Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 796 702
  • 8 828

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Täällä taas nukutaan!! Tänään hereillä Mansessa, kun Lion #79 saapuu paikalle, yake my word!! Jos bongaatte tänään ”Tamminen” leijonapaidan niin todennäköisesti kyseessä elämäsi onnekkain päivä!! Niin se vaan menee!!

Br, F
Hopes are up, take my word!!! Olisipa se todellinen "minne för livet" tavata LION #79 -MM-kisojen karnevaalimeiningissä, eikä puhe olisi mitään munkkilatinaa vaan "KISS" -periaatteella lyhyt sananvaihto huippukiekkoilun tilasta, take my word!!!. Kiireistä koulutusyrittäjää kun on turha vaivata pidempään, kaukalossakin vaihto on max 50 seconds!!! Simple as that!! Joten tässä voittajien karnevaalitunnelmissa, have a great winning day!! Siinä, jos missä, kansa heittää lakkia ilmaan, chapeau!!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
"Vihaan sydämeni pohjasta epärehellisyyttä. Se on syvällä dna:ssa."

"Ajan 100 000 kilometriä vuodessa – ja kaikki hakkaraiset painaa siellä kesärenkailla."

Aistin pientä ristiriitaa lausunnoissa.
Sorry, en tiennytkään taustaasi katsastusbisneksen huippuosaajana!! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Vihaan sydämeni pohjasta epärehellisyyttä. Se on syvällä dna:ssa."

"Ajan 100 000 kilometriä vuodessa – ja kaikki hakkaraiset painaa siellä kesärenkailla."

Aistin pientä ristiriitaa lausunnoissa.

En tiennytkään expertiisiäsi epärehellsyydessä !! Kirjoita ensin paskaa Jatkoaikaan yli 30 000 viestiä ja tule sitten kertomaan in case epäselvää !!

TErv. BR TK yli 30000 viestiä Jatkoaikaan ajalta jolloin nettiä ei vielä ollut - tee perässä mutta pliis soita etukäteen ja pullaakin tuo !!
 

Ruutu8

Jäsen
"Vihaan sydämeni pohjasta epärehellisyyttä. Se on syvällä dna:ssa."

"Ajan 100 000 kilometriä vuodessa – ja kaikki hakkaraiset painaa siellä kesärenkailla."

Aistin pientä ristiriitaa lausunnoissa.

Tuo 100 000 km vuodessa on kyllä pirun kova.

Maestro kun viettää mökillään ainakin sen 30 - 40 vuorokautta vuodessa, muina päivinä saakin sitten ajella keskimäärin noin 335 km - 310 km per 24/h. Vuoden jokainen päivä.
 
Viimeksi muokattu:

JKyykka

Jäsen
USKOMATONTA TYPERYYTTÄ - yake my word!!

30.9.2017
ieno, rauhallinen lauantaiaamu nyt Turun Kuusamakujalla!! Päivän lehdet ( TS& HS) luettu, aamusauna ja " ready to go"!! Eilen katsoin Yle Areenasta dokkarin " Punakoneen kaatajat", hienon puolituntisen(28 min) yhdestä kiekkoilumme uroteosta, jossa itsekin pelaajana olin vaikuttamassa!! Toimittaja Rikka Nikkarisen ja hänen tiiminsä loistava kokonaisuus ( 28 minutes), joka vielä pikkeuksellisestri lähetettiin torstaina 28.09. klo 20.00 parhaaseen katseluaikaan!! Itse olin silloin töissä TPS-HPK ottelussa Gatorade Areenalla radiokanava Auran Aaltojen ( 90.5) kommentaattorina selostajaguru Markku Silvennoisen partnerina!! Siksi oli turvauduttava Yle Areenan arkistopalveluun- simply great sanon minä!! Vähemmän kunniaksta Ylen ( silloisessa / 1970-luku ) toiminnassa oli se , että kyseinen kiekkohistoriamme yksi suurimmista sensaatioista ja uroteoista on hävitetty " uusiokäyttöön"- USKOMATONTA TYPERYYTTÄ ja visonäärisyyden puutetta!! Oman " tutkivan" journalismini tuotos on se , että ko. päätöksen nauhojen tuhoamisesta olisi tehnyt Astrid Gartz niminen silloinen Ylen johtaja, joka ko. aikaan oli Väinö Leskisen, legendaarisen Demariliiderin " avopuoliso!! Pitääkö ko. tieto paikkansa?- en tiedä , mutta lähteeni Ylen sisältä ko. aikakaudelta ovat vakuuttavat, koska jo vuodesta 1983 toimin Ylen kiekkokommentaattorina jääkiekon suurkisoissa , useimmiten Juha Jokisen, Seppo Kannaksen ja Antero Karapalon ( R. I. P.) partnerina!! Myöhemmin Ylellä vielä " Hoopi "Hännisen, Tapio Suomisen ja Kai Kunnaksen etc.. partnerina!! Kotikisoihin 2011 tuli sitten tarjous MTV 3 Sportin silloiselta vetäjältä Ari Mennanderilta ja siinä ( Maikkarintissä meni kuusi ( vuotta) loistavassa yhteistyössä enimmäkseen Antero Mertarannan kommentaattorina, " Veli" Antsan hoitaessa suvereenilla tavalla selostuksen, sain kunnian toimia studiossa kommentaattorina, studion isäntinä / emäntinä milloin Teemu Niikko, Mervi Kallio, Inka Korhonen etc.. , hienoja osaavia ammattilaisia kaikki!! " Chapeau heille kaikille !! Heinäkuun lopulla söimme lounaan nykyisen MTV 3 Sport bossin Markus Auteron kanssa Turun Marina Palace ravintolan terassilla ja siinä Markus kertoi ko. sopimuksen ( 6 years) päättymisestä!! Nyt on aika " Tami Cornerin" , joka nyt tällä kanavalla ( facebook) tulee ulos viikottain ja on saavuttanut jo alkuun sensaatiomaisen suosion ( viimeksi yli 140.000) seuraajaa, joten pysykää kanavalla- siellä lisää!! Radio on jo pikkupojasta saakka ollut suosikkini ja siksi nautin suunnattomasti yhteistyöstä tänäänkin Markku Silvennoisen ( Auran Aallot / 90.5) kanssa , joten hyvät fb ystävät pysykää kanavalla tänäänkin klo 18.00 alkaen, silloin taas " räjähtää" ja yhdessä Markun kanssa pyrimme välittämään n. 50.000-100.000:lle kuulijallemme mitä TPS -Lukko ottelussa tapahtuu!! Markku kertoo " mitä tapahtuu"? ja minä kerron " miksi näin tapahtuu"?- siinä työnjakomme tänäkin iltana- pysykää kanavalla!! Br Tami, Lion # 79, TPS Team Captain 1977-82, Head Coach 1985-88 !!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
HERÄTYS!! Tänään on lepopäivä eilisen koulutuskeikan ja liveshown jälkeen, yake my word!! Niin se vaan menee!!

Varhainen tiistaiaamu ( 06.16) Suomen Turussa ja Kuusamakujan " home officen" tiloissa!! Aamuteevee ( Yle ) auki ja sitä kautta kohti aamun uutisvirtaa!! Eilen koulutuskeikka Tampereelle tuntuu vielä vähän jäsenissä, olihan kilometrit lähes 400 km ja livashow siihen päälle!! Onneksi tänään on ns. office day", joten palautuminen lähtee käyntiin asap- take my word!! Pienyrittäjän perusrutiinit, posti, pankki, laskutus etc.. räyttää aamupäivän ; iltapäivällä on treenin aika - tänään Kuusamakujan " The Gymin" tiloissa talomme takkahuoneen viihtyisissä tiloissa!! Palauttavan treenin aika - take my word!! Nyt aamun TS postilaatikolta ja sitten niiden - TS uutisten kimppuun! Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com
Br, F
 

JKyykka

Jäsen
Lapsenlapset, autonkuljettaja ja jopo - SIMPLY GREAT sanon minä !!

8.10.2018
Raikas , syksyinen aamu Turun Kuusamakujalla!! Lastenlapset ( 4) yökylässä ja meno sen mukaista!! " Slow and steady gets You ready" ei toteudu tällä vaan " kaasu pohjassa" mennään koko ajan!! Simply great sanon minä!! Nyt kohti Kontulaa , jossa klo 14.00 alkaa koulutuskeikka ( 14-16) ja kuljettajani Olli Joukanen Kuusamakujalla 11.30, Jaguar alle, Olli puikkoihin kokeneella otteella ja " ready to go"!! Suurkiitos johtaja Jaana Nummijoki luottamuksesta , on ollut ilo työskennellä Sinun & joukkueesi kanssa!! " Illaksi kotiin"Finnairin sloganin tavoin, nyt sinivalkoiset siivet vaihtuneet Jaguarin hienostuneisiin väreihin!! Kyyti Ollin ohjaimissa samaa tasoa( varmaa ja turvallista) !! Illaksi vielä salille, joko M&M Turun Pitkämäen kaupunginosassa, tai sitten " kotisalilla" Kuusamakujalla, riippuu aikatauluista ja keleistä, koska kotikentällä JOPO vielä kulkuvälineenä muutaman päivän!! Sitten-in few days- lisenssi takaisin ja koulutusbusinekseni ( www.eurotam.com) pääsee täyteen tehoonsa!! " Its about time", koska nyt on koulutusbusineksen " The High Season"- take my word!!Siinä , kiihtyvän busineksen hengessä: " Have A Great Business Day", Br Lion # 79
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tuttuun tapaan " Tamin" havainto on oikea ja hän on ytimessä -take my word!! Kaikille tributeketjuseuraajille haluan sanoa " Have A Great Viisu Evening" ans " Enjoy it"!! Täällä maakunnassa ( Oulu) jo Kukko huulessa ja TV auki -niin se vaan menee!! Br, AB
Koska " veli" Pöyhönen ( " Käärijä" in case epäselvää!!!) on saatu Kuusamakujan HQ:nkin hyväksynnän , kopion Euroviisujen " liveketjusta" tähän veli " 007" :N eli @Roger Moore n par excellence päivityksen (chapeau!!) - mitä laulukilpailujen skandaaleihin ( kts. sandaalit - siellä hiekkaa!!) tulee - take my word!!!

Kun mä katon tän seriesin, niin mä katson nää sarjat. Naapuri sai järjestelmältä kotiedun, mä kysyin syytä. Näin on aina ollut. Onpa mahtava innovaatio, my god. Sieltä Stockseliuksen officesta vastattiin että näin on aina ollut. Sit Ruotsi sai järjestelmältä tän toisen edun, eli nää tuomariäänet. Se on skandaali. Mä tiesin että se paska alkaa sen semifinaalin jälkeen, se on skandaali, nää uniset julistaa siellä Aftonbladetissa ja sitten tulee paskat housuun. Se on härskeintä mitä mä oon nähny, suomalaisena euroviisumiehenä mä häpeän. MÄ HÄPEÄN. Ja sit ku mä tiedän että valtaosa teistä unisista te ette ymmärrä euroviisuista HEVONPASKAA niin alkaa ne kitinät, KATTOKAA NE YLEISÖÄÄNET, TÄYSIN YLIVOIMAISET PISTEET, Käärijällä koko pistepotti ja nothing. Ne on faktoja, sitten ku teillä on niitä vasta-argumentteja niin argumentoikaa faktoilla. Mä jouduin täällä madame Loreenin poistamaan ku siellä dumarit jakaa pisteitä. SE EPISODI OLI HÄPEÄLLINEN, mä jouduin täällä Rami Savolaiselta kyselee että näitkö sinä Rami sen? Se on häpeällistä, tää on pohjimmiltaan musiikkia.

Eurooppalainen euroviisukulttuuri perustuu kolmeen asiaan, kuka voittaa pytyn, kuka pääsee finaaleihin ja kuka nousee ja kuka putoaa. Ja nää nerot vuonna 2012 tollanen tilataksillinen päätti että tuomariäänet ratkasee. Kysyttiin että missä kehitys? Me tapettiin se väkisin. Median avustuksella kiitos. Nyt kaikki näki millanen mielenkiinto tänne on palannu, kysykää vaikka sit ihmisiltä tässä kasitiellä että tykkäskö ne tästä näytelmästä, vai pannaanko taas kioski kiinni? Mä oon tienny kauan että Euroviisuissa on OIKEAT JA VÄÄRÄT, ja jos haluut vääristä kaks nimee niin se on Lordi ja Käärijä. Ei tuu ihan äkkiä niinku yllätyksenä. Jos nää veljet ei haluu niin kyllä löytyy duunia maailmalta, kyllä on saatu kohtalainen näytelmä täällä aikaseks. Piste. JA ARGUMENTOIKAA SIT HELVETTI MISTÄ TÄÄ PISTEJAKAUMA JA MISTÄ NÄÄ TUOMARIÄÄNET JOHTUU? ARGUMENTOIKAA!!!! Sen sijaan että tulee näitä väsyneitä. Sit sieltä joku saatanan piipertäjä tulee vaikka ei oo eläissään laittanu yhtä ainutta euroviisuesitystä kuntoon. Sit sieltä saatana sakkoa kaks ja puol tonnii, hyvä että sai esiintyä tän finaalin loppuun. Loreen siellä saatana vetää meidän saatanan dumarit.

Eurooppalaiset euroviisutuomarit, missä on teidän ylpeys? Sitä mä kysyn. Tää on uskomatonta. Jollette halua tätä, kertokaa ihmeessä. Pistetään koulutusbisnestä. Käärijällä on lahjakkuutta tehdä jotain muutakin. Suomeen on tullut viisubuumi. Me uskottiin siihen joka hetki.

VAIHDETAAN BOLEROITA, TULLAAN JAKAMAAN VIISAUKSIA LÄMPIMÄÄN OFFICEEN!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Koska " veli" Pöyhönen ( " Käärijä" in case epäselvää!!!) on saatu Kuusamakujan HQ:nkin hyväksynnän , kopion Euroviisujen " liveketjusta" tähän veli " 007" :N eli @Roger Moore n par excellence päivityksen (chapeau!!) - mitä laulukilpailujen skandaaleihin ( kts. sandaalit - siellä hiekkaa!!) tulee - take my word!!!
Veli Moore ytimessä kuten aina, take my word!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Maestron haastattelu Apussa. Muutama kultainen poiminta löytyy tuolta(kin). Sen enempiä spoilaamatta, antoisia lukuhetkiä!
"Antakaa minun edes kerran olla rauhassa – tämä ennen kaikkea poliisille, kun olen Jaguarilla liikenteessä."

Siinä oli kyllä hyvä lopetus!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
TIME TO WAKE UP!! Tänään ks. MTV3 (siellä lisää)!! Niin se vaan menee!!

Varhainen keskivikko ( 17.05.2023 ) Suomen Turussa ja Eurotam OY:n päämajassa osoitteessa : Kuusamakuja 5, 20900 ; Turku!! Tänään on mielenkiintoinen kiekkopäivä!! klo 12.00 Jaguarin keula kohti Tamperetta ja jääkiekon MM kisoja!! Siellä meeting MTV 3 joukkueen kanssa Hotelli Scandicissa klo 15.00 josta kohti Areenaa ja illan taistelua FIN vs Fra , joka alkaa klo 17.00!! Mikä on roolini ko. taistelussa / lähetyksessä?, niin pysykää kanavalla my fb friends!! Joten siinä hengessä: Have A Great Hockey Day!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Ex Team Captain ( Leijonat ) 1969-82 ; ja Ex Head Coach ( Equipe De France ) 1994-96!! Keep rocking & playing & watching hockey!! JT, Lion # 79, CEO Eurotam OY , gsm: 050 4663701, lisää; www.eurotam.com
Br, F
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
TIME TO WAKE UP!! Tänään ks. MTV3 (siellä lisää)!! Niin se vaan menee!!


Br, F
Simply great!!!

" Kommenttiosiossa" case epäselvää:

Fani Faninen
Jos ei viime hetken muutoksia ole tullut, niin Suomi-Ranska alkaa klo 20.20.

Juhani Tamminen
Fani Faninen Minä aloitan klo 20.00 - You got it!!?? JT


sekä prinsiippi par excellence:

Fani#2
Tsemppiä Don! Olisiko kitisijöille antaa teesiä?

Juhani Tamminen
Fani#2 On tietysti: Go to North Korea ans soon!! Get there , stay there!! JT
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Simply great!!!

" Kommenttiosiossa" case epäselvää:

Fani Faninen
Jos ei viime hetken muutoksia ole tullut, niin Suomi-Ranska alkaa klo 20.20.

Juhani Tamminen
Fani Faninen Minä aloitan klo 20.00 - You got it!!?? JT


sekä prinsiippi par excellence:

Fani#2
Tsemppiä Don! Olisiko kitisijöille antaa teesiä?

Juhani Tamminen
Fani#2 On tietysti: Go to North Korea ans soon!! Get there , stay there!! JT
Maestro kirjoittaa päivityksessään, täysin selkeästi, että FIN-FRA alkaa klo 17.
Eivätkö järjestäjät aio tehdä mitään tälle aikataulun virheelle, my god???!!!!!!??
Hänen roolinsa on myös selvillä, se on kommentoida matsia reaaliajassa esim. Le Equipeen, Turun Sanomille, Hesariin, to name a few!!!!

Edit. Väärä kappalejako
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myös IS: n veljet ja siskot olleet hereillä ja uutisoineet aiheesta -take my word!! In case epäselvää; juttu on myös nopeasti noussut yhdeksi em. sivuston luetuimmaksi ( kts. listaus otsikolla : LUETUIMMAT -siellä lisää!!) jutuksi kaikilla tämän ajan mittareilla -niin se vaan menee!! " Tami" selvästi kiinnostaa -Simply Great sanon minä!! AB

 

JKyykka

Jäsen
Tami is back - take my word!! Siinä hengessä muistelua miten sujui matka kommentaattorin hommiin 2017!! Simply great sanon minä!!

4.5.2017
Kas tässä!! Arvon fb seuraajani! Kova kiekkopäivä on kääntymässä iltaan !! Aamulla herätys Turun Kuusamakujalla jo klo 05.30, viimeiset pakkaukset ja Jaguar kohti Helsinki-Vantaan kenttää!!
9.25 lähti Finnair AY 879 Vantaalta ja miellyttävä lento ( Chapeau Finnair ja koneen henkilökunta) oli Pariisissa aikataulussa!! Kenttä tuli tutuksi Ranskan päävalmentaja aikoina-take my word!!
Tavarat ajallaan ja sitten Maikkarin ( MTV 3 Sport) järjestämällä kyydillä kohti Hotellia ( Pullmann Paris Centre-Bercy), kamat huoneeseen, nopea käynti Areenalla ( Bercy) , akkreditointi, Valko-Venäjän harjoitus tarkkaan yhdessä " Veli" Antsan kanssa ja kun treeni oli katsottu , nopeat tervehdykset järjestäjien edustajien kanssa, joista mieltäni lämmitti erityisesti Philippe Lacarrierin tapaaminen ; olihan Philippe se luottomies, kenen suosituksesta hieno pestini Ranskan päävalmentajana alkoi!! Hieno, kultivoitunut herrasmies- Chapeau Philippe!!Halli luonnolliseti pullollaan tuttuja ympäri kiekkoilevan maailman- niin pieni on kiekkomaailma- take my word!! Dave Kingin ( Team Canada Coach) kanssa päivitin heidän tilanteensa ja samalla hänen arvionsa Leijonista- siitä lisää jatkossa!! Leijonien treeniä en päässyt näkemään- Suomi kun treenasi jo aikaisin kun me vielä olimme matkalla!! Treenin jälkeen nopea kurkistus Media Centeriin, päivitys kokoonpanoihin ja nopeasti kohti Hotelliamme ( Pullmann) ja matkalla bistrossa hieno, kevyt lounas- simply great- ja nopeasti hotellin uumeniin , koska sade piiskasi matkalla viimeiset 500 meriä ja - taas kerran- opin sen, että " Veli Antsa" on entinen pikajuoksijatähti ( 100 m 11.0) , siksi lujaa " Veli" spurttasi kohti hotellin aulaa!! Hieno hotelli, tilavat huoneet ( Chapeau Markus Autero & Papu Sintonen & Laura Mononen & Petteri Ryynänen) tiimimme johto oli tehnyt loistavaa valmistelutyötä- taas kerran- ahkeran Teemu Jordbergin johdolla ja meidän " pelaajien " oli helppo astua uuteen maaperään, aivan kuin Leijonissa aikanaan, jossa Matias Helenius ( R.I.P.), Teuvo Peltola, Artsi Lehtiö, Pertti Kontto etc.. olivat kaikki aikanaan tehneet loistavaa työtä- meidän pelaajien ei tarvinnut kuin keskittyä oleelliseen- näin tälläkin kertaa !! Nyt kevyt dinner , yksi " paikallinen" Kukko ja hit the sack!! Turnaus voi puolestani alkaa- pysykää kanavalla arvon fb ystävät!! Terveiset Pariisista ja tsemppiä Teille kaikille!! Pysykää kanavalla ( MTV 3 Sport); br .Tami, Lion # 79, Team MTV 3 Sport; Colour Commentator; MM kisoissa ( töissä) joka vuosi since 1970 ( Tukholma) silloin ketjuna Harri Linnonmaa- Matti Murto (R.I.P.)- Lion # 79 ja ensimmäisestä hyökkäyksestä kiekko Ruotsin häkkiin ( voitto 3-1), miten tällä kertaa?? Nyt ketjuna Mertaranta- Lion # 79- Tuominen- be there!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saadaanko tähän ketjuun Tami Cornerin liveseuranta klo 19.30 alkaen ?!?
Silloin kun näinkin LEGENDAARINEN ja huikean populariteetin saavuttanut konsepti kuin Tami Corner tekee paluun , voin kuvitella; että "Don Tami suurkuluttajat ja entusiastit seuraavat ja kommentoivat lähetystä erityisellä pieteetillä & mielenkiinnolla myös täällä tributeketjun hulppeissa puitteissa -i assume!! Ainakin omalla kohdallani Tami Cornerin paluu antaa hyvän lisämausteen hienoon sporttipäivään -take my word!! Minkähänlaisen uniikin kokonaisuuden otsikolla " Style is never out of fashion" Maikkarin designer Jemina Hanhijärvi on loihtinut Maestron ylle illan koitokseen??!! Toivottavasti case Käärijää ja " ammattiraateja" ruoditaan ottelun lomassa edes yhden ( 1) napakan sivalluksen verran!! Joten siinä- jännittävän kiekkoillan odottelun hengessä; " Have A Great Wednesday" Br, AB, maakunnan veli, tributeketjun founder, "Don Tami suurkuluttaja ja entusiasti itsekin
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vähemmän yllättäen hiiri Pärnänen itkemässä elämänkovuutta Twitterissä, my God!! En olisi yllättynyt, että tämä Team Moderatorsin saunakaveri olisi masinoinut punaisen munalukon @Barnes avaamaan alkuperäiseen Lion #79 ketjuun. Pärnäsen kaltaisille elämänkovuuden parkujille minulla selkeä viesti: Go to North Korea ans soon!! Get there , stay there!! Niin se vaan menee!! Br, F
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähemmän yllättäen hiiri Pärnänen itkemässä elämänkovuutta Twitterissä, my God!! En olisi yllättynyt, että tämä Team Moderatorsin saunakaveri olisi masinoinut punaisen munalukon @Barnes avaamaan alkuperäiseen Lion #79 ketjuun. Pärnäsen kaltaisille elämänkovuuden parkujille minulla selkeä viesti: Go to North Korea ans soon!! Get there , stay there!! Niin se vaan menee!! Br, F

Veli Frankie, puhut paljon ja aina asiaa in case epäselvää !! Simply great sanon minä !! " Veli" Pärnänen on taas koko ajan "korjaamolla " - I assume !! Punaiset munalukot ja punakone eivät meille Tami-entusiasteille pärjää, sen verran kovan koulun olemme Tamin kopissa käyneet !!

Br. TK, " way over" 30 000 messages ajalta kun nettiä ei vielä edes ollut ! Tehkää itse perässä !!
 
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Maikkarin unisilla kesti aika monta vuotta hoksata mikä on parhaaksi heidän Hockey Businekselle!! Se ei ole inisevän hiiren ( Juusela) glorifiointi ja laittaminen kehiin ohi vanhan legendan!! Montako kertaa tämä väsynyt formulaselostaja on hilannut itsensä " luetuimmat" -osioihin?! Vastaus on zero to none!! Tami rocks, Niki sucks, niin se vaan menee Br TS
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös