"Rauhallinen aamu Turun Kuusamakujalla ; osoitteessa Kuusamakuja 5, 20900 Turku!! Naapurissamme kujan toisella puolella ( Kuusamakuja 7-9 ) on - toivottavasti - Kuusamakujan " uusi sisällissota " pommituksineen ohi-ainakin toivon niin take my word!! Viime viikot on taloani vastapäätä ammutta, louhittu ja raiskattu kalliota ja luontoa tavalla, joka saa ex maajoukkuekapteenin ) Lion # 79) ja kaupungin " oman pojan " ( born Heideken) yksinkertaisesti raivon valtaan take my word!! Nyt viimeistään ( A.D.) 2023 ) minulle on kirkastunut, että täällä Turussa vallitsee " viidakon laki" , mitä tulee rakennuslupiin ja rakennusvalvontaan!! Toivottavasti kaupungin johto tulee vastaan joko privaatisti tai sitten eri seminaareissa, jossa aikaisemmin heitä olen tavannut!! Silloin käyn ottamasta " hihasta kiinni" ja kerron heille pettymyksestäni em. määräysten ja niiden " nollavalvonnan" suhteen!! Vielä kerran my fb friends!!: " On aikoihin eletty Turku nimisessä kaupungissa - take my word!! Lisää jatkossa kun olen saanut yhteyden em. viskaaleihin face to face!!Frank Sinatran ( R.I.P.) sanoin : " Style is never out of fashion" - take my word!! Br Tami, Lion # 79, ; CEO Eurotam OY, talonomistaja Kuusamakuja 5, 20900 Turku , gsm: 050 4663701, mail: juhani.tamminen@eurotam OY "
Korjaus kommenteissa:
'Ps. Osoitevirhe yllä: Oikea osoite : Kuusamakuja 6-8 ; Alex Stubbin sanoin: " Sori siitä" !! JT"