Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 799 307
  • 8 835

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Siinä päivitys voittajien - ala @Frankie @aurora borealis @Eetska @Patarouva @UnenNukkuja @WarWas Fiftie #4 hengessä: Have A Great Winning Day!! Br Fiftie, #4, 4415 vestiä, joissa useimmiten "viestin paras"!!
Kiitos komplimentista. Se lämmittää, erityisesti sinun.

Team Moderators myös esti minua näkemästä @aurora borealis tapaan tätä komplimenttia!! My God!! Yllätikö, ei minua, ko. Team Moderatorsin wonderlandissä pelaamassa jo vuodesta 2004 ; silloinkin ykkösketjussa!! Jo silloin pidin silmät auki- take my word!! F
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veli fiftie - mies väärien puolella!! Uniset Team Moderatorsin veljet tekevät kaikkensa, että viestit eivät tule ajallaan perille, jos ollenkaan! Näin ollen voimme ajatella tätä palstaa johtavan Team Faselin jälkeläiset! OMG, sanon minä!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veli fiftie - mies väärien puolella!! Uniset Team Moderatorsin veljet tekevät kaikkensa, että viestit eivät tule ajallaan perille, jos ollenkaan! Näin ollen voimme ajatella tätä palstaa johtavan Team Faselin jälkeläiset! OMG, sanon minä!!
Ja aivan vasta oli oikein " huoltokatko" , jossa palstan toimintaa " parannettiin" -take my word!! Ces`t la politique-sanoisi Ranskan veljet; PLEASE HELP-sanoo maakunnan veli!! Br AB
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kiitos komplimentista !! se lämmittää - eirtiysesti sinu !! BR. TK "kentän paras " Keep rpcking voittajien hengessä ja kukko kourassa saunaan (soona) !!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos komplimentista !! se lämmittää - eirtiysesti sinu !! BR. TK "kentän paras " Keep rpcking voittajien hengessä ja kukko kourassa saunaan (soona) !!
Intohimoisena saunamiehenä tiedän mistä puhut!! Sielläkin ( sauna) toimii sama prinsiippi: " Slow and steady gets you ready" - ellette usko- kokeilkaa!! AB
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno komplimentti veli Waheebilta!! Mä häpeän!!
Oululaistaustaisena veljenä " Sebu" tietää , mikä on Aurinkokuninkaan merkitys paikallisessa lätkäskenessä ja myös fraasit / prinsiipit ovat viimeisen päälle hallussa -niin se vaan menee!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oululaistaustaisena veljenä " Sebu" tietää , mikä on Aurinkokuninkaan merkitys paikallisessa lätkäskenessä ja myös fraasit / prinsiipit ovat viimeisen päälle hallussa -niin se vaan menee!! AB
Damn right, osuva analyysi kuten Sinulla yleensäkin!! Nyt lauantai-illan tunnelmissa Kukkoa huuleen ja have a Great Night, Br Steril
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Damn right, osuva analyysi kuten Sinulla yleensäkin!! Nyt lauantai-illan tunnelmissa Kukkoa huuleen ja have a Great Night, Br Steril
Kiitos viestistä ja komplimentista!! Lenkin jälkeen päivän agendalla oli sauna , nyt jo luonnollisesti Kukkoa huulessa ja " rapid fire" silmäys siihen -mistä JA:n " The Hockey Forumilla" puhutaan!! Sportin tyhjennysmyynnit näyttävät puhuttavan , erityisellä pieteetillä seuraan mihin herrasmiespelaaja kaikilla tämän ajan mittareilla Shaun Heshka seuraavaksi suuntaa!! Joten " Det blir spännande" sanoisi sekä Foppa & Sundin aivan kuin Torinossa kun mentiin kohti kultamitalien kohtaloa!! AB
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiitos viestistä ja komplimentista!! Lenkin jälkeen päivän agendalla oli sauna , nyt jo luonnollisesti Kukkoa huulessa ja " rapid fire" silmäys siihen -mistä JA:n " The Hockey Forumilla" puhutaan!! Sportin tyhjennysmyynnit näyttävät puhuttavan , erityisellä pieteetillä seuraan mihin herrasmiespelaaja kaikilla tämän ajan mittareilla Shaun Heshka seuraavaksi suuntaa!! Joten " Det blir spännande" sanoisi sekä Foppa & Sundin aivan kuin Torinossa kun mentiin kohti kultamitalien kohtaloa!! AB
Sportin tyhjennysmyynnit kategoriaan "OMG sanon minä" - take my word!! Mitähän nämä suljetun liigan " veljet" seuraavaksi keksivät!? Playoffpaikat kabineteissa, kenties!? Nähtäväksi jää, S
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sportin tyhjennysmyynnit kategoriaan "OMG sanon minä"!! Mitähän nämä " veljet" seuraavaksi keksivät!? Playoffpaikat kabineteissa, kenties!? Nähtäväksi jää, S
Damn right, my friend!! Nykypäättäjien " turvatoimi " Suljettu Sarja" on todellista LUUSERIKAMAA minun silmnissäni - ja vielä BIG TIME!! !! Br, AB
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
















Itse olen Tamin linjoilla, että karsinnat takaisin. Suomalaisessa jääkiekossa on menestyksestä huolimatta todella paljon kehitettävää. Mestiksen kilpailukyky palvelee koko suomalaista jääkiekkoilua, ja sen puolestapuhujana Tami oli/on mestari. Liiga auki, karsinnat käyntiin, häkki täyteen ja buumi päälle. Kysykää vaikka HC Sierren veljiltä ja siskoilta, että millaiset muistot jäivät karsinnoista ja sarjanoususta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Fani:
"Näistä 227 A maaottelusta, joissa olit kiistatta useimmiten kentän paras. Muistatko jotain peliä, jossa joku oli parempi?? Minä en-take my word!!
"Leppänen - jalonen - tamminen, siihen kuolee hurri" - Veli Antsan sanoin "se on siinä"

Tamminen:
" ; Kiitos mielenkiinnosta, lyhyesti, en muista!! Rantasila- Riihiranta - E.Peltonen _ Ketola - Tami ja MM kisat Helsinki 1974 , sieltä on Sinun helppo hakea perimätietoa, sitten kutsuivat ammattilaiskentät, Vellua ja Hexiä ( Winnipeg Jets ) ja minua ( Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners!! Living history!! JT"
 
Suosikkijoukkue
Ranskan välieräjoukkue 1995, Leijonat 1988
Tamilla sarkasmitutka rikki, i assume. Ehkä lähitelakan veljiltä löytyy apu, samalla kun parsivat #79:n kuuraketin kuntoon -take my word!! Siinä -merellisessä ja tähtitieteellisessä hengessä kaikille heinäkengille: Mind your own business!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tamilla sarkasmitutka rikki, i assume. Ehkä lähitelakan veljiltä löytyy apu, samalla kun parsivat #79:n kuuraketin kuntoon -take my word!! Siinä -merellisessä ja tähtitieteellisessä hengessä kaikille heinäkengille: Mind your own business!!
Sorry, en tiennytkään taustaasi Kvaerner Masa-Yardsilla !! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sorry, en tiennytkään taustaasi Kvaerner Masa-Yardsilla !! Joten viestini: Please take care of Your own business- i take care of mine!! Br, F
Kuten " me" ( we ) kaikki " Tami" entusiastit tiedämme ( common knowledge ) , että Kuusamakujan " Donia " ja Masa-Yardsin " Iso " Masaa yhdistää valinta vuoden " turkulaiseksi " , AD 1992 ja 2012 - take my figures!!!! Tämä on " noteerattu " jopa Ylen lämpimässä " nettiofficessa" :


Molemmat toki maailmanluokan " businessveljiä " , Masa myi laivoja " jenkeille" " tukkuhintaan " - I assume - ja Tami kiekkotietämystä ( Cleveland , Phoenix ja " farmi " Oklahomassa - my fuckingratulations , Phoenix GM Al Rollins!!! ) sekä " kirjaopuksia " - tehkää perässä , " heinäkengät" !!

Siinä " merenkäynnin " huojuvassa hengessä , have a winning Sunday ( my funday!!).
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siellä vaan lyö jo järjestelmä poikittaista niskaan. Yritin klikata tuolta ”äänestä nyt” linkkiä mutta ei toimi? My god!
Faselilaisuutta on selvästi muuallakin kuin tällä palstalla liikkeellä -i assume!! In case linkki ei toimi -sitten ei muuta kuin postikorttia osoitteeseen ; " Turkulainen" , toimitus,, Läntinen Pitkäkatu 35, 20100 Turku ( Voittajien kaupunki -Wiener´s City)!! Kirjoita postikorttiin äänestysnumero!! AB
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Ajojahtihan jatkuu tuossa korttiäänestyksessä - on selvästi” oikeat ja väärät” ja vain oikeat ovat saaneet oman numeron, mitä äänestää!

Tätähän tämä aina on - kattokaa ne nauhat, kaks hylättyä rankkaria!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katsoin IIHF:n maailman rankingia ja olin ylpeä siitä, että Tamin ansiosta Leijonat on kärjessä. Tehkää perässä !!

Mutta miten kävi alakerran timanttisen (diamondic ) ladyn ? Sanoiko MME Tamminen että nyt riitti ja " town office " kiinni & "home office " riittäköön !!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ajojahtihan jatkuu tuossa korttiäänestyksessä - on selvästi” oikeat ja väärät” ja vain oikeat ovat saaneet oman numeron, mitä äänestää!
Mikäli postikorttiin laittaa numeroksi #79 -ei pitäisi toisessa päässä olla epäselvyyttä ; kenelle ääni kuuluu!! AB
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ajojahtihan jatkuu tuossa korttiäänestyksessä - on selvästi” oikeat ja väärät” ja vain oikeat ovat saaneet oman numeron, mitä äänestää!

Tätähän tämä aina on - kattokaa ne nauhat, kaks hylättyä rankkaria!
Uskomattoman määrän Tami on kieltämättä poikittaista selkäänsä saanut, mutta siitä huolimatta jaksaa vain porskuttaa. Putlerin sylikoira, muuan nimeltämainitsematon hammaslääkäri taisi Neuvostoliiton kaadosta ottaa liiaksi hernettä nenäänsä, koska on systemaattisesti pyrkinyt Solkungenin uraa jarruttamaan. Mä häpeän!!

Mikä muuten tuossa Tamin ja Tepsin välisessä suhteessa hiertää? Kuitenkin kaupungin oma poika ja entinen kapteeni. Joo, Tamin valmennusura kasvattiseurassaan nyt ei ihan mennyt putkeen, mutta kävikö siinä taas perinteiset kuten Mestarin kohdalla on taipumus, eli ego kasvoi seuraa suuremmaksi? Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fani:
"Näistä 227 A maaottelusta, joissa olit kiistatta useimmiten kentän paras. Muistatko jotain peliä, jossa joku oli parempi?? Minä en-take my word!!
"Leppänen - jalonen - tamminen, siihen kuolee hurri" - Veli Antsan sanoin "se on siinä"

Tamminen:
" ; Kiitos mielenkiinnosta, lyhyesti, en muista!! Rantasila- Riihiranta - E.Peltonen _ Ketola - Tami ja MM kisat Helsinki 1974 , sieltä on Sinun helppo hakea perimätietoa, sitten kutsuivat ammattilaiskentät, Vellua ja Hexiä ( Winnipeg Jets ) ja minua ( Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners!! Living history!! JT"

Kyseisen fanin toistuvat kommentit ovat tutun oloisia, on opetellut jossain Tami fraasit kuntoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös