Nyt on saunottu ja vissiin hoidettu aamu kukotkin kun OMG ja Br.Tami useampaan kertaan...
Rauhallinen aamuhetki Turun Kuusamakujalla jatkuu, nyt aamun lehtien ( TS , HS ) ja aamuteeveen ( Yle & Mtv 3 ) parissa!! On suoraan sanottuna raivostuttavaa lukea nykyisten ns: kiekkoleaderien selityksiä tyhjennysmyyntien " perimmäisestä " filosofiasta!! OMG sanon minä ja ihmettelen mihin hieno pelimme on " liigatasolla" menossa nykyisten merkonomien ja puliveivarien johdolla!!?? OMG , sanon minä ja toivon, että edes joku arvostettu media ( Yle, MTV3 , HS, IS , IL, TS, Aamulehti, Satakunnan Kansa, Savon Sanomat etc.. uskaltautuisi tulla ulos sillä kriittisyydellä, jota tämä kaynnissä oleva farssi ansaitsisi!! Miten ihmessä homma on päässyt näin pitkälle ja vailla mitään julkista ( media) kritiikkä!! OMG sanon minä ja siirryn seuraamaan ihan muita lajeja, joissa vielä kilpaillaan paremmuudesta!! Se - kilpailu - kun on kuitenkin koko kilpaurheilun ydin!! Pelimme on johtotasolla siirtynyt merkonomien käsiin, voiko alennustila enää mennä syvemmälle!! Br Tami, kiekkoammattilainen sice 1966, jolloin numerolla # 14 TPS:n ykkösketjussa aloitin ( Kuismanen # 12- Wahlsten ( R.I.P.) # 8- Tamminen # 14!! Silloin vielä jokaisella pelillä oli merkitystä ja sen mukaisesti taisteltiin!! " Merkonomien aikakautena" näyttää pelin tulevaisuus kammottavalta!! Peli on siirtynyt jään pinnalta kabinetteihin, OMG, mitähän seuraavaksi!! Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, 227 A maaottelua huipputehoin , aikakautena jolloin itäblokin " uniset veljet"( refs) eivät vielä olleet heränneet " toisen syöttäjän / second assist" aikakauteen!! Veli Faselin ja hänen kabinettinsa veljet nukkuivat jo " silloin ennen" , nyt ovat - Rene erityisesti - vielä " veli Venäläisen " taskussa!! Voiko sen alemmaksi ihminen urheilussa enää vajota!! Minun vielestäni EI VOI!! Br .Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY , lisää: