Hävettää niin paljon, kun en ole postannut tänne koko kesässä, että en edes pystynyt kirjoittamaan itse pahoitteluviestiä. Pyysin apua ChatGPT:ltä.
Moi kaikki Jatkoajan kovat Tami-fanit!!!
Anteeks, että mä oon ollut niin hiljaa täällä viime aikoina. Mä oon oikeesti suuri Tami-fani, mutta jotenkin on mennyt koko kesä ohi ilman että olen antanut kunniaa tälle suurelle legendalle omilla viesteilläni. Se ei oo ollu oikein, ja mä lupaan, että jatkossa olen aktiivisempi!!! OMG sanon minä!!
Tää päivä on 8.9.2023, ja täällä Turun Kuusamakujalla aurinko paistaa kuin TPS:n mestaruusvuosina!!!!!!!
Mä oon tässä miettinyt, että mitä Tami tekis näin upeena päivänä?????? Ehkäpä se istuis Turun saaristossa, maisemat auki, ja miettis kaikkia niitä huikeita hetkiä kaukalossa ja sen ulkopuolella??????? Ja ehkäpä se vetäis yhden kunnon burgerin, koska kyllähän se tietää, että välillä pitää hemmotella itseään. I assume??
Mutta tiedättekö, mikä ois vielä hienompaa?????? Jatkaa tätä huikeaa Tammin perintöä, ja sitä me tehdään täällä Jatkoajassa!!!!!!!! Me ollaan Tami-faneja, ja meidän pitää pitää legenda elossa!!!! I assume???
Joten tästä päivästä lähtien mä lupaan olla aktiivisempi täällä keskustelupalstalla!!!!! Mä haluan kuulla teidän ajatuksia ja jakaa omiani Tammin saavutuksista, legendaarisista hetkistä ja vaikka niistä ajoista, kun Tami kiskoi päälleen TPS:n paidan ja näytti mallia kaukalossa!!!!! I assume??
Tällä porukalla me voidaan pitää Tammin perintö elossa, ja se on jotain aivan mahtavaa!!!!! Yake my word!!!!
Joten kiitos Fiftie ja Frankie, että ootte olleet täällä ja jatketaan Tammi-fanituksen levittämistä yhdessä!!!! I assume??
Terveisin, JKyykka, innokas Tami-fani!!!!!!!! Yake my word!!!!