niin asettuu Kuusamakujan herran tielle!! Jo on aikoihin eletty!! Ja vielä loppuun, että tämä veli ei asuisi päivääkään tuossa ympäristössä missä ei kunnioiteta ex-maajoukkuekapteenia ja jääkiekon keksijää, Suomen kaikkien aikojen kiekkoleijonaa!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koko Turun kaupunki on pistänyt poikkarilla Tammisen nurin, koska kuuluu Turun "vääriin". Tai niin Turun kaupungin veljet ja siskot luulee, I assume!! Tammisen elämän vaiheita on varjostanut tämä armoton polikointi!! Milloin hammaslääkäri Faselin muodossa tapaus "kakkossyöttäjä", sinisten veljien ylinopeussakot ja nyt viimeisimpänä tämä Turun kaupungin metelöinti, rellestäminen ja luonnon pilaaminen!! Ei ihme, että veri kiehuu kun kaiken maailman piipertäjät, jotka ei oo päivääkään valmentanu, niin asettuu Kuusamakujan herran tielle!! Jo on aikoihin eletty!! Ja vielä loppuun, että tämä veli ei asuisi päivääkään tuossa ympäristössä missä ei kunnioiteta ex-maajoukkuekapteenia ja jääkiekon keksijää, Suomen kaikkien aikojen kiekkoleijonaa!!
Damn right, my friend!! Turussa on niin paljon hienoja monumentteja / nähtävyyksiä ; että olen joskus haaveillut jopa sinne muutosta -take my word!! Näitä " Minne för livet" Otsikon alle sujahtavia paikkoja ovat mm. ykkösleader Hannu Aaltosen vetämä Citymarket ( Turku Kupittaa ) ,ahkeran pienyrittäjän hoidossa oleva Hirvensalon R -kioski ( 20900 Turku), Kansallinen Kirjakauppa; Eurotamin entinen " town office" ( Turun Pitkämäen Business Center) ja nykyinen HQ " home office" ( Kuusamakuja),, Nordea Private Banking / Turku,ja sen naapurissa oleva Voittajien lapsuudenkoti ( Wieners´ childhood home) AS. OY Keskuspalatsi; kuntoilupuolta ( Parkin kenttä, Karikon lenkki , M&M Kuntotalo) ja sivistystä ( PYL: IN hulppea ja historiallinen rakennus) tietenkään unohtamatta!! Nyt A. D. 2023 vaikuttaisi kuitenkin uhkaavasti siltä; että paikalliset päättäjät ovat nukahtaneet kaikilla tämän ajan mittareilla ja vielä BIG TIME -OMG sanon minä!! Joten siinä- kauhistelun hengessä : " Have A Great Night" Br, AB
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös